איך להסיר את מעטה הפחד שמשבש את היכולת שלך להתמודד ולתפקד בהתאם לפוטנציאל שלך

פחד וחרדה הם חלק ממי שאנו כבני אדם, והם פוקדים את רובינו בעצמות שונות, בשלב זה או אחר של החיים. בטח גם אתם חוויתם תקופות, בהן חשתם מוצפים רגשית בחרדות כמעט “קיומיות” מהעתיד ו”מה יהיה הלאה”? דרך טובה לתאר זאת, היא כתחושה שהחיים מכריעים אותך עד שאין לך כוחות לצאת בבוקר מהמיטה – וההתמודדות היומיומית נראית לך קשה מדי.

זה קורה לרוב בשלבים של החיים שבהם אנו עומדים בצומת של שינוי: כמו לפני קבלת החלטות משנות חיים; בזמן שמחלה תוקפת אותנו, בעת אבדן של אדם קרוב, מקום עבודה או דרך חיים, ועוד. וזה יכול לקרות גם כשהכל לכאורה בסדר, אך יש לנו תחושה של עמידה במקום, חוסר סיפוק עמוק ותחושת החמצה, לצד פחד לאבד את מה שיש לנו היום.

חרדות, הן ביטוי טבעי לפחד מהעתיד והלא נודע. פחד שמתבסס על הידע שנצבר בעבר בספריית התת מודע שלנו, מהתנסויות שחווינו ומהתבוננות על הסביבה. בחינה מפוכחת של החרדה, כמעט תמיד תגלה לנו שהבסיס שלה אינו הגיוני – אך כאשר אנו בחרדה, קשה לנו מאוד לראות זאת, ורובנו חשים תחושה של שיתוק שהיא פיזית ממש.
החרדות הללו, משבשות את החשיבה הלוגית שלנו ואת יכולת קבלת ההחלטות, ואף שואבות מאיתנו כמות אדירה של אנרגיה, עד שאנו חשים מרוקנים או מותשים מהחיים עצמם…

המסרים הסאבלימינלים לשחרור פחד וחרדה, מותאמים במיוחד לאותן תקופות, ומיועדים לסייע לך להסיר את מעטה הפחד שמשבש את היכולת שלך לתפקד ולהתמודד. מדובר בהצהרות חיוביות עצמתיות, שעובדות על המוח ועל תת המודע כמו קסם, על מנת לשנות אמונות ודפוסי חשיבה ברמה העמוקה ביותר. ההצהרות מוקלטות בטכניקה מוחלשת כך שבזמן ההאזנה למסרים, כל מה שתשמעו יהיה מוזיקה או קולות טבע.

האזינו להצהרות הגלויות לשחרור מפחדים וחרדות:

האזינו למסרים הגלויים לשחרור פחד וחרדה לגברים:

האזינו למסרים הגלויים לשחרור פחד וחרדה לנשים:

קלטות המסרים הסאבלימנלים לשחרור מפחד וחרדה, מהוות בסיס רגשי שאיתו תוכלו להתחיל לטפל בכל אותן שכבות פחד שיושבות בתת המודע שלכם, ומרימות מידי פעם את ראשן המכוער.

שיחרור פחדים וחרדות

אם אתם מסתובבים עם תחושת פחד קבועה, מומלץ שתאזינו לקלטות המסרים הסמויים מידי יום כמה שיותר, כדי לשחרר עצמכם מהתחושה הזו. המסרים בקלטות הם מסרים גלובלים שעוצבו כדי לתת לכם תחושת ביטחון בעצמכם, בעולם ובחיים, ולאחר שהרגשתכם תשתפר, תוכלו לעבור לטפל בנושאים ותחומי חיים שהפחד מנע מכם להתייחס אליהם עד היום.

הטכניקה הסאבלימינלית היא טכניקה של הקלטה מוחלשת שעוקפת את המוח המודע, כך שבעת ההאזנה לא תשמעו דבר מלבד מוזיקה נעימה או רחשי קולות בטבע, אך תת המודע שלכם יאזין להצהרות ויפנים אותן, ויפעל להביא לחייכם תחושת שחרור והקלה מידית. לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ לשלב מידי פעם גם האזנה למסרים הגלויים, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם. עם הזמן, הקלטות הגלויות ישמשו לכם אינדיקציה לשינוי שחל בכם, כשכול פעם שתאזינו להן, ההתנגדויות שלכם תלכנה ותפחתנה.

מה מכיל המוצר? מסרים לשחרור מפחד וחרדה ב-6 גרסאות:

1. הראשונה בליווי מוזיקה נעימה.

2. השניה בליווי אותה המוזיקה ובשילוב תדר 396 לשחרור פחדים ואשמות מסולם הסולפג’יו. תדר שנועד להפוך עצב לשמחה. משחרר אנרגיה תקועה ותבניות רגשיות שהתקבעו עם השנים, תר אחר חסמים בתת המודע שהביאו למצב הנוכחי, ומכין את הדרך לשחרור מפחד ומאשמה, שהם המחסום המרכזי להשגת מטרות בחיים.

3. השלישית בליווי רחש גלי ים רגוע.

4. הרביעית בליווי “רעש לבן”: רעש לבן הוא סדרת תדרים המייצרת צליל קבוע, שנשמע כמו הרעש שמופק מהטלווזיה כאשר המסך מקולקל או מרצד. הרעש עובר את מערכת הקשב שלנו, ולאחר זמן מה נעלם מהאוזן ואנו מפסיקים לשמוע אותו. הוא ממסך את כול רעשי הסביבה, כך שלאחר שנתרגל אליו, נוכל לשבת בשקט ולהתרכז בעבודה או בלימודים בלי הפרעות. מיועד לעבודה בסביבה רועשת, למדיטציה או גם לצורך הירדמות, או כל פעולה שרעש חיצוני מפריע לה.

5. החמישית בליווי מוזיקה אינדיאנית ותדר לשחרור חרדה ודכדוך (להאזנה עד שעה ביום). התדרים ברצועה הם בינוראלים ואיזוכרונים. בינוראלים 3.5 הרץ תדר דלתא: אוזן שמאל 136.1 הרץ – מקושר לשמש לתחושת אור וחמימות. תדר פלנטרי שמתקשר לסיבוב כדור הארץ סביב השמש ולצ’אקרת הלב, מעורר איזון רגיעה והרמוניה. אוזן ימין: 139.6 הרץ – תדר מעורר תחושת אחדות, מגביר קליטה, מעורר דנ”א ומרפא דיכאון. שייך להדהוד כדור הארץ. תדרים איזוכרונים: תדר נושא 360 הרץ – תדר האיזון, משולב עם פולס איזוכרוני שמתחיל ב 8 הרץ ונגמר ב- 8.6 הרץ. התדרים ברצועה הם בינוראלים ואיזוכרונים יחד כך שמומלץ להאזין עם אוזניות, (למי שמותר!) אך לא חובה.

6. והשישית – עם עוד פסקול של מוזיקה נעימה.

האזינו לדוגמה אחת של מוזיקה  ברצועה סאבלימינלית לשחרור פחד וחרדה: סאבלימינלים לשיחרור פחד וחרדה עם מוזיקה

האזינו לדוגמת קולות הים בקלטת הסאבלימינלית לשחרור פחד וחרדה: סאבלימינלים לשיחרור פחד וחרדה עם רחש גלי ים

איך להפיק את המיטב מהמסרים הסאבלימינלים לשחרור פחד וחרדה?

1) קחו החלטה וקבעו את כוונתכם. לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. תת המודע שלנו הוא צייתן ויפעל איך שננחה אותו, אך הוא זקוק לכיוון מדוייק – כמו תכנת ניווט או גי.פי.אס פנימי. תהיו ברורים במטרות שאתם רוצים להשיג, גם אם המטרה היא שינוי בהרגשה שלכם. כשאנו מעוניינים לשחרר פחדים כללים, עלינו לבחור בכך, להתכוונן לכך, להצהיר בפני עצמינו ואפילו לקחת החלטה, שמעכשיו – אנחנו משחררים! (תנסו את זה, זה מאוד משחרר …).

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות המסרים הסאבלימינלים בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להיות משוחרר מפחד, בלי דאגה אחת בעולם? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.
מאחר ואחת מהרצועות כוללת את התדר 396 לשחרור פחד ואשמה, ואחת כוללת תדרים לשחרור חרדה ודיכדוך, מומלץ לתרגל את ההקשבה האקטיבית עם אחת מקלטות התדרים, כדי להעצים את ההשפעה.
הקשיבו לקלטות ותוך כמה רגעים תתחילו לחוש איך הלחץ מתמוסס כאשר כל ההצהרות החיוביות (הסוגסטיות) חודרות לתת המודע. המשיכו להקשיב , ותגלו תחושה עמוקה של רגיעה שמשתלטת עליכם, ואולי תיזכרו בזמן שבו הרגשתם רגועים לחלוטין, בלי דאגה בעולם. עד סוף ההקלטה- תוכלו להבחין עד כמה באמת גופכם רגוע ותחושו כל נשימה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע, וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

6) היו עירניים לשינויים ותחגגו כל שינוי השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

תגובות:

תודה לאל אני מרגיש הרבה יותר טוב. שינויים מדהימים וחיוביים עוברים עלי (סוף סוף). הרגשה שמשהו מתחיל לזוז, משהו נפתח, משהו מתקדם. אני שוב יכול שעות להיות עצמי בלי להתאמץ וזה רק הולך ומשתפר מיום ליום. הלוואי שלתמיד. האזנתי למדיטציות בעת השינה ופתאום מתוכי משהו החל להתעורר, לרצות את החיים שלי בחזרה,לרצות לחיות מחדש להיות שוב אני, היו לי כמה רגעי משבר נוראיים שבהם הסוף היה נראה קרוב, אבל הם עברו ועמו הגיע השיפור. מיליון תודות ואנא המשיכי במה שאתה עושה – אין לך מושג כמה ההשפעה גדולה וחיובית. אייל כ.

9 תגובות על “שחרור פחד וחרדה – בואו ונדבר עם תת המודע

  1. אביטל אומר:

    שלום רינת,
    הגעתי אליך דרך ההצהרות הגלויות ורק הם כשלעצמם מחזקות ומעצימות.
    רציתי לשאול האם זה יש לזה תופעות לוואי כמו הגברה של החרדה או משהו? בנוסף
    אני מבררת לפני הרכישה. והאם ניתן להתייעץ איתכם טלפונית לפני הרכישה?

    • רינת ידלין אומר:

      היי אביטל, שמחה שאהבת. אין להאזנה תופעות לוואי ידועות. אם תרצי להתייעץ, יש לך כאן איקון של וואטסאף בתחתית הדף. מוזמנת לפנות ?. רינת

  2. גילית סויסה אומר:

    שלום,אני רוצה להצטרף לקבוצה שנהנת ועושה שימוש הקלטות,איפה ואיזה קלטות עלי לרכוש? תודה גילית

    • רינת ידלין אומר:

      היי גילית, הרצועות הן אינדוידואליות ורוב האנשים משתמשים בהם בפרטיות ביתם, מתי שנוח להם להאזין (בעיקר כי ההנחיה היא לנגן אותן ברקע, כמה שיותר).

  3. רונית אומר:

    שלום רינת, רכשתי לפני 3 חודשים את המדיטציה לנשים לשחרור פחד וחרדה. אני מרגישה שזה עוזר לי מאוד. אני ממש אוהבת את שיטת הטיפול שלך וקניתי גם לבן שלי מדיטציה. אני ממליצה גם לכל מי שאני מכירה עלייך. תודה רבה רבה רונית

  4. מאושרת מהשינוי אומר:

    שלום, רכשתי את מדיטציית שחרור פחד וחרדה לנשים לפני פחות משבוע. אני פשוט נדהמת מהשינוי בהרגשה שאני חשה. בעלי מאושר שהוא רואה שינוי כל כך גדול לטובה בפרק זמן קצר כזה. הגעתי למדיטציות של רינת במקרה לאחר שיטוט באינטרנט ולאחר תקופה משמעותית שאני סובלת מפחדים ודאגות רבות לעתיד שלי. אני מודה לה’ שמצאתי דבר נפלא כל כך כמו זה. תודה רינת. אני ממליצה בחום.

    • רינת ידלין אומר:

      כן שני, זה בהחלט אפשרי אם כי תמיד עדיף למקד את הפוקוס בנושא אחד כי אז הוא עובד כמו קרן לייזר מכווונת ומדוייקת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן