מודעות עצמית – מסרים סאבלימינלים

פוסט מודעות עצמית - מסרים סאבלימינלים

מודעות עצמית, היא הבסיס לכול עבודה של התפתחות אישית ולכול שינוי וצמיחה שנחווה בחיים.

מרגישים שאין לכם מספיק ביטחון? שאתם לא מספיק אוהבים או מעריכים את עצמכם? חיים בתחושת פספוס? חשים שדיבור פנימי שלילי השתלט על חייכם? זה אומר שאין לכם מספיק מודעות עצמית.

מרבית האנשים כיום חיים את חייהם בצורה אוטומטית מבלי לחשוב שיש להם אלטרנטיבה, אבל אם הגעת עד לכאן – את/ה בר/ת מזל, כי כניראה שאת/ה לא אחד מהם… יש דרכים רבות לפתח מודעות עצמית, וחבילות המסרים הסאבלימינלים לפיתוח המודעות העצמית כוללת ארבעה נושאים מרכזים בחשיבותם:

שיפור הביטחון העצמי : (שלושה קבצים של 20 דקות כל אחד + קובץ הצהרות גלויות).

חיזוק ההערכה העצמית: (שלושה קבצים של 20 דקות כל אחד + קובץ הצהרות גלויות).

חיזוק האהבה העצמית : (ארבעה קבצים של 23 דקות כל אחד + קובץ הצהרות גלויות).

פיתוח חשיבה חיובית: (שלושה קבצים של 20 דקות כל אחד + קובץ הצהרות גלויות).

החבילה כוללת סדרת קלטות MP3 עם הצהרות חיוביות לשיפור הביטחון וההערכה העצמית ולפיתוח אהבה עצמית וחשיבה חיובית. כול המסרים הנכללים בחבילה, נוסו בהצלחה מרובה במקומות שונים בעולם, והוכחו כיעילים בשיפור משמעותי בתחומים שצויינו. הם יעזרו לכם לפתח את הנושאים החשובים הללו, ולשפר את הרגשתכם הכללית, את הביטחון, ההערכה והאהבה העצמית שלכם. שימו לב שהמסרים מוחלשים בטכניקה סאבלימינלית כך שבזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רעש רקע, עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת, ויפנים אותם כשהוא מתכנת את תת המודע להביא שינוי לחייכם.

לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ להאזין להן פעם בשבוע, כדי לשלב את המוח המודע בתהליך, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם. עם הזמן, הקלטות הגלויות ישמשו לכם אינדיקציה לשינוי שחל, כשכול פעם שתאזינו להן, ההתנגדויות שלכם תלכנה ותפחתנה. קראו עוד על הטכניקה של מסרים סאבלימינלים…

כל המסרים הוקלטו עם כמה סוגי פסקול:
* מוזיקה רגועה
* קולות מהטבע
* "רעש לבן" /"רעש חום": רעשים שממסכים את כול ההפרעות החיצוניות מהסביבה בכך שהם עולים עליהם. משום שמדובר בתדר מונוטוני, אחרי זמן מה, תפסיקו לשמוע את הרעש, אך ההפרעות של רעש חיצוני יפסקו. ניתן להקשיב למסרים הסאבלימינלים עם "רעש לבן", או רעש חום משך היום, בעבודה ובשעות הפנאי, והוא גם מיועד להאזנה בזמן השינה, ויעזור לחלק מכם, להירדם ולישון טוב יותר.

מה כוללת החבילה?

חבילת המודעות העצמית כוללת 17 רצועות מסרים גלויים וסמויים (לגברים ולנשים בנפרד). 4 קלטות לשיפור הביטחון העצמי, 4 קלטות מסרים להערכה עצמית, 4 קלטות מסרים לפיתוח חשיבה חיובית, ו-5 קלטות מסרים לאהבה עצמית. 4 תחומים במחיר של 3 !

החבילות מחולקות להצהרות בלשון זכר ונקבה, ותוכלו לבחור מידי יום לאילו מהן להאזין ומתי, או לשלב את כולן יחד.

האזינו לדוגמת מוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לשיפור הביטחון העצמי:   פסקול בקלטת הסאבלימינלית לשיפור הביטחון העצמי

האזינו לדוגמת מוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק ההערכה העצמית: פסקול בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק ההערכה העצמית

האזינו לדוגמת מוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לפיתוח חשיבה חיובית:    פסקול בקלטת הסאבלימינלית לפיתוח חשיבה חיובית

האזינו לדוגמת מוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק האהבה העצמית:    לאהוב את עצמך  עם מוזיקה וקולות גשם

האזינו למסרים הגלויים לנשים

חשיבה חיובית לנשים:

אהבה עצמית לנשים:

ביטחון עצמי לנשים:

הערכה עצמית לנשים:

האזינו למסרים הגלויים לגברים

חשיבה חיובית לגברים:

אהבה עצמית לגברים:

ביטחון עצמי לגברים:

הערכה עצמית לגברים:

איך להפיק את המיטב מסדרת הקלטות למודעות עצמית

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת ששני חלקי המוח יעבדו בתאום. כל הקלטות בסדרת המודעות העצמית, משלימות זו את זו, כך שתוכלו להאזין לחבילות האלו יחד- ולבחור בכול עת, באיזה תחום בו תרצו לטפל.

1) קבעו את כוונתכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשפר את המודעות העצמית שלכם, הגדירו קודם מה המטרות שלכם, או לאן הייתם רוצים להגיע בכל אחד מהתחומים – ביטחון עצמי, אהבה עצמית, הערכה עצמית או חשיבה חיובית.

2ׂ) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות המסרים הסבלימינלים בקשב או במדיטציה, לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות.
בזמן הזה, בזמן הזה, תרגעו לגמרי ושחררו מחשבות, או לחילופין, נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין: אין זה מרגיש להיות בעל ביטחון עצמי? מה היא התחושה של הערכה כלפי עצמכם או איך יראו חייכם כשבאמת תאהבו את עצמכם או כשהמחשבות שלכם תהפוכנה להיות יותר חיוביות.?

3) תרגלו הקשבה פאסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 21 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או  צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

4)  האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע,  ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

5) היו עירניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם, אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפיטבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף "לחגוג" כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

רינת ידלין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *