שפר את הביטחון העצמי שלך וקח אחריות לחייך

פוסט שיפור הביטחון העצמי

איך לשפר את הביטחון העצמי בצורה טבעית וקלה בעזרת סוגסטיות לשינוי הדיבור הפנימי

ביטחון עצמי הוא הבסיס שלנו ליצירת המציאות שאנו מבקשים לעצמנו. בקלטות המסרים הסאבלימינלים לשיפור וחיזוק הביטחון, תמצאו הצהרות עוצמתיות שיעזרו לתת המודע שלכם לשנות את "הדיבור הפנימי הקבוע" שלכם בנוגע למי אתם, מה אתם שווים ומה מגיע לכם. כאשר תצליחו לחזק את הביטחון העצמי והדימוי העצמי שלכם, תוכלו לראות מידית שינויים משמעותיים הן בהתנהלות היומיומית שלכם, והן ביחס לו אתם זוכים מהסביבה.

ההצהרות הסאבלימינליות או תת הכרתיות שבדיסקים הללו, נוסו בהצלחה מרובה במקומות שונים בעולם והן תעזורנה לכם לפתח ביטחון עצמי ואמונה בכך שאתם שווים וראויים לקבל את כול מה שרק תבקשו. המסרים יתרמו לחיזוק הביטחון בעצמכם וביכולות שלכם, ויטביעו את האמונה בעוצמה הפנימית שקיימת בתוככם.

הקשיבו להצהרות הגלויות לשיפור ביטחון עצמי לגברים:

הקשיבו להצהרות הגלויות לשיפור ביטחון עצמי לנשים:

תקבלו את המסרים בליווי 3 סוגים של פס קול: הראשון עם מוזיקה מרגיעה, השני מלווה ברחש גלי ים מרגיע, והשלישי בשילוב "רעש לבן"- רעש שממסך את כול ההפרעות החיצוניות מהסביבה בכך שהוא עולה עליהן: משום שמדובר בתדר מונוטוני, אחרי זמן מה, תפסיקו לשמוע אותו, אך במקביל, תפסיקו גם לשמוע את ההפרעות של רעשי הסביבה, ותוכלו להתרכז. ניתן להקשיב למסרים הסאבלימינלים עם "רעש לבן", משך היום, בעבודה ובשעות הפנאי, והוא גם מיועד להאזנה בזמן השינה, ויעזור לחלק מכם, להירדם ולישון טוב יותר.

בזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רעש רקע, אך יחד עם זאת, המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת, ויפנים אותם כדי להתחיל להביא את השינוי שאתם מבקשים בחייכם.
לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ להאזין להן פעם בשבוע, כדי לשלב את המוח המודע בתהליך, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם. עם הזמן, הקלטות הגלויות ישמשו לכם אינדיקציה לשינוי שחל, כשכול פעם שתאזינו להן, ההתנגדויות שלכם תלכנה ותפחתנה. קראו עוד על הטכניקה של מסרים סאבלימינלים…

דוגמאות להאזנה

האזינו לדוגמת המוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לשיפור הביטחון העצמי:     שיפור הביטחון העצמי  עם מוזיקה

האזינו לדוגמת הרעש הלבן בקלטת הסאבלימינלית לשיפור הביטחון העצמי: שיפור הביטחון העצמי  עם רעש לבן

איך להפיק את המיטב מהקלטות לביטחון עצמי

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם עוד, ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם להאזין כמה שיותר משך היום והלילה משך תקופה – מכיוון שהם עובדים כמו שטיפת מוח חיובית.

1) קבעו את כוונתכםשיפור הביטחון העצמילפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשפר את הביטחון העצמי, הגדירו קודם מה הם התחומים בהם הייתם רוצים לשפר את הביטחון. בנוסף חישבו גם על התחומים בהם יש לכם ביטחון עצמי מסויים ותעצימו את התחושה הזו. זה יעזור למוח שלכם לעשות את הקישור עם התחומים אותם אתם מנסים לחזק.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או  צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות המסרים הסאבלימינלים בקשב או במדיטציה, לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: תרגעו לגמרי ושחררו מחשבות ונסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין: אין זה מרגיש להיות בעל ביטחון עצמי? איך אתם נוהגים ומדברים כבעלי ביטחון עצמי? איך הסביבה מגיבה אליכם? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע, וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5)  האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע,  ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

6) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם, אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף "לחגוג" כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

מבצע משתלם:

עכשיו גם תוכלו להנות ממבצע על חבילת המודעות העצמית הכוללת את החבילה לשיפור הביטחון העצמי ועוד 3 חבילות:
* מסרים לחשיבה חיובית
* מסרים להערכה עצמית
* מסרים לאהבה עצמית

4 חבילות במחיר של 3 !
קראו עוד על חבילת המודעות העצמית.

רינת ידלין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *