מסרים תת הכרתיים או סאבלימינלים לצמיחה אישיתמסרים סאבלימינלים, הם מסרים המועברים ישירות למוח בצורה של מדיטציה סאבלימינלית העוקפת את גבולות המודעות האנושית. נוהגים לכנות אותם גם מסרים תת הכרתיים, מסרים תת סיפיים, או פשוט מסרים סמויים.

מסרים סאבלימינלים הם הצהרות חיוביות או אוטוסוגסטיות שמוקלטות בטכניקה מיוחדת, ומושמעות בתדר הנמוך מזה שהאוזן האנושית קולטת ברמה מודעת. למרות שהמוח המודע אינו יכול לשמוע או להבין אותן (להוציא לחשושים ברקע), תת המודע קולט אותן היטב, ועם הזמן יאמץ אותן כהרגלי חשיבה חדשים.
בשל הטכניקה הסאבלימינלית, בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם
אלא רק מוזיקה נעימה או קולות בטבע; אך המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה עמוקה, ויטמיע אותם בתת המודע שלכם שוב ושוב.
תוך זמן קצר, תוכלו להבחין בשינויים משמעותים בהרגשתכם ובמציאות, כשתבניות החשיבה האוטומטיות שלכם, יתחלפו בתבניות שמשרתות אתכם ואת מטרותיכם. בגלל שהטכניקה הזו עובדת ישירות על תת המודע, רוב הסיכויים שהתוצאות פשוט ידהימו אתכם.

איך מתחילים?

ראשית: הורידו  את קבצי השמע הדיגיטלים (MP3) שנשלחו במייל למחשב שלכם. משם תוכלו להוריד אותם לנגן המדיה, לטבלט או לטלפון החכם – או לצרוב אותם על דיסק ולהאזין במערכת הסטריאו.
כל חבילת מסרים סאבלימינלים, מגיעה עם כמה סוגי רקע (פסי קול) כדי שתוכלו לבחור בינהם ולגוון. אם בחרתם להאזין דרך המחשב, תוכלו לסגור את הרצועה בלולאה (לופ או Repeat) ולהתחיל להאזין בלחיצה על Play.

איך זה עובד?

מסרים סאבלימינלים יושבים על תדרים של סאונד, שאינם נשמעים על ידי המוח המודע, אך נקלטים ומוטמעים בתת המודע. אפשר להעבירם בצורה ויזואלית של הקרנת תמונות או כיתוב (כפי שאנו מכירים בפרסומות) או דרך השמיעה. הם עובדים על עיקרון פסיכולוגי ידוע הנקרא אפקט אשליית האמת, הגורס שכל מה שאנו חוזרים ושומעים, או אומרים לעצמנו שוב ושוב, יתפס על ידינו בסופו של דבר כאמת, גם אם בתחילה לא האמנו לו.
מסרים ויזואלים מועברים לרוב על ידי פלשים מהירים של תמונות או כיתוב, שאינם נתפסים על ידי המוח המודע, אך השיטה הפופולרית ביותר גם כיום, היא דרך השמיעה. הדרך הזו לא רק שאינה פולשנית, היא גם מהנה במיוחד. אתם יכולים להרגע תוך שאתם מאזינים למוזיקה שקטה, או לנגן אותה ברקע כשאתם עסוקים בבית, בלימוד בג’וגינג או בכל פעילות, ואתם יכולים גם להאזין לה בזמן השינה. אם תשמיעו את הרצועה בלולואה (לופ) במהלך הלילה,
תגלו שיש לכם 8 שעות פנויות כדי לתכנת את המוח שלכם מחדש ללא שום מאמץ.

מה שומעים בקלטות?

בפועל תשמעו מוזיקה עדינה, רחש גלים או קולות בטבע, אך תת המודע שלכם יקלוט את כל הסוגסטיות/פקודות שמועברות ברקע ולא יחלוף זמן רב עד שתתחילו לחוש בשינוי. השיפור יכול לקרות בתחומים שונים של חייכם. מודעות עצמית גבוהה, תפיסה טובה יותר של מצבים ובכלל תחושה טובה יותר – ולא רק בתחום בו בחרתם לטפל. המוח שלנו מורכב ממערכות של קשרים וכאשר אנו מנתקים קשרים לא רצויים, ומחזקים קשרים אחרים, אפשר לרוב לחוות שיפור בעוד תחומים בחיים. אבל אתם לא צריכים לקחת את המילה שלי על כך. הדרך הטובה ביותר להבין את השפעת המסרים, היא להוריד רצועה להאזנה, ולהתנסות בטכנולוגיה הזו בעצמכם. תוכלו למצוא רצועות רבות להורדה בחינם בספריית המדיטציות – מסרים תת הכרתיים.

איך להאזין לרצועות המסרים הסאבלימינלים?

מסרים סאבלימינלים עובדים על חזרתיות ועל יצירת “מסה קריטית” של אינפורמציה חיובית במוח, מאין “שטיפת מוח חיובית” אם תרצו…
הדרך להשפיע על תת המודע, היא לשכנע אותו שוב ושוב, לכן מומלץ להאזין למסרים כמה שיותר זמן במהלך היום והלילה. אם תוכלו לשלב כ-4-5 שעות של האזנה ברקע משך היום ועוד 8 שעות שינה, תקבלו את התוצאות הטובות ביותר, אך גם האזנה משך 8 שעות השינה, תהיה אפקטיבית.
פשוט נגנו את הקלטות בלולאה (לופ או Repeat) ברקע, כשאתם עסוקים בפעילות השוטפת שלכם: עובדים על המחשב, מבצעים את מטלות הבית, בעבודה במשרד או בדרך. בנוסף, בחרו לכם רצועה להאזנה משך הלילה, ונגנו אותה בלולאה במהלך השינה, כך תרוויחו עוד 8 שעות של תכנות תת מודע שיחולל פלאים בתחום בו בחרתם.
פעם ביום, משך 20 דקות, מומלץ לתרגל האזנה אקטיבית במדיטציה.
אם אחת מהקלטות בחבילה, מכילה אימון גלי מוח בתדרים, מומלץ לתרגל איתה!
כשאתם מאזינים בצורה אקטיבית: תתרווחו בכיסא או במיטה, תרגיעו את אברי הגוף ונשמו בטבעיות. האזינו לקלטת בקשב ועם כוונה, רצוי עם אוזניות – לפחות פעם ביום – משך 20 דקות. אם אתם מתורגלים במדיטציה, תוכלו לבצע מדיטציה בזמן ההאזנה (להרפות ולשחרר מחשבות), אך זו לא הכרחי.  במקביל, תוכלו לדמיין את התחושה שמה שאתם רוצים כבר קרה והוא כאן במציאות שלכם, ולהשתעשע עם ההדמיה הזו.

באיזה ווליום להאזין?

רגיל.
מומלץ להאזין לקלטות בווליום סטנדרטי בו אתם חשים בנוח כמו הווליום בו אתם מאזינים למוזיקה רגועה. אם אתם חשים אי נוחות בהאזנה- פשוט הורידו מעט את הווליום.

איך להאזין למסרים סאבלימינלים עם תדרים לאימון גלי מוח?

עד שעה ביום.
למרות שרוב התדרים לאימון גלי מוח, בטוחים להאזנה, ההמלצה שלנו היא להאזין למוזיקה עם תדרים לאימון גלי מוח עד שעה ביום. לכן, אם אחת מהקלטות הסאבלימינלית שקיבלתם כוללת תדרים – האזינו לקלטות עם אימון התדרים עד שעה ביום (ניתן לחלק ל- 3 פעמים 20 דקות כול פעם), וביתרת הזמן, האזינו לקלטות הסאבלימינליות ללא התדרים. קלטות התדרים, מצויינות לצורך האזנה אקטיבית במדיטציה או ויזואליזציה.

שימו  לב: אין להאזין לתדרים לאימון גלי מוח בזמן נהיגה! קראו עוד על תדרים לאימון גלי מוח.

איך משתמשים בקלטת ההצהרות הגלויות?

פעם בשבוע.
כל הקלטות הסאבלימינליות שלנו מלוות ברצועה משלימה עם המסרים החיוביים, כפי שהוקלטו בצורה גלויה ובליווי מוזיקה נעימה. הקלטות הללו נוצרו על מנת שתדעו מה הם המסרים להם אתם מאזינים, וגם כדי לשלב את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו בחרתם לטפל. מומלץ להאזין לקלטות הגלויות בערך פעם בשבוע – והן גם תהוונה עבורכם אינדיקציה, שתראה לכם באיזה שלב אתם נמצאים בהטמעת המסרים הסמויים. עם הזמן, תגלו שההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

מתי להאזין למסרים?

אתם יכולים להאזין למסרים ברקע בכול זמן אפשרי.
כשאתם קמים בבוקר, או הולכים לישון, כשאתם שוטפים כלים, עובדים על המחשב, קוראים ספר, רואים טלוויזיה או מתעמלים. עדיף שלא להאזין בזמן נהיגה או בזמן פעילות מסוכנת שדורשת את כול הפוקוס שלכם, אלא אם מדובר בקלטות עם מוזיקה קצבית שמיועדות להאזנה בזמן אימון גופני או נהיגה.

כמה זמן עלי להאזין למסרים?

רצוי להאזין לרצועות באופן רצוף משך כמה שבועות, בין 30 עד 90 יום.
לאחר מכן, לחזק את ההטמעה באמצעות האזנה אחת לשבוע או יותר. מובן שאפשר להמשיך להאזין מידי יום אם זה עושה לכם טוב.

איך להפיק את המיטב ממסרים סאבלימינלים?

1) קבעו את כוונתכם. לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. תת המודע שלנו הוא צייתן ויפעל איך שננחה אותו, אך הוא זקוק לכיוון מדוייק – כמו תכנת ניווט או גי.פי.אס פנימי. תהיו ברורים במטרות שאתם רוצים להשיג – גם אם המטרה היא שינוי בהרגשה שלכם.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להיות רזה, להיות עשיר או בזוגיות וכן הלאה. חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.
אם אחת מהרצועות שרכשתם כוללת תדרים לאימון גלי מוח- מומלץ לתרגל את ההקשבה האקטיבית עם התדרים, כדי להעצים את ההשפעה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע, וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד – גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו עירניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפיטבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

איך אחוש בשינוי?

הקשבה למסרים סאבלימינלים יכולה לבוא לידי ביטוי בהרגשה הכללית, בהתנהגות ביום יום, וגם בצורת תחושת בטן או אינסטינקט. זה דומה למצב בו אנו שואבים אבק וברקע הטלפון מצלצל. רעש השואב גובר על הצלצול כך שהוא מתקיים מתחת לסף הכניסה של השמיעה שלנו, אך עדיין, פעמים רבות, משהו יגרום לנו לכבות את השואב ולשמוע את הטלפון. זהו תת המודע שלנו שמאותת לנו בתחושת בטן.
הקשבה ממושכת יותר לאורך זמן, כבר תיתן אותות משמעותיים יותר בדרך בה אתם חיים. תת המודע שרגיש מאוד למסרים מהסביבה, יתחיל מעשית לשנות את צורת החשיבה שלכם ולהטמיע את האמונות החדשות. לדוגמא: תת המודע יתחיל לתפוס אתכם כ”בעלי ביטחון עצמי” שהוא כעת מאמין שאתם באמת, וזה יבוא לידי ביטוי תחילה בתחושה ואחר כך גם בדיבור ובהתנהגות.

למה לצפות לאחר ההאזנה?

ברוב המקרים, תתחילו להבחין בשינוי בהרגשה כבר אחרי כמה האזנות. שינוי תת הכרתי יציב, יכול להתרחש תוך שלושה שבועות. במקרים אחרים ידרשו לכם 90 יום כדי לראות תוצאות, הכול בהתאם לעוצמת האמונות שכבר מוטבעות בכם היום. השינוי לא יגיע כהארה פתאומית אלא באופן מדורג וטבעי לגמרי. פתאום תתחילו לחוש תחושה טובה יותר באותו תחום בו בחרתם, שתגרום לכם לרצות לשנות התנהגות או לפעול בכיוון מסויים. למשל תרצו לעשות משהו ותווכחו שאתם עושים אותו אחרת מאשר הייתם עושים בעבר. בנוסף, פעמים רבות אנשים בסביבה שלכם יבחינו בשינוי שחל בכם, עוד לפני שאתם תבחינו, ויציינו זאת בפניכם. תהיו עירניים לתגובות ומחמאות מהסובבים אתכם, ותעריכו את עצמכם על כל שלב בו התקדמתם לעבר החלום שלכם. המסרים מעודדים שינוי עמוק מבפנים ולכן גם אם יקח זמן עד שתבחינו בשינוי, היתרון בעבודה עם תת המודע, הוא שהשינוי שיוטמע יישאר איתכם גם בהמשך.

לכול המדיטציות הסאבלימינליות באתר: לחצו כאן

מסרים סאבלימינלים או תת הכרתיים, מעוצבים במיוחד להביא לכם תוצאות בדרך הקלה המהירה וה"עצלה" ביותר שיש. איך הם עושים זאת?

האזנה וחזרתיות

1) האזנה וחזרתיות
המוח שלכם נחשף שוב ושוב למסרים חיובים מעצימים, שמתכנתים אותו לחשיבה חיובית ומשנים את החיווט הפנימי שלו.

עקיפת-המוח-המודע

2) עקיפת המוח המודע
המסרים עוקפים את המוח המודע שרגיל להעלות התנגדויות להצהרות חיוביות, ומשפיעים ישירות על תת המודע שלכם.

הטמעה בתת המודע

3) הטמעה בתת המודע
המסרים מגיעים ישירות אל תת המודע ומוטמעים בתוכו בשלמות על מנת להחליף את דפוסי החשיבה הקבועים שלכם.

אמונה-חדשה

4) אמונה חדשה
האמונות החדשות מתיישבות בפנים, ומשנות את החשיבה, ההרגשה וההתנהגות - ואת התוצאות שאתם רואים בחייכם.

חשוב לקרוא לפני השימוש:

הקלטות הבאות מיועדות לשפר תחומים שונים בחייכם, ואנו מקווים כי הן תסייענה לכם לעשות כן.  אם אתם נתונים תחת השגחה רפואית או מקצועית או נוטלים תרופות, אנו ממליצים כי תתיעצו עם הרופא המטפל שלכם לפני שתתחילו להאזין. כמו בכול שינוי שאתם עושים באורך החיים, תמיד מומלץ להתייעץ עם הרופא או המטפל שלכם, וכך גם לפני שאתם מתחילים לתרגל מדיטציה, מסרים סאבלימינלים, אימון גלי מוח או כול שיטת טיפול אנרגטית שיש לה השפעה על התודעה.  (אם אתם נוטלים תרופות, או סובלים ממחלה נוירולוגית או הפרעה תפקודית – אל תתחילו מבלי שעשיתם זאת!).

דיסקים אלו נוצרו בלב פתוח ורצון להביא מזור לכמה שיותר אנשים. הכלים של הדמיון המודרך, המסרים התת הכרתיים והמוזיקה לאימון גלי מוח, הם כלים עוצמתיים מאוד ולכן, באחוז קטן מהמקרים, עם תחילת ההאזנה יעלו לפני השטח נושאים רגשיים המבקשים שחרור, שיכולים לגרום לכם לאי נוחות, עצב, כעס ורגשות שליליים. במקרים רבים התחושה הזו תעבור אחרי כמה זמן ותשתחרר – אך אם אתם חשים שאינכם בטוחים, לחוצים או חרדים, הפסיקו את ההאזנה  ותתייעצו איתנו או עם הרופא/המטפל שלכם.

סיכום

חשוב גם לציין, כי על אף שההאזנה היא תרפויטית, היא אינה מהווה תחליף לטיפול רפואי ויש להישמע להוראות הרופאים שלכם! במילים אחרות – אין לראות בדברים הכתובים או נאמרים באתר, כהמלצה להפסקת כל טיפול רפואי או כתחליף לו. כמו כן, איננו ממליצים על האזנה בזמן נהיגה, בשל האופי המרגיע של המוזיקה, (מלבד רצועות שמיועדות להאזנה בזמן פעילות גופנית ונהיגה).

אנו מקווים שתהנו מההאזנה ותעשו בה שימוש מעצים שישפר את חייכם בתחום בו בחרתם. נשמח תמיד לעמוד לרשותכם בשאלות או בקשות, וכמובן שנשמח לשמוע על סיפורי ההצלחה שלכם.

השתמשתם באחד מהמוצרים הסאבלימינלים וחוויתם שינוי בחיים? ספרו לנו על כך ואולי תזכו במוצר מתנה לבחירתכם!