סובלים מאינסומניה? לא מצליחים להירדם, או שבים ומתעוררים משך הלילה? הפתרון יכול להיות ממש פשוט…

האזינו לפני השינה למדיטציה סאבלימינלית (סמויה) עם מסרים סאבלימינלים מפילי שינה. תקבלו את המדיטציה בכמה גרסאות. כולל בשילוב תדרים בינוראלים ואיזוכרונים, המיועדים להוריד את גלי המוח בהדרגה ממצב עירות למצב שינה עמוקה.

3 רצועות שמע MP3, עם מדיטציה סאבלימינלית לשינה טובה.

מדיטציה סאבלימינלית מורכבת ממסרים תת הכרתיים המיועדים לחזק את הכוונה שלכם, לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. מדובר במסרים שמוקלטים בצורה מוחלשת על גבי מוזיקה נעימה ומרגיעה. בזמן ההקשבה לקלטת, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה, עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויטמיע אותם כתבניות מחשבה חדשות.

רצועה ראשונה – המסרים על רקע מוזיקה מדיטטיבית נעימה. (30 דק’).

רצועה שנייה – המסרים על רקע מוזיקה נעימה שברקע שלה תדר איזוכרוני שמטרתו להוריד את גלי המוח לגלי דלתא (מצב שינה). אין חובה להאזין לרצועה הזו עם אוזניות. (30 דק’).

רצועה שלישית – המסרים לשינה על רקע מוזיקה מדיטטבית ותדרים בינוראלים ואיזוכרונים המעוצבים להפיל שינה. (60 דק’).

המסרים המוקלטים ברקע של המדיטציה ואינם נשמעים:(בלשון זכר ונקבה)
אני מרשה לעצמי לצנוח לשינה עמוקה.
אני אוהב לישון.
אני מרגיש רדום.
אני נרדם במהירות.
אני מסוגל לשקוע בשינה תוך דקות.
אני מרגיש מוגן ובטוח.
אני מרשה לעצמי להיסחף בנוחות לשינה שלווה.
אני במקום בטוח ושקט.
הגוף שלי יודע איך להירגע ולהירדם.
המיטה שלי נוחה ונעימה.
אני משחרר את כול המתח מהיום שעבר.
אני נותן לגוף שלי את כול המנוחה לה הוא זקוק.
עם כול נשימה אני נכנס עמוק יותר לשינה.
הגוף שלי מודה לי על השינה.
אני חושב רק מחשבות טובות לפני השינה.
אני יכול לישון בקלות בכול מקום.
אני קם כול בוקר עם כוחות מחודשים.
אני קם כול בוקר רגוע אחרי שינה טובה.
אני קם כול בוקר כמו אדם חדש.
אני תמיד מתעורר רגוע עם חיוך.
הגוף שלי יודע לכמה שינה אני זקוק ומעניק לי אותה.

דוגמה מתוך המדיטציה הסאבלימינלית עם מוזיקה מדיטטיבית (ללא תדרים):
סאבלימינלים לשינה טובה עם מוזיקה מדיטטיבית

דוגמה מתוך המדיטציה הסאבלימינילת לשינה טובה עם תדר איזוכרוני לשינה:

סאבלימינלים לשינה טובה עם תדר איזוכרוני לשינה

דוגמה מתוך המדיטציה הסאבלימינילת לשינה טובה עם מוזיקה ותדרים בינוראלים ואיזוכרונים לשינה:
סאבלימינלים לשינה טובה עם תדרים בינוראלים ואיזוכרונים

קצת על הרצועה השלישית עם תדרים בינוראלים ואיזוכרונים (60 דק):

התדרים ברצועה בת 60 דקות, מעוצבים להפיל שינה ומיועדים לטיפול בהפרעות שינה ואינסומניה. אלו תדרים בינוראלים ואיזוכרונים, המיועדים להוריד את גלי המוח בהדרגה ממצב עירות למצב שינה עמוקה.

מומלץ להאזין לקלטת עם אוזניות כדי לקבל את המירב מהטונים הבינוראלים, אך ניתן גם להאזין בלעדיהן ועדיין להנות מהטונים האיזוכרונים. התדרים ברצועה מלווים במוזיקת רקע נעימה – המשלבת פסנתר עם אפקט רקע הרמוני מתמשך, ועם הצהרות סאבלימינליות המיועדות להפיל שינה. הרצועה היא בת שעה, ומכילה את תדרי הבסיס: טון איזוכרוני 250 הרץ (מעורר ומחייה) עם טון בינוראלי 90 הרץ (הרגשה טובה, ביטחון, תחושת רווחה ואיזון).

שימו לב: גלי דלתא עשויים להפיל שינה ולכן אין להאזין לקלטת במידה ואתם נוהגים או עושים פעילות שיכולה לסכן אתכם.. האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ עמו לפני ההאזנה. כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה, שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות “מיובשים” כך תשפיעו לטובה על תוצאות הטיפול.

אין להאזין למוזיקה עם תדרים בינוראלים עם אזניות במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. אם בחרתם להאזין לקלטת, אתם עושים זאת על אחריותכם.
תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

איך להאזין?

לאחר שנכנסתם למיטה, שיכבו כמה רגעים בשקט ותנשמו עמוק. תרגישו איך עם כול נשימה הגוף הולך ונרגע ונסו לשחרר מחשבות לגמרי. תרגישו את המגע הנעים של הסדינים על הגוף ותתרכזו בו כמה שאתם יכולים בלי לחזור לדפוסי מחשבה שיכולים להלחיץ אתכם. בחרו רצועה של מסרים תת הכרתיים לשינה טובה (אפשר גם לשים אותה בלופ במהלך כול הלילה, בתנאי שלא תאזינו עם אוזניות) ותנו למסרים לחדור לתת המודע שלכם ולעזור לכם לישון.

החבילה הזו היא חלק מחבילת השינה המלאה המכילה 8 רצועות שמע לשינה, המכילות מסרים סאבלימינלים ותדרים מפילי שינה, שיעזרו לכם לישון טוב. תוכלו לרכוש אותה כאן:

3 תגובות על “לישון טוב – מסרים סאבלימינלים לבעיות שינה והפרעות שינה

  1. אפרת ממליה אומר:

    האם מתאים לבן-16 שמתעורר עייף בכל בוקר, תוך תחושת כבדות והעידר אנרגיות לכל אורך היום, שכל בדיקותיו הרפואיות תקינות?
    תודה

    • רינת ידלין אומר:

      היי אפרת, למרות שלרוב אימון גלי מוח פחות מתאים לגילאים צעירים, כאן הוא יכול להיות יעיל. רק שיתחיל להאזין ללא אזניות בינתיים.

  2. צליל אומר:

    אני חושבת שזהו אכן פתרון מעולה לבעייות של דום נשימה בשינה וממליצה מאוד לכולם לנסות, אני כבר כמה חודשים ישנה מצויין בלילות בזכות רצועות הסאונד הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן