דמיון מודרך להורדה במשקל לדיאטה מוצלחת

פוסט דמיון מודרך להורדה במשקל לדיאטה מוצלחת

דמיון מודרך להורדה במשקל הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לשינוי דפוסי החשיבה והרגש, ושינוי האמונות החוסמות שאנו מחזיקים על עצמנו בנוגע למשקל שלנו, והוא יסייע לנו לעשות את השינוי שאנו מבקשים: לרדת במשקל, ואף לשמור על התוצאות לאורך זמן.

השמנה יכולה לנבוע מסיבות רבות, אך הדרך להוריד במשקל, עוברת תמיד דרך שינוי הרגלי אכילה או דיאטה ואימוץ פעילות גופנית. האזנה קבועה לדמיון המודרך, תעזור לכם לשנות את הרגלי החשיבה, את דפוסי האכילה ואת היחסים שאתם מקיימים עם אוכל ועם פעילות גופנית. היא תעורר בכם את המוטיבציה ואת האמונה בעצמכם, כך שתרצו לאכול בריא ולהתעמל והתהליך יהיה קל וטבעי לכם. בנוסף גם תצליחו לשמור על ההשגים שכבר השגתם ולא להעלות את המשקל העודף בחזרה.

אם אתם סובלים ממשקל עודף ולא מצליחים לרזות, זה סימן שיש לכם אמונות שהמשקל העודף משרת אתכם בדרך מסויימת, או שלרזות זה תהליך שכרוך בסבל. האמונות האלו יכולות להיות מסוגים שונים למשל: "אני מכורה לשוקולד", או "כשאני שמן אני מצחיק ומקבל אהבה" או אני אוהב לאכול ולא מוכן לוותר על האהבה הזו" או "אם אפסיק לאכול או ארזה, כבר לא אהיה מי שאני" (פגיעה בזהות).

הבעייה היא שפעמים רבות מערכת האמונות שלנו מקשרת בין דיאטה לבין לסבל. כשתת המודע שלנו, מקשר סבל לפעילות מסויימת, הוא ימנע מאתנו לממש אותה, ויתחיל בדיבור פנימי שינסה לשכנע אותנו שהביס הבא יפתור את הסבל. מה שהוא לא יספר לנו, הוא כמה סבל כרוך באכילת הביס הזה…  מסיבה זו, שינוי אמונות עמוק הוא הדרך הטובה ביותר להגיע למשקל הרצוי ואף לשמור עליו.

החדשות הטובות הן שהאמונות האלו, הן לרוב תבניות מחשבה שהתקבעו לאורך השנים ואין בהן לא הגיון ולא אמת. הן הגיעו מהסביבה והתרבות ואינן שייכות לכם באמת.

האזינו לחלק הראשון של הדמיון המודרך להורדה במשקל לנשים:

האזינו לחלק הראשון של הדמיון המודרך להורדה במשקל לגברים:

המדיטציה בדמיון מודרך אורכת 35 דקות וכוללת שני חלקים:

החלק הראשון מטפל בהיבט הפיזי בעזרת ויזואליזציה או הדמיית הלהבה האדומה: להבה קסומה ששורפת תאי שומן וחודרת לכול מערכות הגוף, התאים והדנ"א, כדי ליצור בהם שינוי פזיולוגי.

החלק השני של המדיטציה מטפל בהיבטים הרגשיים והמנטלים הקשורים להשמנה, והוא כולל הדמיית מראה שבה תוכלו לראות ולחוש את עצמכם במשקל האופטימלי שלכם, כדי לאמן את המוח ואת תת המודע בתחושות הללו, על מנת שיוכלו להביא אתכם לשם בקלות ובמהירות.

בנוסף- תקבלו גם את המדיטציה מחולקת לשני החלקים: החלק הפיזי והחלק הרגשי מנטלי בנפרד (20 דק' כול אחד), כדי שתוכלו להתמקד נקודתית באחד ההיבטים על פי בחירתכם.

שימו לב !  כמו בכול טיפול בהתמכרות – לפני ההאזנה עליכם לקחת החלטה חד משמעית להגיע למשקל היעד שלכם, ולהתחייב בפני עצמכם שזה המשקל שנכון עבורכם, ולא לקבל שום תוצאה אחרת! תקבעו יום בו תתחילו באופן מודע להתאמן או לשנות את הרגלי האכילה (ממחר דיאטה…), ותעמדו בהתחייבות הזו. הדמיון המודרך יתמוך בהחלטה שלכם ובתהליך כולו ברמה הרגשית, כשכל הצלחה בדרך תמנף את ההצלחה הבאה. השילוב של החלטה נחושה עם פעילות תומכת (דיאטה ופעילות גופנית), נדרשת כדי לשלב בתהליך את המוח המודע שאינו מאמין שיש דרך לרזות בלי להפסיק לאכול או להתחיל להתעמל.

איך להאזין

קלטות הדמיון המודרך להורדה במשקל, מיועדות להאזנה בבוקר לפני שאתם קמים מהמיטה, או במהלך היום (רצוי בשעה קבועה). הן מחולקות לנשים ולגברים בנפרד, ויש להאזין להן מידי יום למשך תקופה של 30 יום לפחות ברצף – ולאחר מכן, בעת הצורך.

לפני שאתם מתחילים להאזין – הנה כמה הנחיות חשובות:

  1. רוב האנשים מחזיקים באיזו מגירה נידחת, תמונה של עצמם מהעבר, כשהיו במשקל הרצוי להם, וזה המשקל אליו היו רוצים לחזור.  לפני שתתחילו את העבודה עם הדמיון המודרך, תוכלו להוציא את התמונה הזו מהמגרה, ולהתבונן בה כדי שתסייע לכם להתכוונן למשקל הרצוי ולדמיין אותו בצורה קלה יותר.
  2. לפני שאתם מתחילים להאזין, קיבעו לעצמכם משקל מטרה שאליו הייתם רוצים להגיע לדוגמא: 75 קילוגרם, ובמקביל את כמות הקילוגרמים שאתם מעונינים להשיל- לדוגמא: 10 קילוגרם. הקפידו שכמות הקילוגרמים שאתם רוצים להשיל תהיה ראלית כדי שתתקבל על ידי המוח המודע שלכם כהגיונית. אם תחליטו שאתם רוצים לרדת 20 קילוגרמים בשבועיים, סביר להניח שהמוח שלכם יתפוס זאת כמטרה שאינת ברת ביצוע ויעלה התנגדויות.
  3. שימו לב: לכול אחד מאיתנו יש משקל שאופטימלי עבורו ועבור גופו. גם אם אתם מפנטזים על גוף של דוגמנית, או הגוף שהיה לכם בגיל 16, על פי רוב- המשקל הזה אינו מתאים לגוף שלכם היום, וכדי להגיע לתוצאות, יש לשלב את המוח הלוגי עם תת המודע. הגוף שלנו חכם ויודע בדיוק מה המשקל המתאים עבורו כך שיתפקד בצורה בריאה וחיונית – והמדיטציה הזו, תכוון אותו לשם.
  4. חזרתיות היא המפתח בעבודה עם דמיון מודרך. הקפידו לתרגל את המדיטציה או את שני החלקים שלה לפחות משך 30 יום ברציפות כדי לראות תוצאות.

ועוד כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על התלם:

האזנה לרצועות ההורדה במשקל, תעזור לכם להישאר בתלם בכל תכנית הרזיה שאמצתם, ולהפוך את הדיאטה לקלה ומהירה. כמו בכל טיפול בהתמכרות, ההחלטה והמחויבות שלכם, צריכות להתבצע לפני שמתחילים להאזין. אם אתם מתקשים בנקודה הזו וסקפטים לגבי הצלחתכם, תוכלו לקחת כמה טיפים קטנים ולהתחיל לשנות את תבניות החשיבה שלכם, והרגשתכם בתחום, גם בלי תכנית דיאטה מגובשת:

* הורידו פריט משמין אחד מהתפריט שלכם – ותמצאו לו תחליף הולם כמו החלפת שתייה ממותקת במים (משקה דיאט אינו הפיתרון מסיבות שונות שלא ניכנס אליהן כעת). או החלפת לחם בפריכיות אורז.  אתם יכולים גם להחליף את המוצרים שאתם רגילים לצרוך בתואמים הרזים שלהם כמו עוגה דיאטתית במקום עוגה רגילה או חטיף בריאות במקום שוקולד.

* החלטות בנוגע לפעילות גופנית: תמצאו את סוג ההתעמלות שהכי מדברת אליכם, גם אם אינה פעילות מרזה (כמו יוגה למשל). תקבעו בצורה ראלית, כמה זמן יש באפשרותכם להקדיש לפעילות הזו משך השבוע ותעמדו בכך! הכניסו את הפעילות הזו ליומן מראש. אתם גם יכולים לקחת החלטה שאתם מוותרים על כל נסיעה אם יש אפשרות ללכת ברגל, ומוותרים על מעליות ומאמצים את המדרגות במקום.

* קחו בקבוק מים קטן בתיק – באופן קבוע ותשתו כמה שיותר ובכול הזדמנות.

* לפני כל ארוחה – קחו כמה נשימות ותתמקדו בהכנסה של אנרגית אהבה משביעה לגוף. תראו איך הנשימה מכניסה אנרגיה של שובע וממלאה את הגוף כפי צרכיו.

בנוסף לדמיון המודרך, תוכלו גם לרכוש את החבילה המלאה לסיוע בהורדה במשקל, הכוללת 13 קלטות:

* דמיון מודרך לבוקר או לשעות היום (35 דק'+ מחולקת ל-20 דק' עבור כל חלק).
* מדיטציה היפנותרפית להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה (70 דקות).
* סדרת תדרים להרזיה: תדר להמסת תאי שומן, תדר לחיזוק המערכת המטבולית ותדר להורדה במשקל והפחתת צלוליסיט. (30 דק' כול אחד).
* ובנוסף – את חבילת המסרים הסאבלימינלים להורדה במשקל (6 רצועות לגברים ונשים בנפרד).

רינת ידלין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *