הצלחה בחיפוש עבודה הופכת להיות מאתגרת יותר ויותר בעולם העבודה המודרני.

רבים מאתנו מוצאים את עצמם כיום, עוסקים או מועסקים בעבודות שלא היו קיימות כלל, עד לפני 10 ואפילו לפני 5 שנים. במקביל עבודות מסורתיות רבות הולכות ונעלמות מהעולם ואיתן מיומנויות שהיו מבוקשות מאוד בעולם הישן, שאין בהן עוד צורך. מי שרוצה להצליח בעולם העבודה והעסקים כיום, חייב לסגל לעצמו גמישות מחשבתית וחזון ארוך טווח.

אפילו כיום, כשהאפשרויות העומדות בפנינו בעולם הגלובלי הן כמעט בלתי מוגבלות, עדיין אנשים רבים מבזבזים יותר ממחצית חייהם או חיים שלמים ברדיפה אחר חלומות שאינם שלהם. חלומות של ההורים או המשפחה, של הסביבה, של התרבות והחברה. ולמרות שאולי יצליחו כרופא, עורך דין או בנקאי, יתכן שאף פעם לא יחושו מוגשמים.

הצלחה יכולה להימדד בתחומים שונים אך כדי לחיות חיים מוצלחים, חשוב מאוד שנרגיש מאושרים או מוגשמים ביחס למה שהשגנו בחיים, ולא רק שנשיג “הצלחה” במונחים של סביבתנו. זו הגישה שלנו, ואיך אנו בוחרים לחיות את חיינו, שעושה אותנו אדם מצליח.

תת המודע שלנו, הוא המקום שבו ניתן לשנות תבניות חשיבה ואמונות על הצלחה, שפע, דימוי וערך עצמי ועוד. כדי למצוא מה הכי מתאים לנו, מה גורם לנו אושר וסיפוק, למקסם את התשוקות והכוח הפנימי שלנו ולהצליח, יש כמה דברים שנוכל לעשות. האזנה קבועה למסרים תת הכרתיים (סאבלימינלים) תבטיח שהשגת המטרות שלנו לא תישאר יותר בגדר חלום.

מסרים סאבלימינלים: הם הצהרות חיוביות שמוקלטות בטכניקה מוחלשת ומושמעות בתדר הנמוך מזה שהאוזן האנושית קולטת ברמה מודעת. למרות שהמוח המודע אינו יכול לשמוע או להבין את המסרים, תת המודע קולט אותם היטב ועם הזמן ידאג לאמץ אותן כהרגל חשיבה חדש. המדיטציה למציאת עבודה כוללת סדרת מסרים חיובים שמוקלטים כמסרים סאבלימינלים (מוחלשים), כשקלטת אחת משולבת גם בתדרים לאימון גלי מוח. במדיטציה הזו תמצאו הצהרות חיוביות, המיועדות למציאת ג’וב החלומות שלכם. היא תעזור לכם להביא לידי ביטוי הולם את הכישורים והיתרונות שלכם, לעבור ראיונות עבודה בהצלחה ולקבל הצעות שכר שמתאימות לכישוריכם.

דוגמה להצהרות ברצועה למציאת עבודה:

  • אני מחובר לתדר של השליחות שלי בחיים.
  • אני מושך אלי את היעוד שלי ואת עבודת חיי.
  • אני מזמן ראיונות עבודה למשרות שמתאימות לי ביותר.
  • אני עובר ראיונות עבודה בהצטיינות.
  • אני מתקבל בקלות לכול עבודה שארצה.
  • אני מקבל בדיוק את השכר שרציתי או יותר.
  • אני מאמין בעצמי וביכולת שלי להצליח בכול עבודה בה אבחר.
  • מגיע לי לקבל את המשרה המתאימה ביותר לטובתי הגבוהה.
  • אני האדם המתאים ביותר למשרה שאני רוצה.
  • אני מצליח מאוד בכול עבודה שאני עושה.

דוגמה מהצהרות הגלויות למציאת עבודה לנשים:
הצהרות גלויות לימצוא עבודה לנשים

דוגמה ההצהרות הגלויות למציאת עבודה לגברים:
הצהרות גלויות למצוא עבודה לגברים

מה בחבילה?

תקבלו את המסרים הסמויים להצלחה במציאת עבודה בליווי כמה סוגים של פס קול: הראשון עם מוזיקה נעימה למדיטציה ולשינה, השני מלווה ברחש גלי ים רגוע, והשלישי מלווה עם מוזיקה, קולות גשם ותדר פלנטרי בינוראלי לשיגשוג.

לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ להאזין להן פעם בשבוע, כדי לשלב את המוח המודע בתהליך, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם. עם הזמן, הקלטות הגלויות ישמשו לכם אינדיקציה לשינוי שחל, כשכול פעם שתאזינו להן, ההתנגדויות שלכם תלכנה ותפחתנה.
קראו עוד על הטכניקה של מסרים סאבלימינלים…

שימו לב: בזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה נעימה או קולות בטבע, אך עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים המוחלשים ברמת התת מודע, ויפעל להטמיע אותם כדי ליצור תבניות חשיבה חדשות שיקדמו אתכם לעבר מטרותיכם בחיים.

תדרים לאימון לגלי מוח: הם תדרי סאונד, שהונדסו למטרות שונות – כמו על מנת להעביר את המוח שלכם למצב רצוי. לדוגמה: גלי אלפא במוח משקפים מצב של הרפיה ובהירות, גלי תטא משקפים מצב של קליטה מורחבת ועוד. בזמן ההאזנה לתדרים, המוח שלכם מוריד את קצב הפעילות שלו ונפתח לשינויים. ההצהרות הסאבלימינליות בשילוב אימון גלי מוח, מפעילות את הכוח האין סופי של תת המודע, כשגלי המוח יורדים למצב קליטה אופטימלי – כפי שהיה כשהיינו ילדים, ותת המודע קולט את המסרים המעצימים בלי שאלות.

דוגמאות להאזנה:

דוגמת מוזיקה בקלטת למציאת עבודה עם מוזיקה:
דוגמת פס קול בקלטת למצוא עבודה

דוגמת מוזיקה בקלטת עם תדר בינוראלי לשגשוג:
דוגמת פס קול בקלטת למצוא עבודה עם תדר בינוראלי

מהו התדר הבינוראלי פלנטרי לשגשוג:
התדרים ברצועה הרביעית הם בינוראלים פלנטרים ונגזרו מהתדר של כוכב צדק או יופיטר. (קראו עוד על תדרים פלנטריים). התדר של יופיטר נחשב לתדר השגשוג והוא משפיע על תודעת שגשוג למול תודעת מחסור. הוא יעזור לכם להעלות את הביטחון ואת האמונה ביכולות שלכם וימשוך אליכם שפע גשמי ורוחני. כדי להפיק את המיטב מהטון הבינוראלי רצוי להאזין באוזניות או פשוט למקם את הרמקולים משני צידי הראש. הכי מומלץ להאזין לרצועות עם אוזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.

שימו לב שלא כול אחד יכול להאזין לטונים בינוראלים עם אוזניות והם אינם מומלצים להאזנה במקרים אלו:
1) אם אתם סובלים מהתקפי סכיזופרניה, אפילפסיה או seizures (התקפים פסיכוטים).
2) אם יש לכם OCD או הפרעה נפשית ידועה.
3) אם אתן בהריון.
4) אם יש לכם הפרעות בקצב הלב או קוצב לב.
5) אם יש לכם רגישות גבוהה לאור.
6) אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים.
7) 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב.
8) 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים.
9) מתחת לגיל 18.

*אם האזנתם בניגוד להוראות, יתכן ותחוו כאב ראש, דפיקות לב או צליל זמזום באוזניים. יש לנוח ולשתות הרבה מים עד שהתחושות יעברו, ולהימנע מהטכניקה הזו בעתיד.

איך להפיק את המיטב מהקלטות הסאבלימינליות למציאת ג’וב החלומות:

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם עוד, ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם להאזין כמה שיותר משך היום והלילה משך תקופה מסוימת – מכיוון שהם עובדים כמו שטיפת מוח חיובית.

1) קחו החלטה וקבעו את כוונתכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשנות את זווית הראיה על חיפוש עבודה, ולהתחיל להעלות את תחושת הזכאות והערך שלכם בעולם העבודה, חשוב שתביעו כוונה ברורה. תחליטו שאתם מוצאים את העבודה המושלמת עבורכם ותהיו נחושים שזה מגיע לכם ושזה אכן קורה. במקביל תתחילו להיות ערניים יותר למקומות בהם אתם מתמקדים בכול מה שרע במקום בכול מה שטוב, ונסו לשנות את ההתניה הזו. ככל שתאמצו גישה יותר אופטימית, כך הסיכויים שלכם למצוא את מה שאתם מחפשים יגדלו.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי משמעותי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות המסרים הסאבלימינלים בקשב או במדיטציה, לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות.
בזמן הזה, תירגעו לגמרי ושחררו מחשבות, או לחלופין נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין: איך זה מרגיש להיות בעבודה הכי טובה? איך אתם נוהגים ומדברים כאדם שעובד בתפקיד שרצה? איך הסביבה מגיבה אליכם? תנו לתחושת הגאווה, השמחה וההקלה להתפשט בתוככם ואז סובבו כפתור פנימי ותגבירו אותה – עוד ועוד עד כמה שאפשר.

4) האזינו לרצועת המסרים הגלויים פעם בשבוע, וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך כדי האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא ייחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

למצוא עבודה בעזרת אימון תת המודע

99

מחפשים עבודה ללא הצלחה? לחוצים ונכשלים בראיונות עבודה? כנראה שיש לכם חסמים ואמונות מגבילות בתת המודע. כדי שתוכלו להיפטר ממה שעוצר בעדכם, חשוב שתתחילו לאמן את תת המודע לאמץ תבניות חשיבה חדשות שישנו את המצב. רצועת המדיטציה למציאת עבודה, תעזור לכם לטפל בחסמים הללו ולמצוא את ג’וב החלומות שלכם, בין אם אתם עובדים כרגע וגם אם לאו. היא תסייע לכם לפתח ביטחון עצמי ואמונה ביכולות שלכם, לחדד את היעוד שלכם בחיים ולהתקדם בקריירה. היא תעזור לכם  ולהביא לידי ביטוי הולם את הכישורים והיתרונות שלכם, לעבור ראיונות עבודה בהצלחה ולקבל הצעות שכר שמתאימות לכישוריכם.

קרא עוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן