כדי לרכוש רצועות שמע בחנות, אנו ממליצים לך להירשם ולפתוח חשבון. (לא חובה!)
זה יאפשר לך לנהל את חשבונך האישי, וכל הרצועות שרכשת תשמרנה בחשבונך עד סיום  כמות ההורדות.

secure כל הרצועות בחנות, תשלחנה לתיבת הדואר שלך כקישורים בפורמט MP3, שהוא פורמט המוזיקה הסטנדרטי.
ECOLOG אנחנו לא עושים שימוש בדיסקים משום שהם מזהמים את הסביבה.
guarantee לאחר שתקבל/י את הרצועות, תוכל/י להוריד אותן למחשב, ומשם להעביר לטבלט או לטלפון החכם, או לצרוב אותן על דיסק.

כדי לוודא שכול הקבצים שרכשתם ישמרו אצלכם לתמיד, יש לדאוג להוריד ולשמור אותם  בפורמט MP3  בתיקיה ע”ג המחשב שלכםמשם תוכלו להעביר אותן לכל מדיה אחרת שתבחרו.

האם ניתן לרכוש בחנות גם בלי להירשם?

בהחלט! תוכל להמשיך לתהליך התשלום גם בלי לפתוח חשבון בחנות, והמוצרים שרכשת ישלחו במייל אך לא ישמרו בחשבונך בחנות.

איך נרשמים לחנות?

לוחצים על כפתור “התחבר” בדף הראשי. מכניסים כתובת דואר אלקטרוני וססמה ואתם רשומים!

או לחלופין מתחברים דרך פייסבוק – ואתם רשומים!

עם סיום ההרשמה, תועבר/י למסך “החשבון שלי”, שם תוכל/י לראות את ההורדות, לשמור מוצרים שמצאו חן בעיניך ולהנות ממבצעים והנחות.

כיצד רוכשים מוצר בחנות?

כדי לרכוש מוצר יש להיכנס לדף המוצר וללחוץ על כפתור “הוסף לסל”:

כיצד משלמים על מוצר בחנות?

כדי לעבור לתשלום, יש ללחוץ על “סל הקניות” בראש הדף, ומשם על “מעבר לתשלום”.

מה הן אפשרויות התשלום בחנות?

ניתן לרכוש בחנות באמצעות כרטיס אשראי לבחירתך, דרך חשבון פייפאל, BIT או העברה בנקאית.

•    לתשלום בכרטיס אשראי: יש לסמן את כפתור PAYPAL ולאחר שתועבר/י לפייפאל, לסמן “שלם באמצעות כרטיס אשראי”.
מערכת פאי-פאל תומכת בכל כרטיסי האשראי להוציא כרטיסים מסוג “דירקט”, או כרטיסים שהשם עליהם הוא בעברית. אם לא הצלחת להכניס את פרטי הכרטיס, אנא נסה כרטיס אחר, או לחילופין עבור לביצוע התשלום בהעברה בנקאית או בביט.

•    לתשלום בהעברה בנקאית:  יש ללחוץ על כפתור “העברה בנקאית” ואז ללחוץ על “שליחת הזמנה“. פרטי החשבון להעברה ישלחו אליך במיל, והרצועות יועברו אליך לאחר שהכסף יועבר לחשבון.

•    לתשלום בBIT:  יש ללחוץ על כפתור “תשלום בBIT“, ואז ללחוץ על “שליחת הזמנה“. פרטי הטלפון לתשלום יופיעו: 054-8201500, והרצועות יועברו אליך לאחר שהתשלום יאושר. אם יש לך עוד שאלות – אנא צור/י קשר.

איך אקבל את רצועות השמע שרכשתי?

מיד לאחר שסיימת לשלם באמצעות פייפאל או בכרטיס אשראי, תקבל מייל הכולל קישורים להורדת רצועות השמע שהזמנת.
אם תבחר לשלם באמצעות BIT או העברה בנקאית, יש לסמן את האופציה המתאימה בתיבה, והרצועות תשלחנה מיד עם קבלת התשלום.

איך אוריד ואשמור את הרצועות שרכשתי?

כדי להוריד את הרצועות, יש ללחוץ על כל אחד מהקישורים שקיבלת (במייל או בחשבון שלך בחנות) ותיפתח תיבת הורדה. בתיבה יש לסמן: “שמור בשם”, ולשמור את הרצועות בספרייה שפתחת או על גבי שולחן העבודה (Desktop). אם הקבצים נשמרים במחשב שלך באופן אוטומטי ואינך מוצא/ת אותם, הם יהיו בספריית ברירת המחדל של הדפדפן שלך:

בדפדפן גוגל כרום: יש ללחוץ על התפריט ואחרי זה על הורדה (או ctrl- j) לפתיחת ספריית ההורדות.

בדפדפן אקספלורר: יש לפתוח את דפדפן האינטרנט וללחוץ על סמל גלגל השיניים > הצג הורדות.

שימו לב: כדי לוודא שהרצועות שלכם תשמרנה אצלך לתמיד, יש לדאוג להוריד את הרצועות בפורמט MP3 למחשב שלך! משם תוכל/י להעביר אותן לכל מדיה אחרת לבחירתכם/ן.

יש לך 10 ניסיונות להורדה/או האזנה, כי המטרה היא שתשמור/י את הקבצים פעם אחת ולתמיד.
אם ההורדות הסתיימו מבלי שהצלחת לשמור את הרצועות, אנא פנה/י אלינו דרך צור קשר באתר, ונשמח להוסיף לך הורדות.

אם לא אהיה מרוצה, האם אקבל את כספי בחזרה?

אחריות100

ברור! אם לאחר חודש ימים של האזנה, לא תהיה מרוצה מהתוצאות, כתוב לנו, וכספך יוחזר בלי שאלות!

 

 

secure כל הרצועות בחנות, תשלחנה לתיבת הדואר שלך כקישורים בפורמט MP3, שהוא פורמט המוזיקה הסטנדרטי.
ECOLOG אנחנו לא עושים שימוש בדיסקים משום שהם מזהמים את הסביבה.
guarantee לאחר שתקבל/י את הרצועות, תוכל/י להוריד אותן למחשב, ומשם להעביר לטבלט או לטלפון החכם, או לצרוב אותן על דיסק.

שימו לב: למרות שמרבית המכשירים הסלולרים ם החדשים תומכים בהורדה ושמירה של קבצי מוזיקה סטנדרטיים (MP3), אנו ממליצים גם לשמור אותם בנפרד – במחשב או על גבי דיסק-און-קי, על מנת שישמרו אצלכם לתמיד.