פיתוח חשיבה חיובית ושינוי הדיבור הפנימי הקבוע

פוסט פיתוח חשיבה חיובית

חשיבה חיובית – כיצד נשנה את התסריטים השליליים האוטומטים שלנו, ונאמץ תבניות חשיבה חיוביות, שיעבדו לטובתנו.

רבים מאיתנו כבר מכירים בערך העצום שחשיבה חיובית יכולה להביא לחיינו. עם זאת, ה"מוח המותנה" שלנו, רגיל על פי רוב לשפוט, לבקר ולמצוא את השלילי באנשים וסיטואציות בחיים. זו התנייה שקיבלנו מסביבתנו הקרובה כמעט מהרגע בו עמדנו על דעתינו. מחקרים מראים, כי במהלך ההתבגרות, כ- 80% מהמסרים שאנו קולטים מהסביבה הם מסרים בעלי גוון שלילי כמו "לא, אל תעשה, אל תיגע, תפסיק, אם תעשה כך – יקרה כך" וכד'. זה די טבעי בהתחשב בעובדה שהורינו רצו לשמור עלינו וללמד אותנו להישמר מהעולם החיצוני כדי להכין אותנו לחיים, אך זה עוצר אותנו כמבוגרים מלרדוף אחר חלומותינו.

למה כדאי לאמץ חשיבה חיובית?

ברוב המקרים ההתניות שהתקבעו בילדותינו, ממשיכות לנהל אותנו גם כבוגרים, ורבים מאיתנו נוטים לראות קודם את השלילה בכול יצוג של המציאות החיצונית. (ופעמים רבות גם בעצמינו).
בקלטות המסרים הסאבלימינלים לפיתוח חשיבה חיובית, תמצאו הצהרות עוצמתיות שיעזרו לתת המודע שלכם לשנות את "הדיבור השלילי" הטורדני לגבי עצמכם וסביבתכם, ולאמץ דפוסי חשיבה חיוביים יותר, שישרתו אתכם בצורה מושלמת להגשמת מטרותיכם. ההצהרות בדיסקים, יעזרו לכם לפתח חשיבה חיובית יותר, ולהתנות את המוח להבחין בצד החיובי שיש בכול מצב, ובכול אדם.

הקשיבו להצהרות הגלויות לפיתוח חשיבה חיובית לגברים:

הקשיבו להצהרות הגלויות לפיתוח חשיבה חיובית לנשים:

תקבלו את המסרים בליווי 3 סוגים של פס קול: הראשון עם מוזיקה מרגיעה, השני מלווה בקולות דולפינים ולוויתנים,  והשלישי בשילוב "רעש לבן"- רעש שממסך את כול ההפרעות החיצוניות מהסביבה בכך שהוא עולה עליהן: משום שמדובר בתדר מונוטוני, אחרי זמן מה, תפסיקו לשמוע אותו, אך במקביל, תפסיקו גם לשמוע את ההפרעות של רעשי הסביבה, ותוכלו להתרכז. ניתן להקשיב למסרים הסאבלימינלים עם "רעש לבן", משך היום, בעבודה ובשעות הפנאי, והוא גם מיועד להאזנה בזמן השינה, ויעזור לחלק מכם, להירדם ולישון טוב יותר.

בזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רעש רקע, אך יחד עם זאת, המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויפנים אותם באופן שישנה את תבניות החשיבה שלכם.
לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ להאזין להן פעם בשבוע, כדי לשלב את המוח המודע בתהליך, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם. עם הזמן, הקלטות הגלויות ישמשו לכם אינדיקציה לשינוי שחל, כשכול פעם שתאזינו להן, ההתנגדויות שלכם תלכנה ותפחתנה. קראו עוד על הטכניקה של מסרים סאבלימינלים…

דוגמאות להאזנה

האזן לדוגמת המוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לפיתוח חשיבה חיובית:                          חשיבה חיובית עם מוזיקה

האזן לדוגמת קולות לוויתנים ודולפינים בקלטת הסאבלימינלית לפיתוח חשיבה חיובית: חשיבה חיובית עם קולות לוויתנים ודולפינים

האזן לדוגמת הרעש הלבן בקלטת הסאבלימינלית לפיתוח חשיבה חיובית:                      חשיבה חיובית עם רעש לבן

איך להפיק את המיטב מהקלטות לחשיבה חיובית

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קבעו את כוונתכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשנות תבניות מחשבה ולפתח חשיבה חיובית יותר מהבסיס, חשוב תחילה לשבת עם עצמכם ולקחת החלטה שבכול פעם שעולות בכם מחשבות שליליות, תנסו להפוך את הגלגל ולבחון מה חיובי במצב או באדם שמולכם.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 21 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או  צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות המסרים הסבלימינלים בקשב או במדיטציה, לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: תרגעו לגמרי ושחררו מחשבות או לחלופין נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם כאשר תשיגו את המטרה שלכם: איך זה מרגיש לחשוב מחשבות חיוביות? להיות אדם שחושב חיובי? מה התחושה לשחרר שיפוט ולראות את כל מה שקורה סביבכם כדבר טוב? כמה הקלה יש בתחושות הללו? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4)  האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע,  ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

5) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם, אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף "לחגוג" כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

מבצע משתלם:

עכשיו גם תוכלו להנות ממבצע על חבילת המודעות העצמית הכוללת את החבילה לחשיבה חיובית ועוד 3 חבילות:
* מסרים להערכה עצמית
* מסרים לאהבה עצמית
* מסרים לשיפור הביטחון העצמי

4 חבילות במחיר של 3 !
קראו עוד על חבילת המודעות העצמית.

רינת ידלין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *