לישון טוב – סאבלימינל לבעיות שינה והפרעות שינה

פוסט לישון טוב - סאבלימינל לבעיות שינה והפרעות שינה

סובלים מאינסומניה או נדודי שינה? הפתרון יכול להיות ממש פשוט…

האזינו לפני השינה לקלטות עם מסרים סאבלימינלים מפילי שינה, בשילוב עם תדרים בינוראלים ואיזוכרונים, המיועדים להוריד את גלי המוח בהדרגה ממצב עירות למצב שינה עמוקה.

מה מכילה החבילה?

3 רצועות שמע MP3, עם מסרים תת הכרתיים לשינה טובה. מסרים תת הכרתיים או סאבלימינלים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם, לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. מדובר במסרים שמוקלטים בצורה מוחלשת על גבי מוזיקה נעימה ומרגיעה. בזמן ההקשבה לקלטת, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה, עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויטמיע אותם כתבניות מחשבה חדשות.

  1. רצועה ראשונה– מסרים על רקע מוזיקה מדיטטיבית נעימה. (30 דק')
  2. רצועה שנייה– מסרים על רקע מוזיקה נעימה שברקע שלה טון בינוראלי מיוחד שמטרתו להוריד את גלי המוח לגלי דלתא (מצב שינה). הטון הבינוראלי משולב כאן בתוך המוזיקה כך שאין חובה להאזין לרצועה הזו עם אוזניות. תוכלו לשמוע את הטון ברקע של הרצועה. (30 דק')
  3. רצועה שלישית – מסרים לשינה על רקע מוזיקה מדיטטבית ותדרים בינוראלים ואיזוכרונים המעודבים להפיל שינה. (60 דק').

שימו לב: מוסיקה בינוראלית אינה מומלצת לנשים בהריון, לאנשים עם קוצב לב ולמי שסובל מהתקפי סכיזופרניה, אפילפסיה או seizures (התקפים פסיכוטיים).

דוגמה לשינה טובה עם מסרים סאבלימינלים ומוזיקה מדיטטיבית:                  סאבלימינלים לשינה טובה עם מוזיקה מדיטטיבית

דוגמה לשינה טובה עם מסרים סאבלימינלים ותדר בינוראלי לשינה:                 סאבלימינלים לשינה טובה עם תדר בינוראלי לשינה

דוגמה מלינה טובה עם סאבלימינלים ותדרים בינוראלים ואיזוכרונים לשינה:     סאבלימינלים לשינה טובה עם תדרים בינוראלים ואיזוכרונים

קצת על הקלטת לשינה עמוקה עם מסרים סאבלימינלים ותדרים לאימון גלי מוח (60 דק)

הטונים בקלטת מעוצבים כטונים מפילי שינה המיועדים לטיפול בהפרעות שינה ואינסומניה, ומכילים מכלול של תדרים בינוראלים ואיזוכרונים, המיועדים להוריד את גלי המוח בהדרגה ממצב עירות למצב שינה עמוקה. מומלץ להאזין לקלטת עם אוזניות כדי לקבל את המירב מהטונים הבינוראלים, אך ניתן גם להאזין בלעדיהן ועדיין להנות מהטונים האיזוכרונים. הטונים ברצועה מלווים במוזיקת רקע נעימה – המשלבת פסנתר עם אפקט רקע הרמוני מתמשך, ועם הצהרות סאבלימינליות המיועדות להפיל שינה. הרצועה היא בת שעה ומכילה את תדרי הבסיס: טון איזוכרוני 250 הרץ (מעורר ומחייה) עם טון בינוראלי 90 הרץ (הרגשה טובה, ביטחון, תחושת רווחה ואיזון).

הטונים באימון גלי מוח:

5.5 הרץ, גלי תטא – מיועד למעבר מידע לידיעה (פנימית), מעורר הדמיה, הדרכה פנימית ואינטואיציה ומחולל חום. תדר 4.9 (תדר תטא נמוך) משרה הרפיה, מצב מדיטציה ושינה. תדר 4.0 הרץ (תדר תטא) מעורר הפרשת כימיכלים בגוף לרגיעה ותחושה טובה, מחדד זיכרון ומציף פתרונות. תדר 3.4 הרץ – תדר דלתא במצב שינה עמוקה. 0.9 תדר דלתא מעורר אופוריה. תדר 0.5, תדר דלתא נמוך מרגיע, מסייע לכאבי ראש וכאבי גב, מכוונן את המוח מחדש.

תדר גלי מוח תטא: תדרי תטא במוח נעים בין 4-7 הרץ והם נצפים במוח במצב שינה עם חלימה, או במצב עירות בזמן מדיטציה עמוקה או טראנס. הם מעוררים מצב תודעתי של השראה יצירתית, קשר רוחני וחיבור לתת המודע. מעודדים למידה ומעוררים תמונות ויזואליות חדות. הם מקושרים למדיטציה מתקדמת ומהווים "חלון" לתת מודע, הורדת לחץ דם וריפוי התמכרויות.

תדר גלי מוח דלתא: תדרי דלתא במוח נעים בין 0 ל- 4 הרץ. הם נחשבים לתדרים המרגיעים ביותר מתוך גלי המוח, והם מופיעים במוח לרוב בזמן שינה; זמן בו הגוף נוהג להתחדש ולהתרפא. בדומה לכול תבניות הגלים האיטיים, הם מיוצרים בהמיספרה הימנית של המוח, אך ניתן לצפות בהם במוקדים שונים של המוח, בהתאם למצב התודעה. גלי דלתא מקושרים לתחושת אמפטיה, מודעות גבוהה וריפוי.

שימו לב: גלי דלתא עשויים להפיל שינה ולכן אין להאזין לקלטת במידה ואתם נוהגים או עושים פעילות שיכולה לסכן אתכם.. האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ עמו לפני ההאזנה.
כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה, שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות "מיובשים" כך תשפיעו לטובה על תוצאות הטיפול.

אין להאזין למוזיקה בינוראלית עם אזניות במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. אם בחרתם להאזין לקלטת, אתם עושים זאת על אחריותכם. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

מה הם המסרים הסאבלימינלים ברצועות?

המסרים מוקלטים בטון דיבור רגיל, ואז מוחלשים לרמה שהאוזן אינה שומעת אך תת המודע מאזין ומפנים. אלו המסרים ברצועה:
אני מרשה לעצמי לצנוח לשינה עמוקה.
אני אוהב לישון.
אני מרגיש רדום.
אני נרדם במהירות.
אני מסוגל לשקוע בשינה תוך דקות.
אני מרגיש מוגן ובטוח.
אני מרשה לעצמי להיסחף בנוחות לשינה שלווה.
אני במקום בטוח ושקט.
הגוף שלי יודע איך להירגע ולהירדם.
המיטה שלי נוחה ונעימה.
אני משחרר את כול המתח מהיום שעבר.
אני נותן לגוף שלי את כול המנוחה לה הוא זקוק.
עם כול נשימה אני נכנס עמוק יותר לשינה.
הגוף שלי מודה לי על השינה.
אני חושב רק מחשבות טובות לפני השינה.
אני יכול לישון בקלות בכול מקום.
אני קם כול בוקר עם כוחות מחודשים.
אני קם כול בוקר רגוע אחרי שינה טובה.
אני קם כול בוקר כמו אדם חדש.
אני תמיד מתעורר רגוע עם חיוך.
הגוף שלי יודע לכמה שינה אני זקוק ומעניק לי אותה.

איך להאזין?

לאחר שנכנסתם למיטה, שיכבו כמה רגעים בשקט ותנשמו עמוק. תרגישו איך עם כול נשימה הגוף הולך ונרגע ונסו לשחרר מחשבות לגמרי. תרגישו את המגע הנעים של הסדינים על הגוף ותתרכזו בו כמה שאתם יכולים בלי לחזור לדפוסי מחשבה שיכולים להלחיץ אתכם. בחרו רצועה של מסרים תת הכרתיים לשינה טובה (אפשר גם לשים אותה בלופ במהלך כול הלילה) ותנו למסרים לחדור לתת המודע שלכם ולעזור לכם לישון.

תוכלו גם לרכוש את חבילת השינה המלאה המכילה 7 רצועות שמע לשינה, המכילות מסרים סאבלימינלים ותדרים מפילי שינה, שיעזרו לכם לישון טוב.

רינת ידלין

תגובה אחת ל “לישון טוב – סאבלימינל לבעיות שינה והפרעות שינה

  1. צליל says:

    אני חושבת שזהו אכן פתרון מעולה לבעייות של דום נשימה בשינה וממליצה מאוד לכולם לנסות, אני כבר כמה חודשים ישנה מצויין בלילות בזכות רצועות הסאונד הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *