תארו לעצמכם שאתם הופכים למגנט לכסף, ושהכול זורם אליכם בקלות ובלי מאמץ…

נשמע לכם בלתי אפשרי? תחשבו שוב…זה אפשרי עבור כל אחד מאיתנו, אם נצליח ליצור “תודעת שפע”, שתחליף את התודעה שהרחיקה מאיתנו את חלום העושר עד היום. וכדי שזה יקרה עלינו להתחיל קודם כול לשנות את התפיסה מבפנים. אם אנחנו רוצים להיות יותר אטרקטיביים לכסף, עלינו לתקן את מערכת היחסים שלנו עם האנרגיה הזו. להנות להוציא כסף, להעריך אותו, לשתף אותו, לאהוב אותו (!) לחשוב עליו כעל משרת נאמן ולא כעל סוג של רודן אכזרי. עלינו להבין שאין גבולות לשפע ממנו אנו יכולים ליהנות בחיינו, וגם לפרגן לאחרים על עושרם, תוך ידיעה שגם לנו מגיע להיות עשירים.
כאשר אנו לומדים להרגיש טוב עם כסף, ולהעריך אנשים עם כסף, אנחנו פותחים את עצמנו ואת תת המודע שלנו לאפשרויות חדשות ולהזדמנויות בסביבה, (כי הן קיימות בכול סביבה) ויכולים לאפשר לעושר ולשגשוג אמיתי לזרום לתוך חיינו.

בנוסף – אם אנו רוצים באמת ובתמים להיות עשירים, עלינו ללמוד קודם כול, לוותר על הפניית אצבעות מאשימות כלפי הסביבה, ולהחזיר את האחריות ואת הכוח שלנו, חזרה פנימה אל עצמנו. סביר להניח שהאנשים שגידלו אותנו על רעיונות שהרחיקו מאיתנו את השפע, גדלו גם הם עם אותו הסוג של חשיבה או גרוע מכך. ואין דבר מיותר יותר, מאשר לבזבז אנרגיה בהאשמות (כולל האשמות עצמיות כמובן). מה שחשוב כעת הוא, שיש בידינו את האפשרות לשנות את האמונות השליליות והרעיונות הישנים, ולאפשר לאנרגיה של שפע ולכסף לזרום בחופשיות לתוך חיינו – בלי להתחשב בסוג החשיבה שהרחיקה אותו בעבר!

ההצהרות הסאבלימינליות בחבילת הדיסקים למיגנוט שפע, יסייעו לכם לשנות את דרך החשיבה הקבועה שיש לכם בנוגע לכסף, ולפתח אמונה ביכולת שלכם להגשים אותו בחייכם. הן יעזרו לכן לחשוב כפי שחושב אדם עשיר ולאמץ גישה חיובית לגבי כסף ותשוקה אמיתית להיות עשיר. תוך זמן קצר, תוכלו לפתח תודעה חיובית ומפוקסת שתזרע את הזרעים להגשמת כסף בחייכם. ההצהרות משולבות במוזיקה עם רחש גלי ים מרגיע, או רחש גלי ים נקי. בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רחש נעים של גלי ים, עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת, ויפעל להביא את השינוי המיוחל לחייכם.
לצד הקלטת עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ לשלב מידי פעם גם האזנה למסרים הגלויים, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם.

הקשיבו להצהרות הגלויות למגנוט שפע וכסף לחיים – לגברים:
הצהרות גלויות למגנוט שפע וכסף לחיים לגברים

הקשיבו להצהרות הגלויות למגנוט שפע וכסף לחיים – לנשים:
הצהרות גלויות למגנוט שפע וכסף לחיים – לנשים

לרכישת קלטות המסרים הסאבלימינלים למגנוט שפע וכסף:

הקשיבו לדוגמת המוזיקה בקלטת למגנוט כסף ושפע:
מיגנוט כסף ושפע לחיים מוזיקה

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים למגנוט שפע וכסף:

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קבעו את כוונתכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים למגנט שפע וכסף, רצוי שתשבו עם עצמכם, ותגדירו כמה כסף אתם רוצים, מה תעשו איתו ואיך תרגישו כשהוא יהיה ברשותכם. נסו להעצים את התחושה שאתם עשירים בזמן ההאזנה לקלטות כדי לקבל יעילות מקסימלית.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או  צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום – שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להיות מגנט לכסף? מה אתה עושה בכסף שלך? איך אתה מבלה את זמנך? איך אנשים סביבך תופסים אותך? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד – גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע,  ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם להתעשר?

הקלטות “מגנוט שפע וכסף לחיים”הן חלק מהתכנית למשיכת שפע כלכלי שמכילה 7 קלטות עם הצהרות בתחומים הבאים: איך ליצור מוח של מיליונר, שינוי אמונות לגבי כסף, ומגנוט שפע וכסף.

תוכלו להוריד את החבילה המלאה הכוללת: 3 קלטות עם תדרים לאימון גלי מוח, שלהן מומלץ להאזין עד שעה ביום – רצוי במצב מדיטטיבי.
3 קלטות של המסרים על רקע פסי קול שונים: מוזיקה, גלי ים או “רעש חום” (לנדודי שינה), המיועדות להאזנה משך כל היום והלילה (בלולאה).
וכמובן גם הקלטת של ההצהרות הגלויות, כדי שתוכל להאזין להן פעם בשבוע, ולשלב את עבודת המוח המודע עם תת המודע, ואף לבחון ולהשוות את השינוי שחל בהרגשתך.
לרכישת התכנית המלאה-סאבלימינלים לשפע כלכלי. (לנשים ולגברים בנפרד)

2 תגובות על “איך למגנט שפע וכסף לחיים

    • רינת ידלין אומר:

      אין הבדל. מדובר באותן הצהרות, המוקלטות בטכניקה מיוחדת שהאוזן אינה שומעת, אך תת המודע מאזין ומפנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן