מדיטציה לניקוי אנרגטי ומדיטציה להעלאת התדר שאנו משדרים ליקום

מה זה אומר להעלות את התדר? בתפיסה של רבים מאתנו, זו מטפורה שמשמעותה להרחיב את המודעות ולהגיע לסוג של התעלות רוחנית, אבל אם נחקור קצת יותר לעומק – נגלה כי ניתן בהחלט ליחס לביטוי משמעות מילולית: מדובר בהעלאת התדר בו רוטטים כול התאים האטומים והמולקולות בגופינו, תופעה שניתן למדוד בכלים מדעיים ושיש לה ביטוי פיזי במציאות שלנו.

לכול תופעה ביקום יש תדר ייחודי משלה:

לצבעים, לריחות, לקולות לאורות…. ואף לבני האדם כישויות מודעות, יש תדרים שונים; תדרים של מחשבות, תדרים של רגשות, תדרים ספציפיים לכל אבר ואבר בגוף הפיזי, ועוד. כול תדר כזה משפיע על הגוף שלנו ברמה האטומית.
מדע התדרים, הוא חדש יחסית ונקרא קימטיקה. הקימטיקה מתרגמת כול צליל לצורה גאומטרית – ובוחנת השפעה של תדרים על החומר.
ביומיום אנחנו חשופים להמון תדרים שמזיקים לנו בעיקר בעולם המודרני. הרעיון של השימוש בסאונד כמסייע לשינוי תדרים בגוף, נחשב לשיטת הריפוי העתיקה ביותר בעולם, ואין כמעט תרבות עתיקה אחת על פני כדור הארץ, שלא עשתה בו שימוש.

האזינו למדיטציות (ללא תדרים לאימון גלי מוח):

מחקרים גילו שכאשר מציגים לגוף תדרים מהחוץ בצורת שמיעה ראיה או ריח, המוח והלב מסתנכרנים לצלילי התדרים הללו, ויכולים ליצור איזון או ריפוי. לדוגמה: ההומאופתיה מבוססת על הגילוי שתדר של חומרים מסוימים, מוחלשים ומדוללים, מחוללים ריפוי בדרך של “דומה מרפא דומה“. להעלות את התדר משמעותו להגביר את הרטט, ככול שהאנרגיה מבוזרת יותר התודעה מתרחבת כי אנחנו לא מוגבלים עוד לגוף הפיזי. אנחנו יכולים להתאחד עם השדה המאוחד ולנוע בתוכו כמו שעלה נע על גבי זרם מים. התודעה שלנו שמחוברת להכול יכולה לצאת להסתובב בעולם, בלי קשר לגוף הפיזי.

איך מעלים את התדר?מדיטציה להעלאת התדר האנרגטי1

העלאת תדר הולכת יד ביד עם מה שאנו נוהגים לכנות “הרחבת מודעות”.
כאשר אנו בתדר נמוך, התודעה שלנו מצומצמת והתפיסה שלנו מוגבלת. ככול שהתדר שלנו נמוך יותר, אנו מבינים פחות – משום שהאגו מגביל את זרם החיים במונחים של “אנרגיה”, ובכך ומגביל את הזרימה החופשית של אנרגיה מהיקום. הרגשות שלנו הן מערכת ביוכימית של פידבק או משוב. הם נוצרו כדי להראות לנו בכול שלב היכן התדר או הרטט שלנו עומד. אם נחשוב על זה במונחים דיכוטומיים של טוב ורע, יש מיליוני תדרים שונים בתוך הטווח הזה, אבל אם נסתכל על הרגשות שלנו בכול רגע נתון, לרוב נדע מה מרגיש טוב ומה פחות, וזו האינדיקציה לתדר בו אנו משדרים. זו המערכת שיכולה לתת לנו את התשובות המדויקות.

כך שהעלאת התדר היא בעצם לגרום לעצמינו להרגיש טוב.
ומה יוצר רגשות? על פי רוב מחשבות. הרגשות משקפים את המחשבות שלנו ומחשבות גם הן ויברציה או תדר. כך שהעלאה של התדר יכולה לבוא או ממצב של ריק – כלומר חוסר מחשבות, או ממצב שבו אנו מכוונים את המחשבות, כדי ליצור רגשות טובים שיעלו את התדר שלנו.

קיימות שתי דרכים מרכזיות להעלות את התדר בו אנו רוטטים בעזרת התודעה:

הדרך הראשונה היא להשקיט את כול המחשבות והרגשות, ולמעשה לנטרל כול התנגדות שיש לנו ל”מה שיש” או למציאות. אפשר לראות זאת גם כ”להיות נוכח ברגע הזה”. בלי מחשבות או בהתמקדות קשובה (מיינדפולנס).

הדרך השנייה היא בעזרת עבודה מודעת, והיא משתמשת באותה מערכת פנימית ביוכימית שעומדת לרשותנו – המערכת הרגשית. המערכת הרגשית שלנו, תוכננה במיוחד כדי לתת לנו אינדיקציה מדויקת בכול רגע, היכן התדר או הרטט שלנו עומד, או בקיצור: תחושה טובה = תדר גבוה, תחושה פחות טובה = תדר נמוך.

העלאת התדר משמעותה לגרום לעצמינו להרגיש טוב. (וכשאני אומרת להרגיש טוב, הכוונה היא ללא רגשות אשם…משום שרגשות אשם שולחים מסר כפול, והאינטרס שלנו הוא לשלוח מסר רגשי מדוייק וקוהרנטי).
כול דבר שגורם לנו להרגיש טוב יעלה את התדר שלנו, כך שיש אין ספור דרכים בהן נוכל לפעול; טיול בטבע, אמבט או התעמלות – כול אחד וה”פיקס” שלו…
דמיון מודרך היא רק אחת מהדרכים הללו, אך היא נחשבת ליעילה במיוחד כי היא יכולה להרחיב את טווח התדרים שלנו ובכך להרחיב את התודעה מעבר לגבולות הנוכחיים שלה. תרגול קבוע, יכול לעשות שינוי משמעותי בחיינו, כי כול הרחבה של תודעה, תעזור לנו לצמוח לשלב הבא בהתפתחות שלנו.

ניקוי והעלאת התדר האנרגטי – שתי מדיטציות בדמיון מודרך

169

שתי מדיטציות בדמיון מודרך, לניקוי התדר האנרגטי והעלאת הרטט או התדרים שאנו חווים ומשדרים לעולם. להעלות את התדר, משמעותו לגרום לעצמינו להרגיש טוב בלי רגשות אשם. כול דבר שגורם לנו להרגיש טוב, מעלה באופן אוטומטי את התדר שלנו, כך שיש אין דרכים רבות בהן נוכל לפעול כדי להעלותו. המדיטציות נועדו לנקות את כל ה”הפרעות” של התדרים מהסביבה, להעיר את הבורא הפנימי, ולאפשר לתדר הנקי של המהות שלנו (או “תדר הנשמה“) לעלות ולהדהד החוצה לעולם, וליצור את המציאות שלנו.

קרא עוד

המדיטציה הראשונה היא בת 28 דקות:
היא משלבת ניקוי אנרגטי, זימון של האנרגיה החדשה, חיבור די.אן.איי DNA והתחברות לתדר גבוה של שמחה. המדיטציה משולבת במוזיקה נעימה ובטון איזכרוני לאימון גלי מוח בגלי אלפא ותטא – שמעורר תחושת אהבה. (אין צורך באוזניות).

המדיטציה השניה היא בת 26 דקות ומורכבת משלושה חלקים:
בחלק הראשון – נרפה וננקה את שבעת מרכזי האנרגיה בגוף המכונים גם “צ’אקרות”, בעזרת תדרים של קערות קריסטל (תדר ייחודי לכל צ’אקרה). בחלק השני – ננקה ונפזר את מסך התדרים שחוסמים את תדר הליבה או תדר הנשמה שיושב במרכז הלב, כדי שנוכל לשדר אותו ליקום בצורה יציבה. ובחלק השלישי: נעיר ונדליק את הניצוץ האלוהי בתוכנו, כדי לחזק את האמונה בכוחות הבריאה בתוכנו ואת היכולת שלנו לברוא מציאות כרצוננו.

תקבלו את המדיטציות בכמה גרסאות, עם נעימות רקע שונות ועם תדרים איזוכרונים לאחדות ולמשיכת שפע.
קראו עוד על טונים לאימון גלי מוח.

2 תגובות על “מדיטציה בדמיון מודרך להעלאת התדר האנרגטי

  1. ד. אומר:

    שלום,
    הבנתי ששתי המדיטציות גם מנקות תדרים שליליים וגם מעלות את התדר החיובי.
    האם יש צורך לשמוע את שתיהן במקביל,או שאחת מספיקה? ואיך יודעים מה טוב עבורי יותר?
    האם המדיטציות האלה שונות מהמדיטציות בתשלום?
    בנוסף לכל,אני חייבת לציין שאני מנויה שלך כבר כמה שנים וכל מדיטציה שעשיתי היתה מעולה!
    המון תודה,
    חיבוק חם ואוהב וברכות מקרב לב
    ד.

    • רינת ידלין אומר:

      היי יקרה, ותודה על תגובתך. שתי המדיטציות מיועדות למטרות דומות, למרות שהאחת מתמקדת בהעלאת התדר והשנייה גם בניקוי התדר וגם בהעלאתו. אפשר להאזין לשתי המדיטציות במקביל, או לבחור בכל פעם אחת אחרת שאת יותר מתחברת אליה. במדיטציה להעלאת התדר משולב תדר איזוכרוני ותשמעי אותו גם בסרטון. המדיטציה לניקוי והעלאת התדר היא יותר מורחבת וכוללת ניגון קערות קריסטל- אך רק הגרסאות בתשלום מכילות גם תוספת של תדרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן