לילדים: מסרים מוחלשים לחיזוק הביטחון העצמי והערך העצמי, שיפור בלימודים והחדרת התשוקה ללמוד, שיפור חיי החברה, הקניית כלים להתמודדות עם טעויות ואתגרים, חיזוק תחושת ההגנה, שמחת החיים ועוד. (כנסו כאן לדף לילדות)

הילדים שלנו, הם ללא ספק המתנה הגדולה ביותר, אבל גם האתגר הגדול ביותר, שיכולנו לקבל מהיקום. אנחנו רוצים שהם יהיו מוגנים בטוחים ושמחים; אנחנו רוצים להעניק להם את האהבה הטהורה ביותר, ולתת להם את הכלים המוצלחים ביותר כדי להתמודד עם אתגרי הקיום. במידה רבה, אנו רוצים שיהיה להם כול מה שלא היה לנו כשגדלנו, ובמידה מסוימת- גם להגשים את חלומותינו דרכם. כשכואב להם- גם לנו כואב, וכשהם בריאים ומאושרים- אנחנו חשים בלתי מנוצחים.

מה מכיל המוצר לילדים?

הקלטות לילדים מכילות הצהרות חיוביות לכול תחומי החיים של ילדינו, וניתן להאזין להן ולשים אותן ברקע כדי לחזק את התחומים הללו אצל ילדינו.

האזינו להצהרות הגלויות לחיזוק הביטחון לילדים:
הצהרות גלויות לחיזוק הביטחון לילדים

קלטות המסרים הסאבלימינלים מכילות את אותן ההצהרות, אך הן מוחלשות בטכניקה מיוחדת שהאוזן אינה שומעת, כך שכל מה שתוכלו לשמוע ברקע הוא מוזיקה וקולות בטבע, אך תת המודע של ילדיכם יקלוט את ההצהרות ויפנים אותן. תקבלו את המסרים הסאבלימינלים בשלוש גרסאות, שכול אחת מהן מכילה את אותן הצהרות בלשון זכר עם פס קול (מוזיקת רקע) שונה, כדי שתוכלו לגוון ולבחור את המוזיקה שמתאימה לכם ביותר.

למה ההקלטה מוחלשת?

הטכניקה של הקלטת מסרים סאבלימינלים, מיועדת לעקוף את המוח המודע שעשוי להעלות התנגדויות בהאזנה להצהרות הגלויות. כשילדכם ישמע למשל את המשפט “אני חכם ונבון” יתכן שהמוח המודע שלו יתנגד, כי אולי עד היום הניסיון והסביבה שידרו לו מסרים סותרים. כאשר ההצהרות מוחלשות, הן עוקפות את ההתנגדויות במוח המודע, ונקלטות ישירות בתת המודע, ודרך החזרתיות – הן מופנמות בתוכו עד שהן הופכות להרגל חשיבה חדש. כך שעם הזמן, תוכלו להבחין בשינויים – תחילה קטנים ואז משמעותיים בביטחון העצמי ובחשיבה ובהתנהלות היומיומית שלו.
קראו עוד על מסרים סאבלימינלים…

איך משתמשים בקלטות לילדים?

במוצרים למבוגרים, אנו ממליצים תמיד לשלב עבודה בין הקלטות הגלויות לבין הקלטות הסאבלימנליות וכך גם כאן. היתרון בעבודה עם ילדים, הוא שהם אינם סגורים ומקובעים כמונו, ורובם עוד לא הספיקו לצבור חוויות ומערכות אמונות נוקשות. דווקא מסיבה זו, העבודה עם ההצהרות הגלויות, יעילה יותר בקרב ילדים מאשר עם מבוגרים כי במקרים רבים, הם עוד לא הספיקו לגבש דעה שלילית על עצמם. עם זאת- מצאנו שפעמים רבות, ילדים חסרים את המשמעת בהקשבה יומיומית להצהרות הגלויות והם משתעממים בקלות. מסיבה זו, ניגון של הקלטת הסאבלימינלית ברקע כשהם משחקים או עושים שיעורים, או בזמן השינה, יכולה להיות יעילה יותר ולשמר את עיקרון החזרתיות הנדרש כדי לשנות תבניות מחשבה ורגש.

למי מיועדות הקלטות לילדים?

הקלטות מיועדות לילדים מגיל 5 ועד 13.

מה יש בקלטות?

הקלטות מורכבות ממקבץ הצהרות עוצמתיות המיועדות לכול תחומי החיים של ילדינו: חיזוק הביטחון העצמי והערך העצמי, שיפור הלימודים והחדרת התשוקה ללמוד, שיפור חיי החברה, הקניית כלים להתמודדות עם טעויות ואתגרים, חיזוק תחושת ההגנה, שמחת החיים ועוד. כל ההצהרות מנוסחות בגוף ראשון, בלשון זכר ובצורה חיובית, ונוסו בהצלחה עם ילדים ובני נוער בעולם.

מה ההבדל בין הקלטות השונות?

אין הבדל. שלושת הקלטות הסאבלימינליות מכילות את אותן ההצהרות, אך תוכלו לבחור ולגוון את מוזיקת הרקע ופס הקול שמתאים ביותר לכם ולילדיכם.

דוגמאות להאזנה

הקלטת הראשונה מכילה מוזיקה “חללית” למדיטציה וברקע שלה משולבים קולות טבע של פיקניק באחו.

האזינו לדוגמה מהקלטת לילדים בליווי מוזיקה למדיטציה וקולות פיקניק בטבע: ביטחון עצמי לילדים עם מוזיקה וקולות פיקניק בטבע

הקלטת השנייה מכילה יצירה על פסנתר וברקע שלה משולב פס קול של מפל מים זורמים.

האזינו לדוגמה מהקלטת לילדים בליווי מוזיקה למדיטציה ורחש מפל מים זורמים: ביטחון עצמי לילדים מוזיקה ומפל מים זורמים

הקלטת השלישית מכילה יצירה יפיפה לתזמורת שנקראת: Silver Blue Light, וברקע שלה משולב רחש גלי ים.

האזינו לדוגמה מהקלטת לילדים בליווי מוזיקה למדיטציה ורחש גלי ים: ביטחון עצמי לילדים מוזיקה ורחש גלי ים

החבילה כוללת גם מדיטציה בדמיון מודרך לילדים, להאזנה לפני השינה – ארבעת המלאכים

האזינו לקטע מתוך המדיטציה לילדים לפני השינה: ארבעת המלאכים:

6 תגובות על “חיזוק ביטחון עצמי לילדים (בנים) בעזרת אימון תת מודע

  1. הילה אומר:

    היי רינת,
    האתר שלך מדהים
    האם אפשר לשאול אותך שאלות בפרטי?
    איך אפשר ליצור קשר?
    תודה

  2. נאוה אומר:

    רינת שלום, תודה על תשובתך המהירה
    רציתי בבקשה לדעת האם ישנה קלטת הצהרות לילד עם קשב וריכוז עם חוסר מוטיבציה מובהקת לכל דבר, הדבר היחידי שמעניין אותו הוא הקנטות של האחים
    האם ישנה דרך להגיע אליו מתוך הצהרות מוגדרות לאהבה ללמידה ,לעזור בקושי הלימודי לצד העלאת המוטיבציה ושיפור הקשרים עם האחים (הוא לא מתקשר מילולית כלל עם האחים שלו רק בצורה של הצקה)

    תודה,
    נאוה

  3. רינת ידלין אומר:

    היי עינב, אין שום סיכון בהשמעת הרצועות לילדים מתחת לגיל 5, הן פשוט מתאימות יותר לילדים שכבר מבינים יותר את השפה ושיש להם אינטראקציה עם ילדים אחרים/מטפלות/מורים וכד’. ממליצה לך פשוט להאזין להצהרות כפי שהוקלטו בגלוי, ולהחליט אם זה מתאים לילדך.

  4. עינב אומר:

    מדוע יש הגבלת גיל ? האם יש סיכון כלשהו בהשמעת הרצועות הללו לילדים מתחת לגיל 5 ? בברכה , עינב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן