מדיטציה בדמיון מודרך – למציאת תשובה לשאלה, דילמה או החלטה חשובה.

התרגיל הזה, מיועד לסייע לכם למצוא תשובות לשאלה שמטרידה אתכם במיוחד, דילמה שאתם מתמודדים עמה, או החלטה חשובה שעליכם לקחת.

ניתן להשתמש בו, לשאלות פילוסופיות או רוחניות ברומו של עולם, וגם לכל שאלה אחרת שמעסיקה אתכם. שכשיש לנו שאלה מנקרת, ששאנו מתחבטים בה רבות, היא שואבת מאיתנו זמן, משאבים ואנרגיה, וגם את הפוקוס שלנו, שחיוני לצורך יצירת המציאות העתידית. המוח מריץ תסריטים אפשריים ובונה שטף מחשבות, שקשה לעצור כדי לקבל בהירות וחידוד. המדיטציה למציאת תשובה לשאלה, מיועדת למצבים האלו בהם אנו רוצים להשקיט את הרעש של שטף המחשבות ולהיכנס פנימה כדי לתקשר עם תת המודע, עם הבטן והאינטואיציה ואף עם האני הגבוה שלנו ועם שדה התודעה הקולקטיבית.

ברמה האנרגטית לכל שאלה יש תשובה.
זהו חוק הסיבה והתוצאה. כמו הינג והינג, התשובה היא החלק המשלים של השאלה, והיא תמיד קיימת כבר עכשיו, אלא שלא תמיד יש לנו גישה אליה. מורים רוחניים יגידו, שכפי שיצרנו את השאלות מראש, עוד לפני שהגענו לכדור הארץ, כך יצרנו גם את התשובות לשאלות אלו, אך עלינו ללמוד כיצד להתחבר אליהן.

במדיטציה הזו, נתחבר לקרן אור קסומה שתנקה את כל האנרגיה החסומה בתוכנו. לאחר מכן נטפס בדמיוננו במדרגות עד לרקיע, ושם, במלכות השמים, בתוך מרבד עננים רך, נתחבר למדריכים הגבוהים ולמלאכים השומרים שלנו, ונקבל את התובנות, ההכוונה, וההגנה שלהם. לאחר מכן נציג את השאלה שלנו לשלושת השכלים: השכל הארצי, השכל הגבוה, והשכל האוניברסלי, כדי שיעזרו לנו למצוא את התשובות הטובות ביותר עבורינו.
חשוב להכין דף ועט לצידכם, לפני תחילת התרגול:

האזינו למדיטציה המלאה לקבלת תשובה לשאלה (ללא תדרים):

המדיטציה תשובה לשאלה הינה באורך 31.13 דק’, ותקבלו אותה ב- 4 גרסאות להורדה:

  1. גרסת המדיטציה להאזנה ללא תדרים.
  2. מדיטציה לקבלת תשובה לשאלה עם תדר בינוראלי לפתיחת העין השלישית (נדרשות אזניות). תדר בינוראלי לפתיחת העין השלישית: תדרים שמעוצבים לנקות את בלוטת האיצטרובל במוח, שהיא הבלוטה המקושרת עם העין השלישית. האזנה, תעביר את המוח שלכם לגלי אלפא ותטא, ותוכלו עם הכוונה שלכם, לפתוח את העין השלישית וקבל ראיה רחבה יותר על השאלות שלכם. יש להאזין לתדרים בינוראלים עם אזניות כדי לקבל את האפקט המלא.
  3. מדיטציה לקבלת תשובה לשאלה, עם תדר ליצירתיות. תדרים איזוכרונים לעודד יצירתיות: תדרים שמעוצבים לעורר את מוח ימין ולעודד יצירתיות, פתרון בעיות וחשיבה מחוץ לקופסא. (אין צורך באוזניות – אך מומלץ).
  4. מדיטציה לקבלת תשובה לשאלה עם תדר תטא 432. תדרים איזוכרונים לגלי תטא על כוונון 432: תדרים המעוצבים להביא את המוח במהירות למצב של גלי תטא שקטים, מוקלט בכוונון 432 – שמופיע בצורה אוניברסאלית בצלילים שונים בטבע, ונחשב לכוונון הרמוני במיוחד לאוזן האנושית.

תרגול של המדיטציה בתוספת אימון גלי מוח, יעביר את המוח שלכם לפעול בגלים שקטים של מדיטציה עמוקה, במהירות וללא מאמץ.
הוא יעזור לכם להתחבר טוב יותר להנחיה השקטה, שתוביל אתכם לתשובות שאתם מחפשים. תוכלו לשמוע את תדרי האימון ברקע, כאשר אתם מאזינים למדיטציה, ויתכן שבתחילה, הם יפריעו לכם מעט. זה בסדר, כי לאחר זמן מה, לא תבחינו בהם עוד, אלא רק במוזיקה ובקולי שמכוון אתכם במסע.

שימו לב: מומלץ להאזין למוזיקה בינוראלית עם אוזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.
אין להאזין למוזיקה עם תדר בינורלי (Brain wave entrainment) עם אוזניות במקרים הבאים:
אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים.
אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה.
אם אתן בהריון.
אם יש לכם קוצב לב.
אם יש לכם רגישות גבוהה לאור.
אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים.
30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב.
30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים.
מתחת לגיל 17.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן