תכנתו את המגנט הפנימי שלכם למצוא זיווג מושלם, בזוגיות בוגרת ומחייבת, למטרת נישואים והקמת משפחה

מציאת זיווג נכון היא אחד הגורמים המרכזיים לאושר והגשמה בחיינו. אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להתיישב עם אדם אחד, ולהקים משפחה, חשוב קודם כול שתהיו מוכנים ובשלים בתוככם, על מנת שהחיפוש שלכם יהיה אפקטיבי ולא יגיע מהזדקקות או מחסור, וימשוך (שוב…) את האדם הלא נכון לחייכם. עוד חשוב, שתיקחו החלטה נחושה ומדויקת, ותפעלו להשיג אותה, כפי שהייתם פועלים בכל פרוייקט אחר.
בהנחה שהסיבות לרצון שלכם, אכן מגיעות מצו נשמה ולא מלחץ סביבתי משפחתי, רצון לברוח או כול סיבה אחרת…זה הזמן לחדד את הרצון הזה בעזרת כלי פשוט.

כשאתם רוצים למשוך זוגיות מחייבת לצורך נישואים והקמת משפחה, חשוב מאוד שתדעו קודם בדיוק מה אתם רוצים.

שבו בערך חצי שעה עם עצמכם, והגדירו בפירוט רב ככול הניתן את בן או בת הזוג שאתם מבקשים למשוך: מראה החיצוני, מצב משפחתי, טווח גילאים, תחומי עיסוק, תכונות אופי, תחומי העניין וכישורים. תארו איך מתנהלת מערכת היחסים בינכם, מה הם תחומי העניין המשותפים שלכם, מה אתם אוהבים לעשות יחד, על מה אתם מדברים, מה אתם מרגישים כשאתם יחד, האם אתם מעונינים להקים משפחה? כמה ילדים אתם רוצים ואיך נראים חיי המשפחה שלכם?
חשוב מאוד שתעשו זאת לפני שתתחילו להאזין, על מנת שתוכלו למשוך בצורה ממוקדת, את האדם עם התכונות שאתם בוחרים במקום שתמשכו אותו מתוך “דפוסי המשיכה” הקבועים שלכם (שעד כה לא תמיד עבדו לטובתכם…).
בהמשך, רצוי שתחזרו פעם בשבוע ותקראו את מה שרשמתם, כדי לחזק את המגנוט ברמה המודעת.

בקלטות הבאות תמצאו הצהרות עוצמתיות למציאת זיווג, שיעזרו לכם למשוך אליכם את בן/ת הזוג, הבשלים המחויבים, והמתאימים ביותר עבורכם, לצורך נישואים ו/או הקמת משפחה. ברגע שתשחררו את האמונות הישנות והפגיעות בעברכם, תוכלו לאמץ אמונות חדשות בנוגע למי אתם, למה אתם ראויים, ומי בן או בת הזוג איתם תרצו להתמסד. כשתת המודע שלכם ידע במה אתם מתמקדים, תוכלו לפתח רגישות לכול אותם רמזים מהסביבה שיובילו אתכם בקלות אל הגבר או האישה של חייכם.

למשוך בעל לנישואין – מדיטציה סאבלימינלית לנשים

99

רוצה למשוך לחייך את הגבר איתו תרצי להתחתן? ההצהרות הסאבלימינליות בקלטות למציאת חתן, מיועדות בדיוק למטרה זו. הסוגסטיות המוקלטות ברקע, יעזרו לך לשנות את תבניות המחשבה הקבועות ואת חוסר האמון שפיתחת בתחום הזוגיות. האזנה תכופה תסייע לך לפתח ביטחון עצמי ואמונה ביכולתך למשוך לחייך את בן הזוג, הרציני, המחויב, והמתאים ביותר לצורך חתונה והקמת משפחה – ותוכלי למגנט אותו אל חייך בקלות.
איך למשוך רעיה – לגברים.

קרא עוד

למשוך אישה לנישואים – מדיטציה סאבלימינלית לגברים

99

רוצה למשוך לחייך את האישה שאיתה תרצה להתחתן? ההצהרות הסאבלימינליות בקלטות למשיכת רעיה, מיועדות בדיוק למטרה זו. הסוגסטיות המוקלטות ברקע, יעזרו לך לשנות את תבניות המחשבה הקבועות, ואת חוסר האמון והחסמים בתחום הזוגיות. הן יפתחו בך ביטחון ואמונה, שבת הזוג המושלמת שלך קיימת בהשיג יד, ואתה ראוי ויכול לזכות בה, ויסיעו לך למשוך אותה אל חייך כמו מגנט – כדי שתוכל להתיישב ולהקים משפחה.
למשוך בעל – לנשים.

קרא עוד

מסרים סאבלימינלים

בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק את המוזיקה, אך המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויטמיע בכם תבניות חשיבה חדשות. לצד הקלטות עם המסרים התת הכרתיים תקבלו גם את המסרים עצמם כפי שהוקלטו בגלוי בליווי מוזיקת רקע נעימה – ותוכלו גם להאזין להם כאן:

הקשיבו להצהרות הגלויות למשיכת בעל – לנשים:
הצהרות גלויות למשיכת בעל לנשים

הקשיבו להצהרות הגלויות למשיכת רעיה לגברים:
הצהרות גלויות למשיכת רעיה לגברים

מומלץ להאזין למסרים הגלויים לפחות פעם בשבוע על מנת לחזק את ההטבעה הסמויה, ומניסיוננו, יש גם אנשים שיבחרו להאזין תכופות למסרים הגלויים לצד האזנה למסרים הסמויים. הקפידו להקשיב למסרים הגלויים, רק כשאתם במקום טוב עם עצמכם וללא התנגדויות כדי לחזק את הטיפול.

המסרים בקלטות הסאבלימינל, יעזרו לכם לפתח ביטחון עצמי ואמונה בכך שאתם ראויים ומגיע לכם.משיכת בעל או אישה לחיים - מציאת זיווג
ושיש בידכם את הכלים והיכולת למשוך לחייכם את בן או בת הזוג המתאימים ביותר לצורך חתונה והקמת משפחה. הם יכוונו את המוח שלכם, להתעכב רק על בני זוג פוטנציאלים שרוצים מחויבות ונמצאים במקום בו אתם נמצאים מבחינת הרצון להתמסד. הקלטות משולבות בכמה סוגים של פסקול, כדי שתוכלו לגוון בינהן:

* הקלטת הראשונה, מלווה במוזיקה בינוראלית בתדר גלי אלפאהתהודה של שומאן.” תדר פעימת כדור הארץ שמעודד יציבות וחיבור לקרקע.
* הקלטת השניה מלווה במוזיקה נעימה.
* הקלטת השלישית מלווה בקולות מפל מים זורמים בטבע.
* הקלטת הרביעית מלווה ב”רעש לבן”: רעש קוסמי שממסך את כל שאר רעשי הסביבה, כך שכעבור זמן מה, תפסיקו לשמוע אותו. מיועד במיוחד לפוקוס וריכוז או לשינה.

דוגמאות להאזנה

דוגמה למוזיקה בקלטת הראשונה עם תדר התהודה של שומאן:
משיכת בעל/אישה הצהרות עם תדר התהודה של שומאן

דוגמה למוזיקה בקלטת השניה:
משיכת בעל/ אישה לחיים, הצהרות עם מוזיקה

שימו לב:
מומלץ להאזין למוזיקה בינוראלית עם אוזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.
אין להאזין למוזיקה עם תדר בינורלי (Brain wave entrainment) עם אוזניות במקרים הבאים:
1) אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים.
2) אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה.
3) אם אתן בהריון.
4) אם יש לכם קוצב לב.
5) אם יש לכם רגישות גבוהה לאור.
6) אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים.
7) 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב.
8) 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים.
9) מתחת לגיל 17.

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים לבעל/אישה:

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה המודעת שלכם, לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם, ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת שיחזק את ההטבעה בתת מודע.

1) קחו החלטה וקבעו את כוונתכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים למשוך זוגיות מחייבת לצורך נישואים והקמת משפחה, חשוב מאוד שתדעו קודם בדיוק מה אתם רוצים. שבו 20 דקות עם עצמכם, והגדירו בפירוט רב ככול הניתן את בן או בת הזוג שאתם מבקשים למשוך. חשוב מאוד שתעשו זאת לפני שתתחילו להאזין, על מנת שתוכלו למשוך בצורה ממוקדת, את האדם עם התכונות שאתם בוחרים במקום שתמשכו אותו מתוך “דפוסי המשיכה” הקבועים שלכם (שעד כה לא תמיד עבדו לטובתכם…).בהמשך, רצוי שתחזרו פעם בשבוע ותקראו את מה שרשמתם, כדי לחזק את המגנוט ברמה המודעת.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח, והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות ויפנים אותן, גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות הסאבלימינלים בקשב, לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. מומלץ לתרגל את ההקשבה האקטיבית עם אוזניות, עם הקלטת שמכילה את תדר התהודה של שומאן (בתנאי שמותר לכם להאזין לתדר בינוראלי). בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** לתרגל ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להתחתן עם בן/ת הזוג הנכון עבורכם? דמיינו את התחושה, את המגע, הריח והצליל, דמיינו את החתונה. דמיינו איך זה מרגיש להיות נשואים? מה אתם עושים יחד? איך אתם מרגישים יחד? איך אנשים סביבכם רואים אתכם? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה. כמובן שמומלץ להסתייע, ברשימה שהכנתם קודם לכן.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע, וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות, יתנו לכם אינדיקציה שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים פועלים עליכם, כשעם הזמן, תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בזמן ההאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד – גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

2 תגובות על “איך למשוך בעל או אישה לחייכם – מציאת זיווג מושלם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן