העצמה נשית – דמיון מודרך הכולל 100 הצהרות מעצימות בכל תחומי החיים שלנו כנשים.

העצמה נשית היא אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בתחום ההתפתחות האישית, ולא לחינם.
החיים שלנו כנשים בעולם המודרני, אולי טובים יותר מאלו שחוו האמהות שלנו, אך הם באים עם תו מחיר גבוה.
הסביבה המודרנית מצפה שנמלא תפקידים שונים ומגוונים כמו להיות אישה ורעיה תומכת, לצד אם מושלמת ואשת קריירה מבריקה, חברה טובה, בשלנית, עוזרת בית ועוד ועוד. תפקידים ששואבים מאיתנו עוד ועוד אנרגיות ומותירים אותנו ואת הרצונות שלנו, כמעט תמיד במקום האחרון. ואם לא הצלחנו למלא את התפקיד כמצופה מאיתנו, למשל ולהתחתן ללדת או להתקדם בעבודה, רבות מאיתנו חשות כמו כישלון.

אז אם את מרגישה שמגיע לך הרבה יותר מהחיים האלו?
שהחיים שלך היו אמורים להיראות אחרת? שניהול מערכות יחסים לא אמור להיות כול כך קשה?
שמגיע לך הבית שאת רוצה, הכסף שאת מבקשת, העבודה עליה חלמת והזוגיות המושלמת?

וכמה פעמים ניסית לשנות את המציאות ללא הצלחה?

אם כול זה נשמע לך מוכר, אז אני ממש שמחה שהגעת לכאן כדי שאוכל לספר לך שיש דרך אחרת, קלה יותר, מהירה יותר ובלי שום ספק עצלה יותר כדי ליצור את השינוי שאת כול כך רוצה.

האזיני לקטע מתוך המדיטציה להעצמה נשית: (6 דקות).

אימון התת מודע:

חוקרים אומרים לנו שהקניית הרגל חדש לוקחת בין 21-90 יום. זה הזמן הנדרש לנו על פי רוב כדי לשנות הרגל חשיבה באמצעות חזרתיות והטמעה.
בעזרת ההקשבה יומית למדיטציה של הצהרות חיוביות, תוכלי למצוא את העוצמה שבך וליצור את השינוי הנדרש בדפוסי החשיבה. שינוי שיוטמע בתת המודע שלך, ויתחיל לפעול לטובתך במקום לעצור בעדך.

ברצועות להעצמה נשית, תמצאי תסריט דמיון מודרך בטכניקה היפנותרפית, (היפנותרפיה עצמית) המשלב בתוכו כמאה הצהרות עוצמתיות שמטרתן אחת – להזכיר לך מי את באמת וכמה כוח בעצם יש לך. הצהרות שיזכירו לך כמה את (כן את!) מושלמת בדיוק כפי שאת. ההצהרות ברצועות נוגעות לכול תחומי החיים שלנו כנשים: דימוי הגוף ומחלה, זוגיות, כסף, בית, גיל, ילדים, אהבה, ביטחון עצמי ואישי ועוד.

מהי היפנותרפיה עצמית?

ראשית – חשוב להבין שלא מדובר בהיפנוזה, אלא בדמיון מודרך שעוצב במיוחד להעביר את המוח שלנו למצב של גלי אלפא – מצב שכולנו חווים כמה פעמים משך היום. לדוגמה: כשאנו שקועים בריכוז בטלוויזיה או בספר טוב, שקועים במשחק וידאו ואפילו תוך כדי נהיגה. זהו המצב שבו המוח שלנו פועל, ממש לפני שאנו נרדמים, ומיד כשאנו מתעוררים בבוקר – כשאיננו במודעות מלאה. במצב זה, כשהמוח מאט לגלי אלפא (או גלים נמוכים יותר- כולל גלי מוח דלתא המופיעים בזמן שינה), הפוקוס מצטמצם, הנשימה מאטה, ואנו פתוחים לשכנוע דרך סוגסטיות (הצעות או השאות מבחוץ) פי 200 מאשר במצב של פעילות מוחית בזמן ערות (גלי ביתא).

למעשה יש חלק במוח שלנו שתמיד עירני, והוא קשור לאוזניים שתפקידן להגן עלינו בזמן השינה. מחקרים הוכיחו שהשמיעה פועלת כמו מצלמת מעקב, היא מקליטה אינפורמציה 24/7. לראיה, אמא יכולה לישון עם מוזיקה גבוהה בלי בעיה, אך להתעורר בשניה שהתינוק שלה השמיע גיהוק…
בעוד שהעיניים שלנו יכולות להיעצם ולחסום את שדה הראיה – לאוזניים אין את האפשרות הזו. הן פקוחות תמיד וסופגות אינפורמציה אפילו מתחת לתחום התודעה, כך שלא משנה אם נרדמתם במהלך ההאזנה, תת המודע שלכם ער וקולט את מה שנאמר, והוא יטמיע אותו בהצלחה בשגרת חייכם.

אם תקשיבי לרצועה פעם ביום (אפילו בזמן שאת ישנה!), ההצהרות תחלחלנה פנימה כמו תרופה, ותתחלנה לשנות את תבניות המחשבה שלך מבפנים. וכך תוך זמן קצר, תת המודע שלך יפנים אותן, ותוכלי להתחיל להבחין בשינויים הדרגתיים בתחושה הפנימית, בביטחון, במוטיבציה, ובתבניות המחשבה הקבועות. תוכלי להתעורר לכוח העצום שעומד לרשותך, כוח בריאה אלוהי שקיים בכול אחת ואחת מאיתנו. הכוח של העצמה הנשית.

מדיטציה תת הכרתית – סאבלימינלית

לצד הרצועה ההיפנותרפית להעצמה נשית שאורכה שעה שלמה, תקבלי גם בונוס חשוב לגמרי בחינם: את אותה הרצועה עם הצהרות להעצמה נשית בצורת מסרים תת הכרתיים. ברצועה הזו, כל שתשמעי הוא מוזיקה נעימה מדיטטיבית, כאשר ברקע, מוקלטות ההצהרות בצורה שרק המוח התת מודע יכול לקלוט ולהפנים.

יש יתרונות רבים להקשבה לרצועת ההצהרות התת הכרתיות, משום שהיא עוקפת את החלק המודע שמעלה התנגדויות לנאמר, ומתקשרת ישירות מול תת המודע. מאחר ותת המודע שלך קולט גם מסרים שהאוזן אינה שומעת, תוכלי לבחור להאזין לרצועה עם ההצהרות בזמן שאת ערה ולחוש איך המסרים מחלחלים גם לחלק המודע ומעצימים אתך, או לחלופין, להשתמש ברצועת הבונוס שמכילה את אותם מסרים המוקלטים בטכנולוגיה מיוחדת שהאוזן אינה שומעת אך תת המודע קולט ומפנים.

מאה הצהרות להעצמה נשית – דמיון מודרך ללילה

169

מאה הצהרות להעצמה נשית שיזכירו לך כמה את מדהימה ומושלמת בדיוק כפי שאת! ההצהרות ברצועה נוגעות לכול תחומי החיים שלנו כנשים: דימוי הגוף ומחלה, זוגיות, כסף, בית, גיל, ילדים, אהבה, ביטחון עצמי ואישי ועוד. שעה שלמה של דמיון מודרך בטכניקה היפנותרפית, להאזנה לפני ותוך כדי שינה + קלטת מדיטציה סאבלימינלית של ההצהרות, שאותה שתוכלי לנגן ברקע מתי שתבחרי.

קרא עוד

הרצועות תשלחנה בקבצי MP3 שתוכלי להוריד למחשב, לנגן המדיה או למכשיר הסלולרי, כדי להאזין שוב ושוב עד ליצירת השינוי. אז בואי להתחבר לכוח שלך ולקחת בחזרה את השליטה בחייך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן