עזרי למוח שלך לרזות ללא מאמץ בכוח תת המודע

פוסט סאבלימינלים להרזיה והורדה במשקל לנשים

הרזיה לנשים: איך תתמידי בכל דיאטה בה בחרת, באופן טבעי ובלי סבל, בעזרת כוחו של המוח ותכנות מכוון של תת המודע.

לחצו כאן להרזיה לגברים.

בעולם המודרני, בו תרבות הצריכה והשפע מגיעה לשיאים חדשים מידי יום, זה רק טבעי שגם תרבות האכילה שלנו תהיה מושפעת בהתאם. בעקבות זאת, יוצא שרבות מאיתנו מתמודדות מידי יום מול פיתויים אין סופיים, שהתוצאה שלהם היא השמנת יתר, בשל אכילה שאינה תואמת את הצרכים של גופינו. השמנה היא אחת מהבעיות הקשות של החברה המודרנית בימינו, והיא יכולה לנבוע מסיבות רבות, אך רק שילוב של שינוי הרגלים בתת המודע, יוכל לטפל בה באופן עמוק ותמידי.

זה ידוע שהגוף שלנו זקוק לתזונה נכונה ופעילות גופנית כדי לרדת במשקל, אך הדיאטה האמיתית והיחידה שיכולה לסייע גם להרזיה מהירה וגם לשמירה על המשקל הרצוי היא "דיאטה במחשבות". למעשה נשים רבות שמתמודדות עם משקל עודף ומצליחות לרדת במשקל בעזרת כוח הרצון, חוזרות אחרי תקופה קצרה למשקלן הקודם, רק משום שהן ממשיכות "לחשוב מחשבות שמנות". למרבה הצער, המחשבות הללו כבר הפכו להרגל חשיבה, ואצל חלק מאיתנו גם לאובססיה, כך שהנתיבים במוח שלנו כבר מתוכנתים לחזור ולהעלות אותן בלי הפסק, ובלי שום אלטרנטיבה ראויה.

מחשבות שגורמות לנו כאב כמו "אני דוחה", "אני לא בסדר" או "לא ראויה", או "לא מגיע לי להיות רזה", או מחשבות כמו "לעשות דיאטה או להתעמל זה לסבול" ולצידן מחשבות שמסתתרות בתת המודע כמו "השומן מגן עלי" או "אם ארזה לא יאהבו אותי או אאבד משהו מעצמי" ועוד ועוד.

האמת היא שעודף במשקל אצל נשים יכול לנבוע מסיבות רבות שמשתנות בין אישה לרעותה. המחשבות האוטומטיות שלנו שהן "הרגלי חשיבה", מעלות בנו תחושות שונות כמו רגשי אשמה, שיפוט עצמי, תאוב עצמי , אכזבה ויאוש, שמונעות מאיתנו בפועל לעשות את השינוי שאנו מבקשות.

המטרה של הקלטות הסאבלימינליות היא לקחת את כול אותן אמירות שאנו אומרות לעצמינו כול יום, לעשות בהן "סוויץ" חיובי, ולהטמיע אותן בתת המודע, כדי שנוכל לשנות את הדיבור הפנימי האובססיבי שקשור במשקל שלנו.

החבילה כוללת שתי מדיטציות סאבלימינליות. כול אחת מהן, מטפלת באספקטים שונים שמהם יכולה לנבוע ההשמנה. אם אתן רוצות לכסות את כול הסיבות האפשריות, מומלץ להאזין לשתי הקלטות במקביל. כול ההצהרות בקלטות מנוסחות בלשון נקבה, בגוף ראשון ובצורה חיובית בלבד, כך שכאשר תת המודע שלכן יזהה את הסיבות האמיתיות שלכם להשמנה, הוא יבחר ויטמיע את מה שהכוונה וההתמקדות שלכם תחליט עבורו.

בשתי הרצועות תמצאו הצהרות או סוגסטיות עוצמתיות שתעזורנה לתת המודע שלכן לשנות את "הדיבור השלילי" המטריד לגבי עצמכן וסביבתכן, ולאמץ דפוסי חשיבה בריאים יותר, שישרתו אתכן בצורה מושלמת להגשמת מטרתכן לרזות ולהשאר רזות. ההצהרות תעזורנה לכן לפתח חשיבה חיובית של אדם רזה ובריא, ולהתנות את המוח לחשיבה חדשה. כל המסרים משולבים במוזיקה מרגיעה ורחש גלי ים. בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה, עם זאת המוח שלכן יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויטמיע אותם בתת המודע.

לצד הקלטות עם המסרים התת הכרתיים תקבלו גם את המסרים עצמם – כפי שהוקלטו בגלוי, ובליווי מוזיקת רקע נעימה. מומלץ להאזין למסרים הגלויים לפחות פעם בשבוע על מנת לחזק את ההטבעה הסמויה, ומניסיוננו, יש גם אנשים שיבחרו להאזין תכופות למסרים הגלויים לצד האזנה למסרים הסמויים. לא מומלץ להאזין למסרים הגלויים כאשר אתן נמצאות בלופ של "חשיבה שלילית" על עצמכן, כי הם רק יעוררו עוד התנגדויות.

שימי לב !  כמו בכול טיפול בהתמכרות – לפני ההאזנה עליך לקחת החלטה חד משמעית להגיע למשקל היעד שלך ולהתחייב בפני עצמך שזה המשקל שנכון עבורך, ולא לקבל שום תוצאה אחרת!
תקבעי יום בו תתחילי באופן מודע להתאמן או לשנות את הרגלי האכילה (ממחר דיאטה…), ותעמדי בהתחייבות הזו. ההצהרות יתמכו בהחלטה שלך ובתהליך כולו ברמה הרגשית, כשכול הצלחה בדרך תמנף את ההצלחה הבאה. השילוב של החלטה נחושה עם פעילות תומכת (דיאטה ופעילות גופנית), נדרשת כדי לשלב בתהליך את המוח המודע שאינו מאמין שיש דרך לרזות בלי להפסיק לאכול או להתחיל להתעמל.

אם התחלת להאזין, מבלי שלקחת החלטה ברורה – זה בסדר. רק תתחילי להיות יותר מודעת בכול פעם שאת אוכלת,  ונסי להבחין האם יש שינוי בתחושה שלך לגבי מאכלים מסויימים ואם יש פעמים ש"יותר קל לך לוותר" על מאכלים מסוימים או על הביס הבא, או לחילופין, ההתנגדות שלך לפעילות גופנית- יורדת. המודעות היא המפתח שיחזק את הכוונה שלך ויגבש בך החלטה, ובגלל שמדובר בתהליך מתמשך- אי אפשר לוותר על האחריות האישית שלך ועל ההחלטה לעשות את השינוי. אז קחי החלטה וקבלי את התמיכה לה את זקוקה- ישירות לתת המודע.

מה כוללת חבילה?

בקלטת הראשונה להורדה במשקל לנשים :
הצהרות לשינוי הדימוי העצמי והדימוי הפיזי, להקניית תחושת ביטחון בתוך הגוף בכול משקל , וסיוע להתמודדות עם הפחד משינוי.

רצועת המסרים הגלויים הראשונה להורדה במשקל לנשים:                                     הורדה במשקל לנשים 1 הצהרות גלויות

דוגמה לפס הקול ברצועה ראשונה של מסרים סאבלימנאלים להורדה במשקל לנשים: פס הקול בקלטת הסאבלימינלית הראשונה

בקלטת השניה להורדה במשקל לנשים :
הצהרות להקניית ביטחון עצמי ושליטה עצמית, חיזוק המטבוליזם והפעילות בתוך הגוף, נטרול התמכרויות, התגברות על ביישנות/פחד חברתי/ופחד מהתבלטות, ושחרור אנרגיה כבדה ומטען רגשי מול אחרים (הורים, ילדים והסביבה).

רצועת המסרים הגלויים השנייה להורדה במשקל לנשים:                                       הורדה במשקל לנשים 2 הצהרות גלויות

דוגמה לפס הקול ברצועה השנייה עם  תדר לשינוי התנהגות:                                 הורדה במשקל 2  עם תדר לשינוי התנהגות

הוראות האזנה לתדרים בינוראלים:

החבילה כוללת גם רצועות שמע עם הצהרות הורדה במשקל משולבות בתדר בינוראלי לאימון גלי מוח שמטרתו לסייע ב"שינוי התנהגותי" כמו לאכול פחות או לשבור התמכרות.
כדי להפיק את המיטב מהטון הבינוראלי רצוי להאזין באזניות או פשוט למקם את הרמקולים משני צידי הראש. הכי מומלץ להאזין לרצועות עם אזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.
כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה, שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות "מיובשים" כך תשפיעו לטובה על תוצאות הטיפול.

שימו לב: אין להאזין לקלטת במידה ואתם נוהגים או עושים פעילות שיכולה לסכן אתכם. האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ עמו לפני ההאזנה.
כמו כן אין להאזין למוזיקה בינוראלית עם אזניות במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם מתחת לגיל 17, תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. זה חשוב משום שהטכנולוגיה עדיין נמצאת במחקר. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים להורדה במשקל לנשים:

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלך, לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אותך ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענך. על מנת שתפיקי את המיטב מההקשבה, עליך לערב גם את החלק המודע שלך, כדי ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קבעי את כוונתך וקחי החלטה – לפני שאת מתחילה לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעי את כוונתך בצורה ברורה. כשאת רוצה לשנות הרגלי חשיבה שמושרשים בך שנים ארוכות, חשוב מאוד שתצהירי בפני תת המודע שלך בצורה חד משמעית על הבחירה שלך לרזות ולהישאר רזה, והכוונה הזו צריכה להשתרש במוח ברמות שונות. הנה טיפ קטן שיעצים את השפעת הרצועות – בזמן ההאזנה, קחי לך 10 דקות כול יום, ותנסי לדמיין את עצמך במשקל הרצוי לך ובעיקר לדמיין ולחוות את התחושות שלך באותו משקל. תעמידי פנים שאת שחקנית שמשחקת בחורה רזה, ו"תישארי בדמות" הזו – כמה שיותר זמן במהלך היום. תראי את עצמך רזה במראה ובעיני אנשים בסביבה, תרגישי רזה כשאתה עוסקת בפעילויות שונות, ותאמני את המוח שלך ואת הלב- לחשוב ולהרגיש את מה שאת בוחרת.

2) תרגלי הקשבה פסיבית – הקשיבי לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 21 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלי להקשיב מידי פעם כשתחושי בצורך. הניחי לקלטות להתנגן ברקע כשאת בבית, עובדת, מבשלת, מתאמנת או  צופה בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלך יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינך מודעת להן.

3) תרגלי הקשבה אקטיבית פעם ביום, עם רצועות השמע המשלבות תדרים "לשינוי התנהגות". שבי או שיכבי בנוחות, תרגיעי את הגוף ואת המחשבות, ותאזיני לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, את יכולה לעשות שני דברים:
* לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
* ויזואליזציה: נסי לדמיין מה תהייה תחושתך, כאשר תשיגי את המטרה שלשמה התחלת להאזין. איך זה מרגיש להיות במשקל הרצוי לך? חדדי את התחושות הללו, השתעשעי איתן בדמיון ונסי לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) שימרי על מיקוד – גם אם יש לך נושאים רבים שאת מעוניינת לטפל בהם ואינך יודעת איפה להתחיל, התחילי תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לך ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

5) האזיני בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע,  ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואת מרויחה 8 שעות של עבודה עצמית.

6) היי עירנית לשינויים ותחגגי כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימי לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלך, הם אלו שישקפו לך שהשתנת, אז שימי לב במיוחד למחמאות  ולפיטבקים שאת מקבלת מהסביבה, וכשהבחנת בשינוי, תדאגי לציין זאת, להתגאות בעצמך ואף "לחגוג" כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

מחפשת פיתרון כולל לדיאטה והרזיה?

תוכלי לרכוש את החבילה המורחבת לנשים ולגברים בנפרד שכוללת:

1. את חבילת המסרים הסאבלימינלים להורדה במשקל.
2. תדרים לאימון גלי המוח המשפיעים על הגוף והתודעה.
3. דמיון מודרך להטמעת אמונות חדשות ותמונת המשקל האופטימלי.
4. מדיטציה בסיגנון הפנותרפיה עצמית להאזנה לפני ותוך כדי שינה.

 

רינת ידלין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *