סדרת מסרים חיוביים ותדרים לאימון גלי מוח – להצלחה בעבודה, בקריירה ובעסקים.

המושג “הצלחה” או התפיסה שלנו לגבי מיהו “אדם מצליח” – תלויים תמיד במקום ובתרבות בה גדלנו. זו נגזרת של מה שלמדנו ואיך שחונכנו, ומה אנו חושבים ומרגישים בנוגע להצלחה, ולאו דווקא מהמציאות עצמה. למעשה הצלחה היא מושג סובייקטיבי התלוי ב”מתבונן” שמושפע תמיד מהתניות תרבותיות וחברתיות, שמשתנות מתרבות לתרבות ומחברה לחברה. ישנן חברות שבהן האדם המשכיל ביותר יחשב למצליח ביותר, ובחברות אחרות יהיה זה החזק ביותר, או העשיר ביותר וכן הלאה.

החברה המודרנית שמה דגש רב על הצלחה בקריירה כחלק מהתמונה הרחבה על פיה אנו בוחנים מיהואדם מצליח. אך למרות שהצלחה בקריירה היא משהו שכולנו שואפים אליו, רבים מאיתנו לא מצליחים להגשים… לפחות לא כפי שהינו מצפים. האם זה בגלל שאין לנו כישורים ויכולות? כנראה שלא… לפחות לא על פי מחקרים. אמנם הגיוני לחשוב שמי שחכם יותר או מוכשר יותר, או נולד ב”מקום הנכון” יהיה מוצלח יותר – אך כולנו יודעים שלא אלו הם פני הדברים. למעשה רבים מהתירוצים שמונעים מאיתנו לנסות ולהצליח, קשורים למחשבה הזו שאין לנו מספיק כישרון או ידע, או שכל או כסף…או שאיננו בגיל או במין המתאים… בנוסף – הרי שגם אנשים שהחברה תופסת כ”מצליחנים” – לא תמיד מרגישים כך. ואם אינך מרגיש מצליח, או מאושר, או מסופק, מה ערך יש להצלחה שלך באמת?…

ומה עם עצמאים ויזמים?

הבחירה בפתיחת עסק עצמאי אינה בחירה קלה, בעיקר אם לא נולדת להורים עצמאים, או ירשת עסק/ים, או גדלת בסביבה שבה יזמות ועסקים הם הבחירה הטבעית. מאחר ומדובר בהחלטה שמשפיעה ישירות על יכולת ההישרדות שלנו, הפחדים והחרדות שמלווים החלטה מסוג זה הם בלתי מבוטלים, עד שמרבית האנשים בוחרים להמשיך את מה שעשו הוריהם או את מה שהתוותה סביבתם, ולהסתפק בעבודה שכירה מסודרת עבור אנשים אחרים.

לכול אחד מאיתנו יש תשוקות ורצונות שאינם תלויים ביכולות שלנו אלא בעוצמה הפנימית, בנחישות ובגישה שלנו לחיים. הגישה שלנו לחיים ואיך שאנו חיים אותם – היא שקובעת את מידת ההצלחה שלנו. זו ההחלטיות שלנו והתשוקה הפנימית שמעוררות כוח רצון שבסופו של דבר יביא לנו את ההצלחה שאנו מחפשים.

תת המודע שלנו, הוא המקום שבו ניתן לשנות תבניות חשיבה ואמונות על הצלחה, שפע, דימוי וערך עצמי ועוד. כדי להצטיין בעבודה ובעסקים, למקסם את התשוקות והכוח הפנימי שלנו ולהצליח בגדול, יש כמה דברים שנוכל לעשות, למשל האזנה קבועה למסרים תת הכרתיים תבטיח שהשגת המטרות שלנו לא תישאר יותר בגדר חלום.

המדיטציות להצלחה לשכירים והצלחה לעצמאים, כוללות סדרת מסרים חיובים שמוקלטים על גבי ארבעה פסי קול כמסרים סאבלימינלים (מוחלשים), כשחלק מהקלטות משולבות גם בתדרים לאימון גלי מוח.

במדיטציה הסאבלימינלית להצלחה בעבודה ובקריירה לשכירים, תמצאו הצהרות שיעזרו לכם לממש את הפוטנציאל שלכם ולהביא לידי ביטוי הולם את עבודתכם. היא תעזור לכם להתקדם ולפתח ביטחון עצמי גבוה ואמון ביכולות ובכישורים שלכם ולקבוע ולהגשים את המטרות שלכם בקריירה.

דוגמה להצהרות ברצועה להצלחה בעבודה ובקריירה לשכירים:

  • אני אוהב את העבודה שלי ונהנה ממנה מאוד.
  • דלתות חדשות נפתחות בפני כול יום.
  • אני תמיד לוקח את ההחלטה הנכונה שמובילה להצלחה.
  • אני מהווה דוגמה לאנשים שרוצים להצליח בקריירה.
  • אני מבצע את עבודתי בצורה יוצאת מהכלל.
  • אני מוערך ואהוב על ידי עובדים וקולגות.
  • בכל יום שעובר הבוסים שלי מרוצים ממני יותר ויותר.
  • אני מומחה בתחומי ואני מקבל שכר גבוה מאוד בהתאם.
  • הקריירה שלי מספקת ומעצימה ומאפשרת לי חופש פעולה נרחב.
  • הקריירה שלי מתגמלת אותי בחופש ובשפע כלכלי.

דוגמה ההצהרות הגלויות להצלחה בקריירה עבור שכירים:
הצהרות גלויות להצלחה בקריירה לגברים

דוגמה מהצהרות הגלויות להצלחה בקריירה לנשים שכירות:
הצהרות גלויות להצלחה בקריירה לנשים

אם את/ה בעל עסק חברה או עצמאי, ההצהרות המדיטציה הבאה נוצרו במיוחד עבורך. במדיטציה הסאבלימינלית להצלחה לעצמאים תמצאו הצהרות חיוביות, המיועדות לסייע לכם לפתח אמונה בעצמכם ובעסק שלכם ולהזניק אותו קדימה להצלחה שמגיעה לכם.

דוגמה להצהרות ברצועה להצלחה בעבודה ובקריירה לעצמאים:

  • יצרתי לעצמי את העסק המושלם עבורי והתגמול הוא עצום.
  • בכל יום שעובר העסק שלי מצליח יותר ויותר.
  • אני לוקח שליטה על חיי, יש בי את כול מה שנדרש להגשים את מטרותיי.
  • אני אדם מצליח ואני מאמין בעצמי ובעסק שלי.
  • אני מקבל שפע הזדמנויות להצליח.
  • העסק שלי צומח ואני צומח איתו.
  • אני מנהל כסף ביעילות רבה.
  • הלקוחות והעובדים שלי מעריכים ומכבדים אותי.
  • זה בטוח עבורי לחוות הצלחה גדולה בעסק שלי.
  • חשבונות הבנק שלי הולכים וטופחים כול יום.

דוגמה מהמדיטציה הגלויה להצלחה בעסקים – לעצמאים:
הצהרות גלויות להצלחה בעסק לגברים

דוגמה מהמדיטציה הגלויה להצלחה לעצמאיות – לנשים:
הצהרות גלויות להצלחה בעסק לנשים

בחבילה להצלחה בעבודה ובקריירה לעצמאים – תמצאו רצועה אחת עם תדר איזוכרוני למשיכת הצלחה. לא נדרשות אוזניות על מנת להאזין, עם זאת, הכי מומלץ להאזין לרצועות עם אזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ. כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה, שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות “מיובשים” כך תשפיעו לטובה על תוצאות הטיפול.

בחבילה להצלחה בעבודה ובקריירה לשכירים – תמצאו רצועה אחת עם תדרים בינוראלים ואיזוכרונים לתחושת שפע: התדרים ברצועה הרביעית הם 3 סוגי תדרים בינהם תדר בינוראלי לתיקון דנ”א, תדר איזוכרוני להעלאת מצב הרוח ותדר אהבה וניסים מסולם הסולפג’יו 528.

מהו תדר 528 הרץ – תדר אהבה, טרנספורמציה וניסים? 528 הוא התדר הידוע ביותר מתדרי הסולפג’יו, ומיצג את התו Mi או באנגלית Miracles = ניסים. הטון MI מיועד להפעיל את הדמיון, הכוונה והאינטואיציה, ולפעול לכיוון המטרות הגבוהות של הנשמה. הוא נקרא גם תדר האהבה ונמצא בכול רטט של כול יצור וצמח על כדור הארץ. תדר 528 נחשב לתדר שמעניק אנרגיית חיים, מוח צלול, מודעות, יצירתיות ושקט פנימי. הוא חושף ומעורר את הרצון החופשי וההדרכה הפנימית האלוהית. בנוסף, זהו התדר שמחזיר את ה-DNA האנושי למצבו המקורי המושלם, ומומחים לגנטיקה משתמשים בו כבר שנים במעבדות ברחבי העולם לתיקון DNA (דנ”א).
קשור לצ’אקרת הסולר או מקלעת השמש – מניפורה manipura. צבע: צהוב יסוד: אש.

*שימו לב:
אין להאזין מוזיקה בינורלית – BWE Brain wave entrainment)) עם אוזניות במקרים הבאים:

  • בזמן נהיגה או הפעלת ציוד חשמלי.
  • אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים.
  • אם אתם סובלים מהתקפי סכיזופרניה, אפילפסיה או seizures התקפים פסיכוטיים.
  • אם יש לכם OCD או הפרעה נפשית ידועה.
  • אם אתן בהריון.
  • אם יש לכם הפרעות בקצה הלב או קוצב לב.
  • אם יש לכם רגישות גבוהה לאור.
  • אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים.
  • שלושים דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים.
  • מתחת לגיל 18.

מסרים סאבלימינלים: הם הצהרות חיוביות שמוקלטות בטכניקה מוחלשת ומושמעות בתדר הנמוך מזה שהאוזן האנושית קולטת ברמה מודעת. למרות שהמוח המודע אינו יכול לשמוע או להבין את המסרים, תת המודע קולט אותם היטב ועם הזמן ידאג לאמץ אותן כהרגל חשיבה חדש.
תת המודע הוא זה שמחזיק את המפתח לכל האמונות שצברנו כל החיים, ויכול למנוע מאיתנו לקבל את מבוקשינו. לדוגמה: אם יושבת בתוכנו אמונה שאנשים מצליחים עובדים 20 שעות ביום, הוא יכול לעצור מבעדינו להצליח, כדי שלא נצטרך לוותר על שעות הפנאי שלנו… או – אם יש בנו אמונה שאין לנו מספיק כסף כדי ליזום משהו ולהצליח, הוא ידאג שלא נראה את כל הערוצים סביבנו דרכם אפשר להרוויח עוד כסף – רק כדי שנישאר באזור הנוחות שלנו. האזנה חוזרת ונשנית למסרים המוקלטים, מתכנתת את תת המודע שלנו הלכה למעשה – עם אמונות חדשות שיתמכו ברצון שלנו להצליח במקום לעצור בעדינו.

שימו לב: בזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה נעימה או קולות בטבע, אך עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים המוחלשים ברמת התת מודע, ויפעל להטמיע אותם כדי ליצור תבניות חשיבה חדשות שיקדמו אתכם לעבר מטרותיכם בחיים.

מהם תדרים לאימון לגלי מוח?
מדובר בתדרי סאונד, שהונדסו במיוחד למטרות שונות – כמו על מנת להעביר את המוח שלכם למצב רצוי.
לדוגמה: גלי אלפא במוח משקפים מצב של הרפיה ובהירות, גלי תטא משקפים מצב של קליטה מורחבת ועוד. בזמן ההאזנה לתדרים, המוח שלכם מוריד את קצב הפעילות שלו ונפתח לשינויים. ההצהרות הסאבלימינליות בשילוב אימון גלי מוח, מפעילות את הכוח האין סופי של תת המודע. כשגלי המוח יורדים למצב קליטה אופטימלי – כפי שהיה כשהיינו ילדים, ותת המודע קולט את המסרים המעצימים בלי שאלות.
קראו עוד על תדרים לאימון גלי מוח.

אז מה היא בעצם הצלחה?

כל אחד מאיתנו ייחודי ולכל אחד מאתנו יש תשוקות ויש נחישות פנימית שאינה קשורה ליכולות שלנו, אלא לחוזקה פנימית ולגישה שלנו לחיים. לכול אחד מאיתנו יש מתנה ייחודית שעל פי רוב כאשר יתן אותה ליקום הוא ירגיש תשוקה לעשיה ויחוש אושר וסיפוק לראות את התוצאות. הכישורים והיכולות שלנו חשובים אך מוגבלים, אולם הכוח הנחישות והתשוקה שלנו הם בלתי מוגבלים. אם נלמד איך לרתום אותם לעזרתנו , נוכל להיות אדם מצליח.

“ההחלטה והנחישות להצליח חשובה יותר מהיכולות והידע שלנו.”

1. זה לא המקום/התנאים/החינוך – זה תמיד הגישה שלנו שתאפשר או תמנע הצלחה.
2. כדי להצליח צריך לקחת החלטה נחושה ולאמץ גישה חיובית שיודעת שתצליח.
3. כדי להצליח צריך להתגבר על הפחד, לצאת מאזורי הנוחות ולעתים להשאיר את “ההיגיון” בצד ולעבוד עם הדמיון.
4. ההצלחה צריכה להימדד בכמה מאושר או מוגשם אתה חש ביחס למה שהשגת.

מחפשים עבודה? נסו את המדיטציה למציאת עבודה:

ביקורת בלה איזגייב 21.5.23

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן