הרזיה לנשים: איך תתמידי בכל דיאטה בה בחרת, באופן טבעי ובלי סבל, בעזרת כוחו של המוח ותכנות מכוון של תת המודע.
לחצו כאן להרזיה לגברים.

בעולם המודרני, בו תרבות הצריכה והשפע מגיעה לשיאים חדשים מידי יום, זה רק טבעי שגם תרבות האכילה שלנו תהיה מושפעת בהתאם. בעקבות זאת, יוצא שרבות מאיתנו מתמודדות מידי יום מול פיתויים אין סופיים, שהתוצאה שלהם היא השמנת יתר, בשל אכילה שאינה תואמת את הצרכים של גופינו. השמנה היא אחת מהבעיות הקשות של החברה המודרנית בימינו, והיא יכולה לנבוע מסיבות רבות, אך רק שילוב של שינוי הרגלים בתת המודע, יוכל לטפל בה באופן עמוק ותמידי.

זה ידוע שהגוף שלנו זקוק לתזונה נכונה ופעילות גופנית כדי לרדת במשקל, אך הדיאטה האמיתית והיחידה שיכולה לסייע גם להרזיה מהירה וגם לשמירה על המשקל הרצוי היאדיאטה במחשבות“. למעשה נשים רבות שמתמודדות עם משקל עודף ומצליחות לרדת במשקל בעזרת כוח הרצון, חוזרות אחרי תקופה קצרה למשקלן הקודם, רק משום שהן ממשיכות “לחשוב מחשבות שמנות”. למרבה הצער, המחשבות הללו כבר הפכו להרגל חשיבה, ואצל חלק מאיתנו גם לאובססיה, כך שהנתיבים במוח שלנו כבר מתוכנתים לחזור ולהעלות אותן בלי הפסק, ובלי שום אלטרנטיבה ראויה.

מחשבות שגורמות לנו כאב כמו “אני דוחה“, “אני לא בסדר או “לא ראויה“, או “לא מגיע לי להיות רזה“, או מחשבות כמו “לעשות דיאטה או להתעמל זה לסבול” ולצידן מחשבות שמסתתרות בתת המודע כמו “השומן מגן עלי” או “אם ארזה לא יאהבו אותי או אאבד משהו מעצמי” ועוד ועוד.

האמת היא שעודף במשקל אצל נשים יכול לנבוע מסיבות רבות שמשתנות בין אישה לרעותה. המחשבות האוטומטיות שלנו שהן סך הכול “הרגלי חשיבה“, מעלות בנו תחושות שונות כמו רגשי אשמה, שיפוט עצמי, תאוב עצמי, אכזבה ויאוש, שמונעות מאיתנו בפועל לעשות את השינוי שאנו מבקשות.

המטרה של הקלטות הסאבלימינליות היא לקחת את כול אותן אמירות שאנו אומרות לעצמינו כול יום, לעשות בהן “סוויץ” חיובי, ולהטמיע אותן בתת המודע, כדי שנוכל לשנות את הדיבור הפנימי האובססיבי שקשור במשקל שלנו.

החבילה כוללת מדיטציה סאבלימינלית ארוכה (17 דק’), שמטפלת לת באספקטים שונים שמהם יכולה לנבוע ההשמנה. כול ההצהרות בקלטות מנוסחות בלשון נקבה, בגוף ראשון ובצורה חיובית בלבד, כך שכאשר תת המודע שלכן יזהה את הסיבות האמיתיות שלכם להשמנה, הוא יבחר ויטמיע את מה שהכוונה וההתמקדות שלכם תחליט עבורו.

במדיטציה הסאבלימינלית תמצאו הצהרות או סוגסטיות עוצמתיות שתעזורנה לתת המודע שלכן לשנות את “הדיבור השלילי” המטריד לגבי עצמכן וסביבתכן, ולאמץ דפוסי חשיבה בריאים יותר, שישרתו אתכן בצורה מושלמת להגשמת מטרתכן לרזות ולהשאר רזות. ההצהרות תעזורנה לכן לפתח חשיבה חיובית של אדם רזה ובריא, ולהתנות את המוח לחשיבה חדשה. כל המסרים משולבים במוזיקה מרגיעה ורחש גלי ים. בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה, עם זאת המוח שלכן יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויטמיע אותם בתת המודע.

לצד הקלטות עם המסרים התת הכרתיים תקבלו גם את המסרים עצמם – כפי שהוקלטו בגלוי, ובליווי מוזיקת רקע נעימה. מומלץ להאזין למסרים הגלויים לפחות פעם בשבוע על מנת לחזק את ההטבעה הסמויה, ומניסיוננו, יש גם אנשים שיבחרו להאזין תכופות למסרים הגלויים לצד האזנה למסרים הסמויים. לא מומלץ להאזין למסרים הגלויים כאשר אתן נמצאות בלופ של “חשיבה שלילית” על עצמכן, כי הם רק יעוררו עוד התנגדויות.

שימי לב! כמו בכול טיפול בהתמכרות – לפני ההאזנה עליך לקחת החלטה חד משמעית להגיע למשקל היעד שלך ולהתחייב בפני עצמך שזה המשקל שנכון עבורך, ולא לקבל שום תוצאה אחרת!
תקבעי יום בו תתחילי באופן מודע להתאמן או לשנות את הרגלי האכילה (ממחר דיאטה…), ותעמדי בהתחייבות הזו. ההצהרות יתמכו בהחלטה שלך ובתהליך כולו ברמה הרגשית, כשכול הצלחה בדרך תמנף את ההצלחה הבאה. השילוב של החלטה נחושה עם פעילות תומכת (דיאטה ופעילות גופנית), נדרשת כדי לשלב בתהליך את המוח המודע שאינו מאמין שיש דרך לרזות בלי להפסיק לאכול או להתחיל להתעמל.

אם התחלת להאזין, מבלי שלקחת החלטה ברורה – זה בסדר. רק תתחילי להיות יותר מודעת בכול פעם שאת אוכלת, ונסי להבחין האם יש שינוי בתחושה שלך לגבי מאכלים מסויימים ואם יש פעמים ש“יותר קל לך לוותר” על מאכלים מסוימים או על הביס הבא, או לחילופין, ההתנגדות שלך לפעילות גופנית- יורדת. המודעות היא המפתח שיחזק את הכוונה שלך ויגבש בך החלטה, ובגלל שמדובר בתהליך מתמשך- אי אפשר לוותר על האחריות האישית שלך ועל ההחלטה לעשות את השינוי.
אז קחי החלטה וקבלי את התמיכה לה את זקוקה- ישירות לתת המודע.

הורדה במשקל – אימון סאבלימינלי עם תדרים לנשים

139

הורדה במשקל לא חייבת להיות תלויה רק בכוח הרצון שלך, והיא לא חייבת להיות סיזיפית. הדרך הקלה והעצלה להוריד במשקל, היא בעזרת תיכנות התת מודע! האזיני מידי יום לקלטות עם סוגסטיות חיוביות להרזיה (עם או בלי תדרים), ותתחילי לראות את השינוי.
מהקלטות, מטפלות באספקטים שונים שמהם יכולה לנבוע ההשמנה, כמו ביטחון וערך עצמי, ביישנות, מטענים רגשיים, התמכרויות פחד משינוי ועוד. האזנה חוזרת, תתכנת את המוח שלך מחדש ותעזור לך לשנות את הרגלי החשיבה ואת ההתנהגות, כדי שתוכלי לשמור על הדיאטה, לרזות בלי סבל, ולהישאר רזה.
(לחבילה לגברים)

קרא עוד

מה כוללת החבילה?

  1. מסרים סאבלימינלים  לנשים עם מוזיקה נעימה ורחש גלים. (60 דק’ – להאזנה בלולאה).
  2. מסרים סאבלימינלים לנשים עם מוזיקה חללית לשינה. (60 דק’ – להאזנה בלולאה).
  3. מסרים סאבלימינלים לנשים עם רחש גלי ים מרגיע. (60 דק’ – להאזנה בלולאה).
  4. מסרים סאבלימינלים לנשים על רקע קולות גשם ביער עד ושילוב תדרים בינוראלים ואיזוכרונים שמעודד יצור חומצה קולגנית שתורמת לשרפת שומן בכבד, למניעת כניסה של סוכר לדם ולחילוף חומרים מואץ. (40 דק’ – להאזנה עד פעם ביום עם אוזניות).
  5. מסרים סאבלימינלים לנשים על רקע מוזיקה ותדר איזוכרוני להמסת תאי שומן, 295.8 הרץ, מלווה במוזיקה מדיטטיבית. תדר שמרטיט את תאי הגוף ומעודד חיסול תאי שומן. (40 דק’ אין צורך באזניות).
  6. מסרים סאבלימינלים לנשים על רקע מוזיקה מדיטטיבית ותדר בינוראלי הפונה ישירות למערכת המטבולית וגורם לה לפעול בצורה טובה יותר ולשפר את חילוף החומרים. (40 דק’ – להאזנה עד פעם ביום עם אוזניות).
  7. רצועת המסרים הגלויים להורדה במשקל לנשים. (17 דק’ להאזנה פעם בשבוע).

דוגמאות להאזנה: חבילת המסרים הסאבלימינלים

דוגמה מתוך המסרים הגלויים להורדה במשקל לנשים:
הורדה במשקל לנשים הצהרות גלויות

דוגמאות פסקול ברקע המסרים הסמויים:

דוגמה לפס הקול מסרים עם מוזיקה חללית לשינה:
פס הקול בקלטת מוזיקה לשינה

דוגמה לפס הקול מסרים עם מוזיקה נעימה ורחש גלי ים:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

דוגמה לפס הקול מסרים עם תדר איזוכרוני להפחתת תאי שומן ומוזיקה:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

דוגמה לפס הקול מסרים עם תדר בינוראלי לחיזוק המערכת המטבולית ומוזיקה:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

הוראות האזנה לתדרים בינוראלים:

החבילה כוללת גם רצועות שמע עם הצהרות הורדה במשקל משולבות בתדרים בינוראלים לאימון גלי מוח .
כדי להפיק את המיטב מהטון הבינוראלי רצוי להאזין באזניות או פשוט למקם את הרמקולים משני צידי הראש. הכי מומלץ להאזין לרצועות עם אזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.
כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה, שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות “מיובשים” כך תשפיעו לטובה על תוצאות הטיפול.

שימו לב: אין להאזין לקלטת במידה ואתם נוהגים או עושים פעילות שיכולה לסכן אתכם. האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ עמו לפני ההאזנה.
כמו כן אין להאזין למוזיקה בינוראלית עם אזניות במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם מתחת לגיל 17, תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. זה חשוב משום שהטכנולוגיה עדיין נמצאת במחקר. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים להורדה במשקל לנשים:

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלך, לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אותך ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענך. על מנת שתפיקי את המיטב מההקשבה, עליך לערב גם את החלק המודע שלך, כדי ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קבעי את כוונתך וקחי החלטה – לפני שאת מתחילה לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעי את כוונתך בצורה ברורה. כשאת רוצה לשנות הרגלי חשיבה שמושרשים בך שנים ארוכות, חשוב מאוד שתצהירי בפני תת המודע שלך בצורה חד משמעית על הבחירה שלך לרזות ולהישאר רזה, והכוונה הזו צריכה להשתרש במוח ברמות שונות. הנה טיפ קטן שיעצים את השפעת הרצועות – בזמן ההאזנה, קחי לך 10 דקות כול יום, ותנסי לדמיין את עצמך במשקל הרצוי לך ובעיקר לדמיין ולחוות את התחושות שלך באותו משקל. תעמידי פנים שאת שחקנית שמשחקת בחורה רזה, ו”תישארי בדמות” הזו – כמה שיותר זמן במהלך היום. תראי את עצמך רזה במראה ובעיני אנשים בסביבה, תרגישי רזה כשאתה עוסקת בפעילויות שונות, ותאמני את המוח שלך ואת הלב- לחשוב ולהרגיש את מה שאת בוחרת.

2) תרגלי הקשבה פסיבית – הקשיבי לשלושת הקלטות ללא תדרים כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 21 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלי להקשיב מידי פעם כשתחושי בצורך. הניחי לקלטות להתנגן ברקע כשאת בבית, עובדת, מבשלת, מתאמנת או  צופה בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלך יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינך מודעת להן.

3) תרגלי הקשבה אקטיבית פעם ביום עם אחת משלושת רצועות השמע המשלבות תדרים. שבי או שיכבי בנוחות, תרגיעי את הגוף ואת המחשבות, ותאזיני לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20-40 דקות. בזמן ההאזנה, את יכולה לעשות שני דברים:
* לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
* ויזואליזציה: נסי לדמיין מה תהייה תחושתך, כאשר תשיגי את המטרה שלשמה התחלת להאזין. איך זה מרגיש להיות במשקל הרצוי לך? חדדי את התחושות הללו, השתעשעי איתן בדמיון ונסי לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) שימרי על מיקוד – גם אם יש לך נושאים רבים שאת מעוניינת לטפל בהם ואינך יודעת איפה להתחיל, התחילי תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לך ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

5) האזיני בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע,  ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואת מרוויחה 8 שעות של עבודה עצמית.

6) היי עירנית לשינויים ותחגגי כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימי לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלך, הם אלו שישקפו לך שהשתנת, אז שימי לב במיוחד למחמאות  ולפידבקים שאת מקבלת מהסביבה, וכשהבחנת בשינוי, תדאגי לציין זאת, להתגאות בעצמך ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

מחפשת פיתרון כולל לדיאטה והרזיה?

החבילה הזו היא חלק מהתכנית המורחבת להרזיה לנשים ולגברים בנפרד שכוללת:
1. את חבילת המסרים הסאבלימינלים להורדה במשקל.
2. דמיון מודרך להטמעת אמונות חדשות ותמונת המשקל האופטימלי.
3. מדיטציה בסגנון היפנותרפיה עצמית להאזנה לפני ותוך כדי שינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.