כסף, שפע והצלחה – מי מאיתנו לא היה רוצה למגנט אליו חיים עשירים ומוגשמים יותר? לחיות בביטחון כלכלי, לקבל הערכה מהסביבה ולהרגיש חופשי לרדוף אחר חלומותיו?

אז למה בעצם, רובינו חווים קושי כה גדול, דווקא בתחומים האלו, בהם אנו משקיעים את מירב המרץ והפוקוס שלנו, מבלי שנקבל תוצאות משמעותיות?
יתכן שזה משום שרובינו לא נולדנו לסביבה בה כסף או הצלחה היו מובנים מאליהם, אבל בעיקר כי מדובר על תחומים שבאופן מסורתי, מתקשרים אצלנו ליצר הראשוני העמוק ביותר המאפיין אותנו כבני אנוש – יצר ההישרדות.

כסף והצלחה הם אנרגיה, וכמו כול דבר בחיים, הם קשורים להלך הרוח של מי שמבקש למשוך אותם לחייו;

מאחר וכסף או הצלחה קשורים גם ליצר ההישרדות שלנו, רובינו חווים אתגרים לא פשוטים – דווקא בתחומים אלו.
תת המודע שלנו, מקשר כסף והצלחה ישירות לתחושת ה”ביטחון קיומי” הבסיסי שלנו ולכן, כשזה מגיע לתחום הכלכלי, רובינו אספנו לאורך השנים מערך גדול מאוד – אם תרצו מאין פלונטר של אמונות חוסמות, תבניות מחשבה שגויות והתניות מעכבות, בתוך החיווט המוחי שלנו.

במהלך הילדות וההתבגרות, ההורים והסביבה שלנו, ניסו להכין אותנו למשחק ההישרדות בעולם כפי שהם תפסו אותו.
מתוך הרצון להגן עלינו, הם לימדו אותנו שהעולם הוא מקום מסוכן ועלינו להיות זהירים וחשדנים, כי אין מספיק עבור כולם. הם רצו שנבין איך עובדים משחקי הכוחות בעולם, כדי ש”נתנהג יפה”, נהיה תלמידים שקדניים, ונהפוך להיות עובדים חרוצים ופרודוקטיביים בחברה; וגם כדי שלא נשגה בחלומות, שלא נפתח ציפיות שיכאיבו לנו, שלא נהיה פראיירים ובעיקר – שנהיה מציאותיים“…
רוב הסיכויים, שגם אתם גדלתם על משפטים כמו כסף לא צומח על העצים“, “בשביל כסף צריך לעבוד קשה“, “אין מספיק לכולםאו אפילו כסף הוא שורש כול הרע“.

מיגנוט שפע כסף והצלחה לגבריםכול ההתניות הללו, יכולות להותיר רשמים חזקים על נפשו של כול ילד, אבל בעיקר להכתיב (כמעט בוודאות) את הרמה של העושר שהוא יאפשר לעצמו להשיג בחיים. בנוסף, אנשים רבים חונכו להאמין כי כדי להיות עשיר צריך להיות רע, חמדן או לדרוס אחרים. הצהרות כמו “העשירים התעשרו על חשבוננו” או “אי אפשר להתעשר בלי לרמות” או אפילו “אני שונא עשירים” הן סממנים של תודעת מחסור, שיכולים להרחיק כמעט לחלוטין את הלך הרוח הנדרש כדי להשיג הצלחה כלכלית, ולחיות חיים של שפע ועושר.

למה הכסף לא “נדבק” אלינו?

אחת הסיבות המרכזיות לקושי שלנו לחולל שינוי כשזה מגיע לכסף או להצלחה, היא שאנו טועים לחשוב שהשינוי שצריך לקרות הוא שינוי חיצוני בעולם. שנוכל ליצר שפע או הצלחה רק אם ניוולד למשפחה הנכונה, או כשהממשלה תפסיק לגבות מיסים מופרזים, או כשהסבתא תפרוש לעולמה ותוריש לנו סכום נכבד (כי הרי כולם יודעים ש”כסף מושך כסף”…).

אז אנו חיים את חיינו במימד ה”בנתיים“, בהמתנה לחלום שיתגשם ורק אז נוכל לחוש מאושרים או מסופקים. אך בזמן שאנו מתנים את אושרינו באותם גורמים חיצוניים, איננו מאפשרים לעצמינו לחוש אושר או סיפוק כבר עכשיו, וזה מה שמונע באופן פרדוקסלי מהחלום שלנו להתגשם.

האמת היא שהשינוי המרכזי שעלינו לבצע הוא שינוי פנימי בתפיסות ובאמונות שלנו.

למעשה, בלי שינוי מהסוג הזה, לא נוכל להגשים לעולם את מה שאנו מבקשים, משום שתת המודע שלנו, יחסום בפנינו את הדרך. אנו קוראים על הרבה זוכי לוטו, שאיבדו את כול כספם תוך שנים מועטות וחזרו למצבם הקודם, פשוט כי המשיכו לחוות תודעת מחסור בהוויה שלהם, בלי קשר לכמה כסף היה ברשותם בפועל.

חבלה עצמית ואיך מתגברים עליה:

אז נכון שקצת קשה לתפוס איך יתכן שאנו רוצים דבר מה בתשוקה כה בוערת, אך יש חלק בתוכנו שמונע ממנו להתגשם – מאין מנגנון חבלה עצמית אם תרצו… אבל שימו את עצמכם רגע במקומו של תת המודע שלכם – המנגנון החכם ביותר שעומד לרשותכם. למעשה הוא מאחסן מעל ל-96 אחוז מכול הידע שלכם (ויש שיגידו הרבה מעבר לכך), והוא יודע בדיוק מה אתם מבקשים. אך אחת מהתכונות המרכזיות שלו, היא לנסות להגן עליכם מכול מה שהוא תופס כאיום עבורכם. אם הוא מאמין שלהיות עשיר זה בהכרח להיות אדם רע – הוא ינסה להגן עליכם מפני העושר. ואם הוא מאמין שכסף אפשר ליצור רק בעבודה קשה, הוא יגרום לכם לעבוד קשה מאוד בשביל הכסף שלכם. זה הכול משחק של אמונות….ואמונות למרבה המזל, אפשר לשנות.

המשמעות האמתית של המעבר מתודעת מחסור לתודעת שפע, היא שעלינו להחזיר את האחריות והכוח לידיים שלנו. אין שום דבר שצריך לקרות בעולם החיצוני, הכול מתחיל ונגמר בתוכנו.

היה זה ג’ראלד פורד שאמר:

“בין אם אתה חושב שתצליח לבין אם אתה חושב שלא תצליח- בכול מקרה אתה צודק!”

ההיסטוריה כבר הוכיחה כי אנשים שהצליחו להגיע להישגים כלכליים משמעותיים, הם אנשים שהתגברו על תודעת המחסור ופיתחו תודעת שפע. המציאות לא צריכה להשתנות, רק התפיסה שלנו את המציאות צריכה להשתנות על מנת שנוכל להפוך למגנט עבור כול אותם דברים שאנו מבקשים. רק כשנלמד להיות מאושרים כבר היום ממה שיש לנו, ולהרגיש שכבר קיבלנו את כול מבוקשינו, נוכל לאותת לתת המודע שלנו שהכול בסדר. שאין צורך להגן עלינו ושאנו חשים כבר עכשיו נוח עם המחשבה על כסף שפע או הצלחה.

האזינו עכשיו ל- 12 הדקות הראשונות מתוך המדיטציה, חלק א'- הרפיה והרדמה

מה מיוחד במדיטציה הזו?

מיגנוט שפע כסף והצלחה לגברים2המדיטציה למגנוט שפע הוקלטה בטכניקת היפנותרפיה עצמית והיא מיועדת להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה. היא נוצרה לצורך תרגול יומי שיעזור לכם לתכנת את המוח שלכם למשיכת שפע והצלחה בחיים.
החסמים והאמונות שאימצנו לאורך החיים, הם אלו שקובעים מה אנו סבורים ש”אפשרי” או “בלתי אפשרי” עבורנו, ומטרת התרגול היא לעקוף את המוח המודע ולהטמיע אמונות חדשות שישנו את החיווט במוח, ויעזרו לכם לשנות את התפיסה שלכם לגבי כסף והצלחה מבפנים. ככול שתאזינו לקלטת יותר פעמים, כך התפיסות החדשות, יקנו שליטה במוח שלכם ויביאו את השינוי שאתם מבקשים למציאות החיצונית של חייכם. הקלטת מכילה הרפיה, העמקה והטמעת הצהרות או אוטו סוגסטיות (שכנוע עצמי), שמטרתן להרדים אותכם ולהוריד את המחסום בין המוח המודע והמוח התת מודע. כשהמוח המודע רדום, הוא לא יבקר או ישפוט את ההצהרות החיוביות שבקלטת, וכך ההצהרות שמתאימות לכם ביותר, יוכלו להתקבל על ידי תת המודע שלכם בשלמות.

לרכישה לגברים ולנשים בנפרד:

תקבלו את המדיטציה ב-3 גרסאות

1) הקלטה בליווי מוזיקה נעימה.

2) הקלטה בליווי מוזיקה נעימה המשולבת בטון בינוראלי 3.5 הרץ (גלי דלתא): 90Hz באוזן ימין, ו-93.5Hz באוזן שמאל, שמיועד להפיל שינה וליצור מצב קליטה אופטימלי. תדר דלתא 3.5 מאופיין בתחושה טובה, ואיזון פנימי. הוא מיועד ליצור תודעת אחדות וותחושת ביטחון והגנה.
שימו לב: יש להאזין עם אזניות לקלטת הבינוראלית כדי לקבל אפקט מלא.
אין להאזין לטון בינוראלי במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידוע, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב.

3) הקלטה בליווי מוזיקה נעימה המשולבת בטון איזוכרוני המיועד להגשמה. הטון המצורף ברקע הוא טון מיוחד שתוכנן להביא את המוח למצב שבו הוא פתוח יותר לסוגסטיות, ותוכנן לסייע להפוך מחשבות למציאות. למרות שאין צורך להאזין לטונים איזוכרוניים באוזניות, תוכלו לשמוע את הטון ברקע והוא מזכיר מעט רעש של מסוק.

איך להאזין למדיטציות בטכניקת היפנותרפיה עצמית ללילה?

• המדיטציות ללילה הן ארוכות מהשאר הרצועות, ואורכן לרוב מעל לשעה.
• הטכניקה שבה הוקלטו: לדוגמה משפטים ארוכים שלא נגמרים, טון דיבור מונוטוני במיוחד ועוד, עוצבו במיוחד כדי להפיל עליכם שינה.
• המדיטציות ללילה מלוות בסוגסטיות חיוביות שתת המודע שלכם יפנים, גם אם תירדמו במהלך ההאזנה.
• לפני שאתם הולכים לישון, שימו את המדיטציה ברקע (עם או בלי אוזניות), כשרוב הסיכויים שלא יעבור זמן רב עד שתהיו שקועים בשינה עמוקה.
• כמו כל הרגל חדש שאנו מטמיעים בחיים, חשוב לשלב את עבודת המוח המודע עם המוח התת מודע, ולכן, ההמלצה היא לפחות פעם בשבוע, לתרגל את המדיטציה בישיבה או בזמן ערות, כשהסיכוי שתירדמו קטן. קחו לכם שעה פנויה, ושימו את המדיטציה ברקע, כשאתם עוקבים אחר ההנחיות. אמנם הסיכוי שתצליחו לעקוב אחר ההנחיות קטן (בגלל הטכניקה), אך המוח המודע שלכם יפיק רבות מההאזנה, גם אם לא תצליחו להתרכז.

המדיטציה היא חלק מחבילת השפע המורחבת הכוללת בנוסף את המסרים הסאבלימינלים לשפע ועוד שתי מדיטציות בדמיון מודרך במתנה.

4 תגובות על “מיגנוט שפע כסף והצלחה – דמיון מודרך ללילה לגברים

  1. מיקי אומר:

    האם יש סיכון לשמוע מוזיקה בטון איזוכרוני באוזניות כמו בטון בינוראלי?
    (כמו לאלה שיש רגישות לאור וכו’)
    הרי אומרים שהטון הבינוראלי יעיל פחות מהטון האיזוכרוני ולא חייב אוזניות לטון איזוכרוני, או שלא הבנתי נכון.
    אז שואל אם אני יכול לשמוע מוזיקה בטון איזכרוני באוזניות בלי שיעשה שום נזק?

    • רינת ידלין אומר:

      היי מיקי,
      אכן אין מניעה להאזין לטונים איזוכרונים עם אזניות. הם נחשבים לטכנולוגיה חדישה יותר מהטונים הבינוראלים, והפעילות שלהם שונה (יש אומרים יותר יעילה, אך לא בכול המקרים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן