היי, יופי שהגעתם לכאן 🙂
אני רינת מספריית המדיטציות, ואני יוצרת רצועות שמע להתפתחות אישית ריפוי והגשמה.

בגלל שאני פריקית של אינפורמציה, יצא לי לאורך השנים ללמוד עשרות קורסים וסמינרים, לקרוא מאות ספרים ולהקשיב כמעט לכול הרצאה בתחום ההצלחה, ההתפתחות האישית והריפוי שהתפרסמה בארץ ובחו”ל. לאורך השנים, למדתי קורסים רבים כמו אימון אישי בטכניון, גישור במכון גומה ושבעת ההרגלים של האנשים המצליחים ביותר של סטיבן קובי. למדתי רייקי ממאסטרית ידועה ודמיון מודרך ברידמן. עשיתי קורס EFT (טכניקה לשחרור רגשי), The healing code של אלכס לויד, שיטת release של לארי קרייג, ה”עבודה” של ביירון קייטי, “קפיצה קוונטית” של ברט גולדמן, “מסרים תת הכרתיים” של בראדלי תומפסון ועוד רבים. אפילו עברתי הכשרה כהיפנותרפיסטית אצל סטיב ג’י ג’ונס בארה”ב.

בין לבין גם סיימתי תואר שני במשאבי אנוש (בהצטיינות) באוניברסיטת תל אביב אבל בעיקר עבדתי כמו מטורפת יותר מ-12 שעות ביום כמנהלת משאבי אנוש בכירה באחת מחברות ההייטק הגדולות בארץ – עד שהחלטתי לפני כמה שנים שהגיע הזמן לשינוי!!

בגלל שחקרתי כול כך הרבה שיטות על עצמי ועל אחרים, הגעתי למסקנה שהדרך הקצרה ומן הסתם גם ה”עצלה” ביותר לחולל שינוי בכול תחום בחיים – היא חיווט או תכנות מחודש של המוח דרך האזנה.

אז התחלתי לחקור לעומק שיטות כמו מוזיקה משנת תודעה, מסרים תת הכרתיים, טכניקות של מדיטציה ו NLP, הפנותראפיה, דמיון מודרך וטונים בינוראלים (דו אוזניים) ואיזוכרונים שפועלים על הביוכימיה של המוח ותאי הגוף כדי ליצור שינוי בחשיבה. רכשתי טכנולוגיות של מומחים בתחום והתחלתי להקליט עבור עצמי ואחרים, רצועות להאזנה במהלך היום או הלילה, והתוצאות הפתיעו גם אותי….

מחקרים מצביעים על כך שהיכולת של רובינו להתרכז היום בסביבה המודרנית, עם כל ההפרעות האלקטרומגנטיות באוויר (שהרי אנו חשמליים בבסיס), ועם ריבוי המטלות של האדם המודרני פשוט שואפת לאפס.
וזה לא שאבדנו את היכולת כליל, אך על מנת שנוכל להתחבר אליה מחדש, עלינו להתאמן. כן פשוט לאמן את המוח והדמיון שלנו כפי שאנו מאמנים כל שריר. בהתמדה, במסירות ובהתכוונות.

תארו לעצמכם שבאותה כמות של זמן שלוקח לכם להטמיע הרגל חדש כמו רכיבה על אופניים, או להפסיק הרגל מזיק כמו עישון, הייתם יכולים להפוך את חייכם לכל מה שרק עולה על רוחכם – וזאת בפרטיות של ביתם, בזמן שתבחרו ובלי עזרת מטפל או פסיכולוג? נשמע נחשק? לא לחינם. היכולת הזו היא אחת מהיכולות המבוקשות ביותר במאה ה- 21.

התחלתי להקליט את המדיטציות ורצועות השמע כי חשבתי שזו הדרך הטובה ביותר להגשים את עצמי, וגיליתי לאורך הדרך, שהמון אנשים מרגישים כמוני. גם הם היו שמחים מאוד ליצור שינוי במודעות שלהם ולעשות עבודה פנימית בלי הרבה מאמץ, או אפילו סתם לפנק את עצמם באיזה רגע של שקט וכיף אבל הם פשוט :
(סמנו איפה אתם נמצאים בסקלה)
1) חושבים שזה נחמד אבל לא היו הולכים במיוחד למטפל.
2) לא מצליחים להתרכז ולתרגל מדיטציה לבד.
3) חושבים שזה יקר מידי.
4) חושבים שזה גוזל זמן רב מידי.
5) לא ניסו אף פעם וזה נשמע להם “חרטא” …

גיליתי שההקלטות שלי, עזרו להמון אנשים להפתח ולהתחיל לעשות צעדים לעבר השינוי בו הם בחרו, כמעט בלי צורך לשנות את סדר היום שלהם – פשוט הרגשתם השתנתה, ומכאן הדרך לפעולה הייתה קצרה. ופתאום התחלתי לקבל תגובות מדהימות על ההשפעה שחלה בבריאות, ברמות המתח ברמת ההגשמה ובתפיסת החיים של המון אנשים איתם עבדתי.

החזון שלי הוא להעיר כמה שיותר אנשים על כדור הארץ, לכוחות הפנימיים הטמונים בתוכם.
אני חושבת שביקום שמשתנה ללא הרף, אנו לומדים כול יום דברים חדשים על החוקים על פיהם מתנהל העולם הזה, חוקים שאנו יכולים לרתום לטובתנו כדי לחולל את השינוי האמיתי שאנו מבקשים, ולברוא כול מציאות בה נבחר.
אז אני מקווה, שגם אם כול זה לא מדבר אליך, תוכל/י למצוא כמה דקות כדי להאזין לאחת מהרצועות הרבות שפרסמתי באתר וביוטוב, ושאפילו לכמה רגעים, זה ייתן לך שקט נפשי מבורך מה”אני החושב” ששולט בחייך במקומך – ואני את שלי עשיתי…
באהבה גדולה
רינת

לקריאה נוספת

הוראות שימוש למדיטציות בדמיון מודרך ומדיטציות היפנותרפיות.מדיטציה בדמיון מודרך

הוראות שימוש למסרים סאבלימינלים (תת הכרתיים).מסרים סאבלימינלים

הוראות שימוש לתדרים לאימון גלי מוח.אימון גלי מוח בתדרים

רינת ידלין
חוקרת ויוצרת

יוצרת רצועות שמע להתפתחות אישית ריפוי והגשמה.

יוסי

רינת היקרה,
הספרייה שלך מבורכת!!
אני נהנה לבצע את המדיטציות שלך וזה גורם לשינוי אמיתי בחיים וליום רגוע.
תודה רבה לך ובהערכה עמוקה.

יוסי / 25.6.2014
אילנית

את מדהימה וכל מדיטציה שלך עובדת כמו קסם. ניסיתי המון טיפולים שלא  הועילו.
גילתי את האתר שלך וממנו אני נעזרת המון ויש תוצאות .
כבר הבוקר תרגלתי 3 מדיטציות: הילד הפנימי, רגשות שלילים, ולקבל כוחות.
ובאמת ובכנות, זה עבד!!!! הייתה לי סיטואציה עם בתי הגדולה, והתנהגתי אחרת לעומת אתמול שיצאתי מעשתונותיי. אודות לך ולמדיטציות המדהימות שלך ואת זאת שמדהימה יישר כוח!!! ומעריכה מאוד את היחס והזמן והאיכפתיות שאת נותנת. מדהים!!!! בא לי לחבק אותך. תודה על הכל תבורכי רק בטוב, אמן!!!
תודה ויום טוב מלא אור ואהבה אילנית.

אילנית / 5.5.2014

רינת יקרה,
אני מאוד נהנית ומעריכה מאוד את התהליכים והמדיטציות שלך. הן העוצמתיות ביותר שחוויתי. עזרת ואת עוזרת לי מאוד . יישר כוח והמון בהצלחה!

יעל / 15.2.2015

 רציתי להגיד ש…רק רציתי להודות לך, סתם ככה באמצע החיים ( :. אני נהנה לקרוא מהאתר שלך. הכתיבה מדויקת, ובסדר מאוד הגיוני, התוכן מקיף ועשיר וגם העברית שלך יפה. אז רק להגיד תודה על ההשקעה ובכלל על ההסתכלות הרחבה על החיים – אסף

אסף / 25.3.2019
מרים גולדברג

רינת!!! הי!!!
לפני חצי שנה נחשפתי לראשונה לאתר שלך בדרך נס.
  מה אומר לך? 
חוללת מ ה פ כ ה !!!! בחיי!!!!!!!!!!
כל יום אני מאזינה במשך כשעה למדטציות המופלאות שלך. זה נוסך בי שלוה רוגע חיבור עמוק. רק את מתחילה לדבר מייד אני בוכה… בלי שום תהליך.
משחררת מלא כאב שהיה בי ונרגעת אחר כך.
מספיקה פי 10 ממה שהספקתי קודם, מלאה באנרגיות טובות ומדהימות!!!
תודה על הכול.♥

מרים גולדברג / 3.12.2018
אביבית שירז

וואי….את פשוט מדהימה כל מילה שלך נוגעת לי בנשמה.
זה מרגיש כמו שחרור לגוף ולנפש – מדהים. תמשיכי עם הטוב הטהור הזה. אני פשוט בשוק זה כל כך עוזר ואני הולכת לעשות את זה כל הזמן ♥ זה כל כך מרגיע. תבורכי.

אביבית שירז / 5.1.2019
שי מ.
הי רינת, רציתי רק להגיד תודה על המדיטציה הנפלאה והסבלימינלים שרכשתי בחבילת השפע. לאחר כשלושה שבועות שבהם אני מקשיב לרצועות מדי יום, אני מרגיש שיחד עם תהליך נוסף שאני עובר, הדימיון המודרך והסבלימינלים, אני בדרך הנכונה להשיג את התוצאות המבוקשות עבורי. תענוג להירדם עם הדימיון המודרך:) תודה רבה גם על האוזן הקשבת והתשובות המהירות באימייל, אחרי כל הקושיות שאני שואל אותך. אין ספק שיהיה לך כאן לקוח חוזר.יש עוד הרבה תחומים לעבוד עליהם;)
שי מ. / 1.1.2015
רות ל.
מזל שנולדת! ותודה לכל מה שהביא אותך עד לרגע הזה שלך. ושתדעי את האהבה יותר  ויותר. ובימי ההולדת שלך, אם אפשר לבקש, שמחי בבקשה גם בשמי. תודה רבה! נתת לי סיכוי אמיתי אז תודה גם על שהגעתי לכאן. ועוד בתיזמון מושלם. תבורכי רינת.
רות ל. / 4.5.2013
עדן ב.
היי רינת רק רציתי לומר לך כל כך הרבה תודה על האתר המדהים הזה, הוא נותן לי המון כוחות ופותח אותי לעולם שלם שעניין אותי ולא כל כך ידעתי איך לגשת אליו. המדיטציות שלך הם החלק שאני מחכה לו בכל יום, וממש מדמיינת לפעמים את הרגע שאני אשכב במיטה ואקשיב למה שאת מלמדת אותי. אין לי מילים גדולות מספיק, התוכן כאן ממלא אותי. את פשוט חלוצה של חופש והגשמה עצמית. תודה תודה תודה.
עדן ב. / 16.7.2014

23 תגובות על “אודות היוצרת

  1. אורנה גילי אלימלך אומר:

    הי רינת,
    אני מאזינה למדיטציות שלך כבר המון שנים הם עזרו לי לעבור תקופות מאתגרות, אני אוהבת את ההסברים שאת כותבת על כל מדיטציה, ובעיקר אני מפנה כל מי שאני מכירה להקשיב למדיטציות שלך. קולך נעים ומרגיע
    תודה על על מי שאת
    אורנה

  2. לאה אומר:

    בס”ד

    רינת
    שלום לך,

    מצא חן בעיני הרעיון של מדיטציות להאזנה לסיוע לירידה במשקל.
    יש אפשרות לראות המלצות של לקוחות שהאזינו וירדו במשקל?

    תודה מראש
    לאה

  3. מנחם אומר:

    לכל מי שקורא את תגובתי, אני פונה אליו באופן אישי וממליץ לו על המדיטציות של רינת
    זה פשוט משנה חיים, ואני בפרט נהנתי מהדמיון מודרך,
    תודה רבה אין מילים.

  4. יובל חסון אומר:

    רינת את מדהימה. והמדיטציות שלך עוזרות לי להירגע ולשמור על השלווה ועל הרוגע הפנימי ולחשוב חיובי על החיים תמשיכי לעשות זאת תודה !!

  5. מירי אומר:

    היי רינת, גיליתי את הספרייה שלך וכבר חודשים אני וחבר מתרגלים את המדיטציות שלך. לפעמים עולים ונפתחים דברים ולפני טיפולים אני כמטפלת מחוברת יותר לעוצמה שלי בטיפול. את מדהימה בקולך ובמסירות שלך במדיטצייה, אני מרגישה אותך ונהנית מכל רגע. תודה רבה על כל מה שהבאת איתך לספרייה המופלאה הזו.

  6. רינת אומר:

    רינת היקרה, תמיד התחברתי לנושא המדיטציות, לפני שנתיים שלוש התחלתי לשמוע יותר ויותר והקול שלך הנעים עם המילים העמוקות נגע בי, היום גיליתי את האתר עם כל האפשרויות ואני נפעמת. תודה רבה לך, את חלק בלתי נפרד מתהליך הריפוי שלי.

  7. אנה מירושלים אומר:

    Chat Conversation Start
    9:17AM
    היי רינת!
    רציתי להגיד לך תודה ענקית מכל הלב. כל לילה את מרדימה אותי ?
    ושום מדיטציה אחרת מלבד שלך לא עוזרת לי ככה.
    תודה שאת עושה את מה שאת עושה, תודה על הריפוי וההכוונה.
    שולחת לך אהבה ענקית ממעמקי לבי.

  8. אילת אומר:

    איזה כיף לי שהגעתי אליך! האזנתי למדיטציה נפלאה ואמשיך לעוד 🙂
    את בפייסבוק? אשמח להתחבר אליך…

  9. דביר אומר:

    רינת היקרה. אני רוצה להצטרף למברכים, ולהודות לך על המתנה הנפלאה לחיים שאת מעניקה לאנשים.

  10. מיכל אומר:

    שלום רינת.
    תודה…
    ספריית המדיטציות “הגיעו” לחיי בדיוק בזמן הנכון.
    תודה על השפע בידע שאת משתפת.
    בהערכה רבה מיכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *