הורדה במשקל והרזיה קלה בעזרת אימון ותכנות התת מודע.

נמאס לך לנסות דיאטה אחרי דיאטה בלי לראות תוצאות, לרדת כמה קילוגמים ושוב לעלות, להסתובב כל היום בתחושה שהגוף שלך הוא לא באמת הגוף שמגיע לך, ולחשב כל ביס שנכנס לפה, כדאי מאוד שתדע/י ש:

שינוי אמיתי במשקל, שנשאר גם לאורך זמן, מתחיל תמיד בתת המודע.

מה באמת יעזור לך להגיע למשקל האופטימלי שלך ולשמור עליו?

יש המון סיבות לעודף במשקל אך רובן המכריע מתחיל בתת המודע שלנו.
המחשבות האוטומטיות שלנו הן "דפוסי חשיבה קבועים". בגלל שלרוב יש לנו הסטוריה של נסיונות אכזב לרזות, הן מעלות בנו תחושות לא קלות. למשל רגשי אשמה, שיפוט עצמי, אכזבה יאוש, ואפילו תיאוב, שמונעים מאיתנו לעשות את השינוי שאנו מבקשים. עבור רבים מאיתנו, המשמעות של לעשות דיאטה או לעסוק בפעילות גופנית קבועה, פירושן סבל בלתי נמנע. מאין כלא עם חוקים נוקשים, שקשה לעמוד בהם לאורך זמן. זו גם הסיבה שרובינו מאבדים את כוח הרצון אחרי תקופה קצרה, וגם אם הגענו למשקל הרצוי, זה מרגיש כמו מלחמה יומיומית לשמור עליו. הסיבה לכך היא שירידה במשקל ושמירה על התוצאות לאורך זמן – נמנעות מאיתנו על ידי תת המודע. עיין ערך "חבלה עצמית"… כשתת המודע שלנו, מקשר הרזיה לסבל, הוא לא יניח לנו לסבול! אם לא נשנה את התכנות הפנימי כך שיתמוך בהחלטה שלנו לרדת במשקל = הגוף שלנו פשוט לא ישתף פעולה, וגם כוח הרצון החזק ביותר והמוטיבציה הגבוהה ביותר – לא יספיקו.

בדיוק מסיבה זו, נוצרה סדרת הקלטות לאימון התת מודע לירידה במשקל.

הסדרה כוללת טכנולוגיות חדישות שעוקפות את המוח המודע, ומשפיעות ישירות על תת המודע:
* מסרים סאבלימינלים (סוגסטיות) שעוקפים את המוח המודע הביקורתי.
* תדרים לאימון גלי המוח המשפיעים על הגוף והתודעה.
* דמיון מודרך מדויק להטמעת אמונות חדשות ותמונת המשקל האופטימלי עבורך.
* מדיטציה בסיגנון הפנותרפיה עצמית להאזנה לפני ותוך כדי שינה.

ניסית את כל הדיאטות וכלום לא עזר?
לא משנה כמה פעמים נאבקת להוריד במשקל – זה אפשרי גם עבורך!

טכנולוגיות השמע החדישות בסדרה, מתחברות הישר למאגר האנרגיה היצירתית שטמון עמוק בתת המודע שלך.
למצב בו המוח נמצא בקליטה מוגברת, ותדרים שונים, מילים, וביטויים, מעגנים הלך רוח חדש ורזה שמחסל את החבלה העצמית, ומעיר את הגירסה החיונית והבריאה שלך. כך שהורדה במשקל – אף פעם לא הייתה קלה יותר! הגירוי של גלי המוח מפעיל את הכוח הבלתי מוגבל של תת המודע שלך והופך אותו קליט ורספונסיבי לכל מסר שנבחר להטמיע בו. המסרים האלו יעזרו לך לשנות תבניות חשיבה ותבניות אכילה רגשיות, להעלות את הערך והכבוד כלפי עצמך וגופך, לשנות את היחסים שלך עם אוכל ולקבל את עצמך.

מה מכילה הערכה?

11 קלטות להאזנה, עם מגוון רצועות שמע לבחירה והנחיות לתרגול:

דמיון מודרך לבוקר או למהלך היום

קלטת 1: 35 דק' של דמיון מודרך עצמתי עם שני חלקים: טיפול בהיבטים הפיזיים וטיפול בהיבטים מנטלים ורגשיים.

מלבד זאת, תקבלו גם את הדמיון המודרך להורדה במשקל מחולק לשני החלקים: החלק הפיזי והחלק הרגשי מנטלי בנפרד (20 דק' כל אחד), כדי שתוכלו להתמקד נקודתית באחד ההיבטים על פי בחירתכם.

קלטת 2: 20 דק' של דמיון מודרך המטפל בהיבטים הפיזיים של השמנה בעזרת ויזואליזציה או הדמיית הלהבה האדומה: להבה קסומה ששורפת תאי שומן וחודרת לכל מערכות הגוף, התאים והדנ"א, כדי ליצור בהם שינוי פיזיולוגי.

קלטת 3: 20 דק' של דמיון מודרך המטפל בהיבטים הרגשיים והמנטליים הקשורים להשמנה, והוא כולל הדמיית מראה שבה תוכלו לראות ולחוש את עצמכם במשקל האופטימלי שלכם, כדי לאמן את המוח ואת תת המודע בתחושות הללו, על מנת שיוכלו להביא אתכם לשם בקלות ובמהירות.

מדיטציה בהיפנותרפיה עצמית להאזנה לפני ובזמן השינה

קלטת 4: 70 דק' של מדיטציה בהיפנותרפיה עצמית ללילה: מיועדת להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה, ומלווה בתדר אימון גלי מוח להרפיה עמוקה (אין צורך באוזניות). מדיטציה בדמיון מודרך שמשוחחת ישירות עם תת המודע ומסייעת לו לקבל הנחיות ודפוסים חדשים. סביר להניח שתירדמו במהלך ההאזנה, אך תת המודע שלכם ימשיך להאזין ולהטמיע את ההנחיות שהכי טובות עבורכם.

חבילת מסרים סאבלימינלים להורדה במשקל (לנשים ולגברים בנפרד)

קלטת 5: 60 דק' להאזנה בלולאה: מסרים סאבלימינלים להורדה במשקל עם מסרים סאבלימינלים לנשים עם מוזיקה נעימה ורחש גלי ים. אין צורך באוזניות.

קלטת 6: 60 דק' להאזנה בלולאה: אותה הרצועה עם מסרים סאבלימנאלים מלווים במוזיקה חללית לשינה. אין צורך באוזניות.

קלטת 7: 60 דק' להאזנה בלולאה: אותה הרצועה עם מסרים סאבלימנאלים מלווים ברחש גלי ים. אין צורך באוזניות.

קלטת 8: 40 דק' להאזנה עד פעם ביום –  המסרים סאבלימנאלים מלווים בתדרים בינוראלים ואיזוכרונים שמעודדים יצור חומצה קולגנית שתורמת לשרפת שומן בכבד, למניעת כניסה של סוכר לדם ולחילוף חומרים מואץ ושיקום צלוליטיס. רצוי להאזין עם אוזניות, כדי להינות מהתדרים הבינואלים.

קלטת 9: 40 דק' להאזנה: המסרים סאבלימנאלים מלווים בתדר איזוכרוני להמסת תאי שומן, 295.8 הרץ, מלווה במוזיקה מדיטטיבית. תדר שמרטיט את תאי הגוף ומעודד חיסול תאי שומן. אין צורך באוזניות.

קלטת 10: 40 דק' להאזנה בלולאה: תדר בינוראלי הפונה ישירות למערכת המטבולית וגורם לה לפעול בצורה טובה יותר ולשפר את חילוף החומרים – מלווה במוזיקה מדיטטיבית. יש להאזין עם אוזניות כדי להינות מהתדרים הבינואלים.

קלטת 11: המסרים הגלויים להורדה במשקל.

דוגמאות להאזנה:

האזינו לחלק הראשון של הדמיון המודרך לנשים:

האזינו לחלק הראשון של הדמיון המודרך לגברים:

דוגמאות להאזנה מתוך מדיטציית היפנותרפיה עצמית ללילה – לרזות תוך שינה:

האזינו לחלק הראשון של המדיטציה – הרפיית שרירים מדורגת (12.30 דק' ) :

המדיטציה הזו מיועדת להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה, והיא מלווה בתדר אימון גלי מוח להרפיה עמוקה (אין צורך באוזניות). סביר להניח שתירדמו במהלך ההאזנה, אך תת המודע שלכם ימשיך להאזין ולהטמיע את ההנחיות החדשות שקיבל. הרצועה מתחילה בתרגיל הרפיית שרירים מדורגת, ושאחריה תיכנסו לתוך עולם הדמיון ותתחילו לתכנת את המוח שלכם לשנות הרגלי אכילה ודפוסי מחשבה מגבילים. ההנחיות יעזרו לכם לשפר את מערכת היחסים עם אוכל, לחזק את המוטיבציה לאכול אוכל בריא ולהתעמל, לשפר את דימוי הגוף ולהתאהב בו כפי שהוא, ולחוות את עצמכם במשקל הרצוי לכם. היא מיועדת לנשים ולגברים (בלשון רבים), והטכניקה שבה הוקלטה מיועדת להפיל עליכם שינה, כדי להסיר את ההתנגדויות של המוח המודע.

איך להאזין? יש להאזין למדיטציה כל לילה לפני השינה ותוך כדי שינה, משך תקופה של 30 יום לפחות. לאחר מכן להאזין מידי פעם, על-פי הצורך. מומלץ מאוד לנסות לתרגל את המדיטציה לפחות פעם בשבוע בישיבה במצב ערות – כדי לשלב את המוח המודע בפעילות ולחזק את הכוונה שלכם. בגלל הטכניקה ההיפנותרפית, סביר להניח שתתקשו לשמור על קשב רציף במהלך 70 דקות, אך האפקטיביות של המדיטציה לא תיפגע.

דוגמאות להאזנה: חבילת המסרים הסאבלימינלים

דוגמה מתוך המסרים הגלויים להורדה במשקל לגברים:
הורדה במשקל לגברים הצהרות גלויות

דוגמה מתוך המסרים הגלויים להורדה במשקל לנשים:
הורדה במשקל לנשים הצהרות גלויות

דוגמאות פסקול ברקע המסרים הסמויים:

דוגמה לפס הקול מסרים עם מוזיקה חללית לשינה:
פס הקול בקלטת מוזיקה לשינה

דוגמה לפס הקול מסרים עם מוזיקה נעימה ורחש גלי ים:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

דוגמה לפס הקול מסרים עם תדר איזוכרוני להפחתת תאי שומן ומוזיקה:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

דוגמה לפס הקול מסרים עם תדר בינוראלי לחיזוק המערכת המטבולית ומוזיקה:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

המדיטציה הסאבלימינלית כוללת מסרים בתחומים הבאים:

מסרים לשינוי הדימוי העצמי והדימוי הפיזי, להקניית תחושת ביטחון בתוך הגוף בכול משקל, וסיוע להתמודדות עם הפחד משינוי. הצהרות להקניית ביטחון עצמי ושליטה עצמית, חיזוק המטבוליזם והפעילות בתוך הגוף, ניטרול התמכרויות, התגברות על ביישנות/פחד חברתי/ופחד מהתבלטות, ושחרור אנרגיה כבדה ומטען רגשי מול אחרים (הורים, ילדים והסביבה).

הוראות שימוש בערכה המלאה להורדה במשקל

משך לפחות 30 יום, התחילו את היום שלכם עם דמיון מודרך להורדה במשקל. תוכלו להאזין גם כשאתם עוד במיטה, לפי שקמתם, או לחלופין להתיישב למדיטציה לפני שתתחילו את סדר היום שלכם. רצוי להאזין לדיסק המלא (35 דק'), ולאחר 21 יום אפשר לעבור להשתמש בחלק א' (להיבטים הפיזיים של עליה במשקל) או בחלק ב' (להיבטים הרגשיים מנטלים של המשקל). על פי הצורך.

משך לפחות 30 יום, סגרו את היום שלכם במיטה עם מדיטציה בהיפנותרפיה עצמית ללילה, להאזנה לפני ותוך כדי שינה. נגנו את המדיטציה במיטה לפני שאתם הולכים לישון. הדיבור המונוטוני ירדים אתכם לתוך שינה עמוקה ונעימה, אך גם כשתירדמו, תת המודע שלכם ימשיך לקלוט ולהפנים את המסרים המעצימים שהיא מכילה, וימשיך לאמן את המוח שלכם לשינוי הרגלי חשיבה ודפוסי אכילה, ולהורדה במשקל.

במשך לפחות 30 עד 90 יום, במהלך כל היום ואם ניתן גם בלילה, האזינו כמה שיותר לשלושת הקלטות הנקיות (ללא תדרים) של המסרים הסאבלימינלים להפחתה במשקל. תוכלו להאזין לכל אחת מהרצועות עם פסי הקול השונים, על פי בחירתכם, ולנגן אותה ברקע, בזמן שאתם עובדים, מנקים, מתאמנים, לומדים או ישנים. הקלטות עובדות כמו שטיפת מח חיובית ובזמן ההאזנה, תשמעו רק מוזיקה או קולות בטבע, אך המסרים המוחלשים יקלטו על ידי המוח ויאמנו אותו להרזיה.

במהלך התכנית, שלבו מתי שתוכלו האזנה לשלושת הקלטות עם תדרים לאימון גלי מוח. בחרו אחד משלושת התדרים ובצעו יחד איתו מדיטציה של 20-40 דקות. פשוט שבו בשקט עם התדר והמוזיקה ברקע, ונסו לנקות את המחשבות ולהיכנס למדיטציה, כשכוונתכם המוצהרת היא הורדה במשקל.

חשוב לקרוא !
כמו בכל טיפול בהתמכרות – לפני ההאזנה עליכם לקחת החלטה לעשות שינוי, ואף לקבוע יום בו תתחילו דיאטה מסוימת, שינוי מודע בהרגלי האכילה או פעילות גופנית לצורך הרזיה. קחו החלטה חד משמעית להגיע למשקל היעד שלכם, תתחייבו בפני עצמכם שזה המשקל שנכון עבורכם, ואל תקבלו שום תוצאה אחרת! בגלל שהמוח המודע שלנו, מתקשה להאמין שניתן לרזות בלי דיאטה או פעילות גופנית, עלינו לשלב גם אותו בתהליך, כדי שהוא לא יטרפד אותו. הקלטות יתמכו בהחלטה שלכם ובתהליך כולו ברמה הרגשית, כך שהתהליך לא ייתפס בעיניכם כסבל, וכל הצלחה בדרך תמנף את ההצלחה הבאה.
אם התחלתם להאזין, מבלי שלקחתם החלטה ברורה – זה בסדר. רק תתחילו להיות מודעים יותר בכל פעם שאתם אוכלים, ונסו להבחין האם יש שינוי בתחושה שלכם לגבי מאכלים מסוימים ואם יש פעמים ש"יותר קל לכם לוותר" על מאכלים מסוימים או על הביס הבא, או שההתנגדות שלכם לפעילות גופנית יורדת. המודעות היא המפתח שיחזק את הכוונה שלכם ויגבש בכם החלטה! בגלל שמדובר בתהליך מתמשך- אי אפשר לוותר על האחריות האישית שלכם ועל ההחלטה לעשות את השינוי – שמגובה גם בפעולות כמו דיאטה או התעמלות. אז קחו החלטה וקבלו את התמיכה לה אתם זקוקים בעזרת פניה ישירה אל תת המודע.

7 תגובות על “החבילה המלאה להורדה במשקל

  1. דינה אומר:

    היי רינת יקרה רצועת השמע שלך בנושא ירידה במשקל מדהימה. אני הוספתי עוד אלמנט ואשמח לספר לך עליו (בפרטי).. להשתמע דינה סרפר

  2. ליאת אומר:

    מאמר נפלא !!

    האם את ממליצה לשלב חוקן לניקוי הגוף כחלק אינטגרלי מהדיאטה ?

    תודה

    • רינת ידלין אומר:

      זה מאוד אינדוידואלי. אני לא נגד, אבל אפשר לנקות את הגוף גם בכוח המחשבה. 🙂

  3. רינת ידלין אומר:

    היי רותם יקרה, רוב תודות. התכנית היא למבוגרים, ונועדה להתגבר על הרגלי אכילה וחשיבה של שנים. אין לי תוכנית כזו לילדים, הדעה הרווחת היא שכדאי לעבוד עם מישהו שיקנה לילד הרגלים נכונים כבר מעכשיו, כמו דיאטנית ילדים.:) המון בהצלחה. רינת

  4. רותם אומר:

    שלום רינת,
    נכנסתי לראשונה לאתר, ואני מוקסמת!! ממש מתקשה להתנתק מהקריאה. איזה שפע, ברור ומעמיק. תודה!!!

    האם תוכנית הירידה במשקל יכולה להתאים לילד בן 10? ניתן להתאימה?
    תודה רבה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

WhatsApp chat