משיכת שפע כלכלי בעזרת תכנות תת המודע בהאזנה למסרים סאבלימינלים (תת הכרתיים).

אם תמיד חלמתם לחיות בשפע כלכלי אך אתם מרגישים שיש משהו שעוצר בעדכם, כנראה שאתם צודקים!
תת המודע שלכם, הוא שותף ערמומי שמטרתו להשאיר אתכם באזורי הנוחות המוכרים לכם, מבלי לפעול כדי להשיג יותר. הוא לא עושה זאת מרוע כמובן, הוא רק מנסה להגן עליכם מלרצות ולהשיג דברים שעל פי ההערכה שלו, עלולים לפגוע בכם. אולי כי יש לכם אמונה שכסף משחית… או אולי כי גדלתם בסביבה שלימדה אתכם להסתפק במועט…. ואולי כי בעמקי לבכם אתם פשוט לא מאמינים שזה מגיע לכם…

חולמים על חופש כלכלי? לעבוד במה שאתם אוהבים ולהרוויח המון כסף, לטייל בעולם כרצונכם, לרכוש כול מה שאתם רוצים ולהיות אדונים לזמנכם? הגעתם למקום הנכון! הדיסקים בתכנית פועלים ישירות מול תת המודע והמטרה שלהם היא לשתול בתוכו אמונות חיוביות בנוגע לכסף, ולנטרל אמונות חוסמות כסף, שהתקבעו בו עד היום. הם פועלים לתכנות תת המודע, כך שיתחיל לשתף פעולה עם הרצונות האמתיים שלכם ויפסיק לעמוד בדרכם!

• רוצה למגנט יותר שפע וכסף לחייך?

• רוצה להיפטר מאמונות ישנות בנוגע לכסף שעוצרות אותך בתת המודע?

• רוצה ללמוד לחשוב כמו מיליונר/ית?

התחילו להאזין כבר היום למסרים תת הכרתיים (סאבלימינלים), שישנו את הדרך בה אתם מושכים שפע לחייכם. האזנה קבועה בלופ (לולאה), משך כמה שיותר זמן במהלך היום והלילה (משך 30 עד 90 יום), יכולה לשנות מקצה אל קצה את תמונת הנוף הנפשי שלכם. היא תגרום לתת המודע שלכם להוריד את המחסומים שהוטבעו בו עד היום, ולאמץ מחדש אמונות ודפוסי מחשבה שיתמכו ברצונכם, במקום לשים בפניו מכשולים.
קראו עוד: מה הם מסרים תת הכרתיים?

שילוב של תדרים לאימון גלי מוח יחד עם מסרים סאבלימינלים:

תת המודע שלנו, הוא המקום שבו ניתן לשנות תבניות חשיבה ואמונות על כסף, שפע מחסור, ערך עצמי ועוד. התכנית למשיכת שפע, כוללת סדרת מסרים חיובים שמוקלטים כמסרים סאבלימינלים (מוחלשים), כשחלק מהקלטות משולבות גם בתדרים לאימון גלי מוח.

מסרים סאבלימינלים: הם הצהרות חיוביות שמוקלטות בטכניקה מוחלשת ומושמעות בתדר הנמוך מזה שהאוזן האנושית קולטת ברמה מודעת. למרות שהמוח המודע אינו יכול לשמוע או להבין את המסרים, תת המודע קולט אותם היטב ועם הזמן ידאג לאמץ אותן כהרגל חשיבה חדש.
הוא זה שמחזיק את המפתח לכל האמונות שצברנו כל החיים, ויכול למנוע מאיתנו לקבל את מבוקשינו. לדוגמה: אם יושבת בתוכנו אמונה שאנשים עשירים הם רמאים, הוא לא יתן לנו להתעשר, כדי שלא נהפוך להיות מישהו שאיננו רוצים… האזנה חוזרת ונשנית למסרים המוקלטים, תתכנת את תת המודע שלכם עם אמונות חדשות שיתמכו ברצון שלכם למשוך שפע ולהתעשר במקום לעצור בעדכם.

שימו לב: בזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה נעימה או קולות בטבע, אך עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים המוחלשים ברמת התת מודע, ויפעל להטמיע אותם כדי ליצור תבניות חשיבה חדשות שיקדמו אתכם לעבר מטרותיכם בחיים.

תדרים לאימון לגלי מוח: הם תדרי סאונד, שהונדסו במיוחד למטרות שונות – כמו על מנת להעביר את המוח שלכם למצב רצוי. לדוגמה: גלי אלפא במוח משקפים מצב של הרפיה ובהירות, גלי תטא משקפים מצב של קליטה מורחבת ועוד. בזמן ההאזנה לתדרים, המוח שלכם מוריד את קצב הפעילות שלו ונפתח לשינויים. ההצהרות הסאבלימינליות בשילוב אימון גלי מוח, מפעילות את הכוח האין סופי של תת המודע, כשגלי המוח יורדים למצב קליטה אופטימלי – כפי שהיה כשהיינו ילדים, ותת המודע קולט את המסרים המעצימים בלי שאלות. קראו עוד על תדרים לאימון גלי מוח.

התכנית למשיכת שפע כוללת מסרים סאבלימינלים עצמתיים, המוקלטים על סוגים שונים של פסקול, כדי שתוכלו לבחור בינהם, ולגוון את ההאזנה שלכם. ההצהרות בתכנית מחולקות לנשים ולגברים ומורכבות משלושה תחומים מרכזיים:
שינוי אמונות לגבי כסף (20 דק’).
מגנוט כסף ושפע לחיים (20 דק’).
ואיך לפתח מוח של מיליונר (20 דק’).
סה”כ 60 דקות.

האזינו לדוגמאות מהמסרים הגלויים למשיכת שפע:

הקשיבו לדוגמה מההצהרות הגלויות לשפע לגברים:

הקשיבו לדוגמה מההצהרות הגלויות לשפע לנשים:

מה תקבלו בחבילה:

7 קלטות עם פסקולים שונים ותדרים לאימון גלי מוח:

3 גרסאות ללא תדרים לאימון גלי מוח להאזנה בלולאה מומלץ להאזין כמה שיותר, כל היום והלילה בלולאה:
1. 60 דקות של הצהרות סאבלימינליות לשפע עם רחש גלי ים רגוע ברקע.
2. 60 דקות של הצהרות סאבלימינליות לשפע עם מוזיקה נעימה.
3. 60 דקות של הצהרות סאבלימינליות לשפע עם “רעש חום” (רעש ממסך- מומלץ למי שסובל מנדודי שינה).

3 גרסאות הכוללות תדרים לאימון גלי מוח להאזנה עד שעה ביום:
1. 60 דקות של הצהרות סאבלימינליות מלוות במוזיקה עם טונים בינוראלים ואיזוכרונים המביאים את המוח להרפיה וקליטה גבוהה של ההצהרות.(להאזנה עד שעה ביום).
2. 60 דקות שלהצהרות סאבלימינליות מלוות ברחש גלים עם טון איזוכרוני המיועד לעורר תחושת “מזל” והצלחה. (להאזנה עד שעה ביום).
3. בונוס: מצורף לחבילה המורחבת- 60 דקות של הצהרות סאבלימינליות עם מוזיקה נעימה ותדרים בינוראלים ואיזוכרונים ליצירת שגשוג קוונטי.(להאזנה עד שעה ביום).

1 גרסה של המסרים הגלויים להאזנה עד פעם בשבוע:
1. הצהרות גלויות למשיכת שפע מלוות במוזיקה נעימה (22 דק’ להאזנה פעם בשבוע).

 

האזינו לדוגמת פס קול בקלטות ללא תדרים:

דוגמה לפס הקול ברצועה ללא אימון גלי מוח: מוזיקה נעימה:
מסרים סאבלימינלים לשפע עם מוזיקה נעימה

האזינו לדוגמאות פס הקול בקלטות עם תדרים לאימון גלי מוח:

פס הקול ברצועה עם תדרים להרפיה וקליטת ההצהרות:
מסרים שפע עם מוזיקה ותדר לקליטה מהירה

פס הקול ברצועה לשפע עם מוזיקה ותדר שגשוג קוונטי:
מסרים לשפע עם תדר שיגשוג קוונטי

הנחיות שימוש בתכנית:

החבילה למשיכת שפע כוללת שלוש קלטות עם אימון גלי מוח בתדרים, ושלוש קלטות נקיות (ללא תדרים – רק עם מסרים סאבלימינלים).
את הקלטות ללא אימון גלי מוח, יש לסגור בלולאה (לופ), ולנגן ברקע בכול הזדמנות אפשרית- בזמן הפנוי, בעת שאתם עוסקים בכול פעילות אחרת בבית, כגון טלוויזיה, מחשב, בישול וכד’, וכמובן במהלך השינה.
קראו עוד על: מסרים סאבלימינלים אופן השימוש

איך משתמשים בקלטות עם אימון גלי מוח?

יש להאזין לדיסקים עם אימון גלי מוח משך שעה ביום (ולא יותר), ולפחות 20 דקות מתוך אותה שעה, לתרגל האזנה אקטיבית תוך תרגול מדיטציה. (מכוונת**).
ככלל ההמלצה היא להאזין לאימון גלי מוח עד שעה ביום ולא מעבר לכך. אתם יכולים להאזין ל- 20 דקות מכל קלטת עם אימון גלי מוח (סך הכול 3 קלטות כפול 20 דקות מכל אחת), או לחלופין, לבחור קלטת אחת עם אימון גלי מוח בכל יום, ולהאזין לה משך 60 דקות. אם אתן מאזינים לשלושת קלטות התדרים באותו יום, רצוי ליצור מרווח בין האזנה להאזנה, ולא להקשיב להן ברצף.

איך להפיק את המיטב ממסרים סאבלימינלים?

1) קבעו את כוונתכם. לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. תת המודע שלנו הוא צייתן ויפעל איך שננחה אותו, אך הוא זקוק לכיוון מדויק – כמו תכנת ניווט או גי.פי.אס פנימי. תהיו ברורים במטרות שאתם רוצים להשיג – גם אם המטרה היא שינוי בהרגשה שלכם.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או  צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להיות רזה, להיות עשיר או בזוגיות וכן הלאה. חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.
אם אחת מהרצועות שרכשתם כוללת תדרים לאימון גלי מוח- מומלץ לתרגל את ההקשבה האקטיבית עם התדרים, כדי להעצים את ההשפעה.

4) האזינו לקלטות המסרים הגלויים פעם בשבוע וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד – גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע,  ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי! השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

התכנית הסאבלימינלית היא חלק מחבילת השפע המורחבת הכוללת בנוסף את המדיטציה בהיפנותרפיה ללילה ועוד שתי מדיטציות בדמיון מודרך במתנה.

2 תגובות על “התכנית למשיכת שפע (סדרת מדיטציות סאבלימינליות)

  1. אביבית ר. אומר:

    רכשתי לפני שבועיים את קובץ השמע למגנוט כסף, שמעתי עד כה רק את הראשונה, אחת באוזניות לפני השניה כי זה משך ארוך מדי. חוצמזה אני ממש אוהבת את הפרוייקט הזה ומאמינה בהשפעה של הסוג הזה של היפנותרפיה, כבר בשבוע הראשון נוכחתי בהשפעה של הטיפול. תודה!

  2. אריאל אומר:

    ערב טוב רינת
    רציתי להגיד לך תודה על הרצועות הנפלאות שאת יוצרת.
    רכשתי לפני חצי שנה בערך כמה רצועות, והעיקרית שאני מאזין לה היא שחרור אמונות בנוגע לכסף.
    אני מקפיד להאזין כמעט כל יום בדרך לעבודה, לפעמים פעם אחת ולפעמים 3 פעמים.
    התחלתי לפני חודשיים בחיפוש עבודה כי השכר שלי מאוד נמוך, 7000 ש”ח ברוטו, וכבר שנתיים לא קיבלתי העלאה. כרגע אני באמצע תהליך של קבלה למקום חדש עם שכר של 9000 ש”ח. אני מרוצה מאוד, מכיוון שלדעתי התהליך של האזנה חוזרת כל יום לרצועה שלך שיפר את הביטחון והאמונה שלי שאני זכאי להרוויח יותר. זאת למרות שבתחום שאני עובד כ ו ל ם אמרו לי שאין סיכוי שיציעו לי יותר מ 7500-8000. וגם לזה צריך מזל.
    הייתי חייב להרחיב את הנושא על מנת שתביני כמה אני מוקיר תודה לך.
    שיהיה לך סופ”ש נפלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן