מסייע לשינה טובה: מוזיקת טבע וטון בינאורלי להרדמות קלה ומהירה

פוסט מסייע לשינה טובה מוזיקת טבע וטון בינאורלי להרדמות קלה ומהירה

סובלים מנדודי שינה? גם אתם מוצאים את עצמכם לעיתים קרובות שוכבים בלילה במיטה, בוהים בתקרה ומקווים להצליח להירדם סוף סוף?

אם כן – מסתבר שאתם לא לבד!  לפי סקרים שנערכו על ידי הלמ"ס, כ-38% מהישראלים מעל גיל 20 חווים סוג של בעיות שינה או הפרעות בשינה.

אינסומניה או נדודי שינה– מוגדרים על ידי הרפואה כשינה לא מספקת, או שינה באיכות נמוכה הכוללת יקיצות תכופות. מבין התופעות שמאפיינות הפרעות שינה במבוגרים, אפשר להבחין בין כמה סוגים כמו קושי להירדם, התעוררות אחת או יותר באמצע הלילה עם קושי לחזור ולהירדם, או יקיצה מוקדמת.

כשאיננו ישנים בצורה טובה, איכות החיים שלנו נפגמת בצורה משמעותית. זה כולל פגיעה בזיכרון ובריכוז, תיפקוד לקוי בעבודה ובשאר המטלות היומיומיות, בעיות בתקשורת מול הסביבה, רמת לחץ ועצבים גבוהה ותסכול מתמשך.

אך חוסר בשינה הוא לא רק מתסכל אלא גם מסוכן. מערכת החיסון שלנו, מחדשת את עצמה במהלך הלילה ובעיות שינה יכולות לגרום לנו לחלות ממש. חוקרים מצאו קשר ישיר בין חוסר שינה לבין בעיות בריאותיות כמו לחץ דם גבוה, מחלות לב, סוכרת ואפילו סרטן. הפתרונות שהרפואה הקונבנציונאלית מציעה לאינסומניה הן על פי רוב כדורי שינה ממשפחת הבנזודיאזפינים ומקבוצת Z. שלרובם יש תופעות לוואי כמו חרדות, תחושת ישנוניות במהלך היום ואף והתמכרות פיזית ונפשית.

מה מכילה החבילה?

שלוש רצועות שמע MP3 שמטרתן לסייע לכם להירדם מהר ולישון שינה טובה.
שלושת הרצועות משלבות בתוכן טון בינוראלי (דו אוזני) שמטרתו להוריד את קצב גלי המוח ולמצב של פעילות גלי דלתא – הגלים בהם המוח פועל במצב שינה. כול אחת מהרצועות כוללת 30 דקות של טון בינוראלי להאזנה באוזניות כשברקע משולבת מוזיקה נעימה, קולות בטבע או רחש גלים נעים.

לרכישת החבילה לשינה עם תדרים בינוראלים:

איך כדאי להאזין:

לאחר שנכנסתם למיטה, שיכבו כמה רגעים בשקט ותנשמו עמוק. תרגישו איך עם כול נשימה הגוף הולך ונרגע ונסו לשחרר מחשבות לגמרי. שימו אוזניות ותנו לתדרים לעשות את שלהם.

האזינו לדוגמה מתוך הקלטת לשינה עם טון בינוראלי ומוזיקה :                   טון בינוראלי לשינה טובה עם מוזיקה

לתשומת לבכם:

כדי להפיק את המיטב מהטון הבינוראלי רצוי להאזין באוזניות או פשוט למקם את הרמקולים משני צידי הראש. הכי מומלץ להאזין לרצועות עם אוזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.

אין להאזין למוזיקת BWE (מוזיקה בינורלית נחשבת – Brain wave entrainment) עם וזניות במקרים הבאים:
אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. אם בחרתם להאזין לקלטת, אתם עושים זאת על אחריותכם. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

לרכישת חבילת השינה המלאה:

רינת ידלין

תגובה אחת ל “מסייע לשינה טובה: מוזיקת טבע וטון בינאורלי להרדמות קלה ומהירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *