מדיטציה למיגנוט בשלושה שלבים

פוסט מדיטציה למיגנוט

מדיטציה למיגנוט או הזמנה מהיקום בשלושה שלבים: לנשום, לחייך, לדמיין.

התרגיל הזה, מיועד למיגנוט של דבר מה שאתם רוצים, ומטרתו להגדיל את האמונה ביכולות המיגנוט שלכם. הוא יעבוד הכי טוב, אם תבחרו למגנט דבר מה שאתם מאמינים כבר היום שהוא אפשרי עבורכם – לא משהו שנתפס בעינכם כגדול מידי או בלתי אפשרי. עם הזמן והתרגול, התודעה שלכם על מה אפשרי עבורכם תתרחב, ותוכלו להגדיל את ההזמנה שלכם מהיקום.

המדיטציה הינה באורך 26.30 דק', ותקבלו אותה ב- 3 גרסאות להורדה:

גרסת המדיטציה להאזנה ללא תדרים.
המדיטציה למיגנוט עם תדר איזוכרוני בגלי אלפא המיועד לעורר את תחושת המזל.
המדיטציה למיגנוט עם תדר איזוכרוני בגלי אלפא ותטא המיועד למשוך הצלחה.

האזינו למדיטציה המלאה למיגנוט בשלושה שלבים (ללא תדרים):

המדיטציה מורכבת משלושה שלבים מרכזים, שכל אחד מהם חשוב בפני עצמו:

שלב ראשון: נשימה מעגלית

נשימה שמטרתה לנקות חסימות אנרגטיות דחוסות מהגוף הפיזי הרגשי והאנרגטי, ולמוסס התנגדויות.
הנשימה היא חלק מהתהליכים האוטומטים של גופינו, שמופעלים על ידי תת המודע מבלי שנצטרך לעשות דבר, ולכן על פי רוב- היא שקופה עבורינו או בלתי מורגשת ואנו נוטים להתעלם ממנה, ולא להקדיש לה מחשבה נוספת. אך כמעט כל התורות העתיקות בלי יוצא מן הכלל, מספרות לנו שהנשימה היא הרבה יותר מזה. נשימה ונשיפה, נוצרו כדי להכניס אנרגית חיים לגוף ולשחרר פסולת אנרגטית מיותרת. אם נדע איך להשתמש בנשימה שלנו בצורה מושכלת, נוכל לשפר את כל תחומי חיינו. כאשר אנו מכניסים חמצן לגוף ונושפים פחמן דו חמצני, התהליך הזה מנקה 80% מהרעלים בגוף (הרבה יותר מאשר הזעה או השתן למשל!). בנוסף – בגלל שהחלל סביבנו הוא אינטיליגנטי ומודע, בכול נשימה אנו מכניסים פנימה עוד ועוד טריליונים של אטומים, ומולקולות של אוויר עשיר באינפורמציה, מה שגורם לנו לעבד את המידע, ולתפקד טוב יותר.
אך כדי שהנשימה שלנו תהיה יעילה, היא צריכה להיות מעגלית: פנימה והחוצה וחוזר חלילה. לצערינו יש הרבה מאוד דברים בסביבה שלנו, שמשבשים לנו את הנשימה.

מכירים את הביטוי אין לי זמן לנשום? המטפורה הזו מתארת תחושה כללית של לחץ, אבל היא לא רחוקה מהאמת. כשאנו מרגישים שאין לנו זמן לנשום, זה משום שהלחץ גרם לכך שהנשימה הטבעית שלנו הפכה למקוטעת או מצומצמת, והגוף לא מקבל בסדירות את אותה אנרגיה קוסמית לה הוא זקוק כדי לתפקד בצורה טובה. כשאנו לחוצים – הדבר הראשון שקורה הוא שינו בנשימה – סוג של היפר ונטילציה. למעשה כל חוויה "מכווצת" כמו טרואמה מתח או בהלה, גורמת לנו להשתנק ויוצרת מצב שבו האוויר נתקע במערכות שלנו מבלי להשתחרר ויוצר חסימה אנרגטית דחוסה בגוף הפיזי. כל מה ש"מקטין", מעליב, מלחיץ או פוגע בביטחון ובדימוי העצמי שלנו – מצמצם לנו את הנשימה וגורם לנו לנשום פנימה, מבלי שנשחרר את כל האוויר חזרה החוצה. האויר הזה הוא אנרגיה שנתקעת ומצטברת במרכזי האנרגיה בגוף, נותרת "דחוסה" בצ'אקרות ובמרידיאנים שלנו, ולאורך זמן, גם יכולה לייצר מחלה בגוף.
לעומת זאת, כאשר אנחנו נושפים יותר אויר מאשר הכנסנו  זה יוצר תגובת הרפיה מלאכותית מידית.
לכן כאשר אנו מתרגלים מגנוט – נתחיל קודם בנשימה, כשהמטרה שלנו היא היא לנשום בצורה מעגלית ולהוציא כמה שיותר אוויר. כשאנו לוקחים אויר פנימה בספירה ל- 3 ומשחררים אותו החוצה בספירה עד 5, אנו מוציאים יותר אויר משהכנסנו, ובצורה זו, אנו ויכולים לשחרר חסימות שנוצרו בגוף לאורך שנים. ממש כך!

שלב שני: חיוך רחב

חיוך שמעלה את תדר השמחה בגוף, התדר הגבוה של נשמתכם שכבר מכיל בתוכו את כל מה שאתם רוצים.
רבים לא יודעים זאת, אך חיוך הוא הרבה יותר מהרמת זויות הפה כלפי מעלה…  מחקרים הוכיחו שכאשר אנו מחייכים, אפילו באופן מלאכותי האותות במוח הולכים לשני הכיוונים: כפי שהרגשה טובה גורמת לנו לחייך, באותה הדרך החיוך יכול לגרום לנו להרגשה טובה. חייכו רגע חיוך רחב ותרגישו מה קורה למצב הרוח שלכם?. זה משדר למערכות הגוף שהכול בסדר. אם נשתדל לחייך כמה שיותר משך היום, פשוט נרגיש הרבה יותר טוב.!

הנה כמה עובדות מענינות שאולי לא ידעת על חיוך:
כשאנו מחייכים – אפילו חיוך מאולץ, הגוף משחרר באופן טבעי אנדורפינים קוטלי כאב, וסרטונין שמשפר את מצב הרוח, ששניהם משמשים כנוגדי דיכאון טבעיים! כך שכאשר אנו מחייכים, אנו יכולים ממש "להערים" על הגוף להרגיש טוב.
למעשה הגוף שלנו מתאמץ פחות כאשר אנו מחייכים מאשר כשאנו מזעיפים פנים. כשאנו מזעיפים פנים, אנו שולחים לגוף איתותים שמשהו לא בסדר, מה שמוביל ללחץ וסטרס.
בניסוי שנערך באונ' במסטצוסס, הסתבר שאנשים שחייכו בצורה יזומה משך שעה כל יום, הפחיתו בצורה משמעותית את רמות הלחץ והחרדה, ומצב רוחם השתפר באופן כללי ב- 85%.
חיוך הוכח גם כמוריד רמות לחץ דם. אם אתם סובלים מלחץ דם גבוה, נסו למדוד את לחץ הדם כעת. ואח"כ מדדו אותו בשנית לאחר שחייכתם ברציפות משך 5 דקות, ותידהמו מהתוצאות.
חיוך גם הופך אותנו ליותר מגנטים, מושכים ומצליחים כלפי הסביבה. הוא גורם לנו להראות יותר בטוחים בעצמינו ואנשים חשים בטוחים יותר לצידינו. אז בפעם הבאה שאתם נכנסים לישיבה, או לחדר מלא אנשים, חייכו חיוך רחב, ותראו מה קורה לכל היום שלכם.

שלב שלישי: שימוש בדמיון

אנו מדייקים את הבקשה שלנו מהיקום, רואים, שומעים, וחשים את מה שאנו רוצים, כאילו היה כבר כאן.
הדמיון, הוא הכלי העוצמתי ביותר שעומד לרשותינו, כדי לברוא את המציאות שלנו ולהגשים חלומות. בגלל שתת המודע שלנו, אינו יודע להבחין בין דמיון לבין מציאות, אם נצליח לשכנע אותו שכבר קיבלנו את מבוקשינו, הוא יעשה הכל כדי לסגור את הפער בין המציאות לדמיון, ולהביא את אותה התחושה למציאות שלנו. כשנביא את התחושה הזו למציאות ונחווה אותה בצורה יזומה על בסיס קבוע, לא ירחק היום שמה שרצינו, יתגשם בחיינו בפועל. קראו עוד על כוחו של הדמיון.

איך לתרגל מדיטציה למיגנוט?

אז לפני שנתחיל, חשוב לזכור שחוק המשיכה, הוא חוק אוניבסאלי שפועל תמיד, ואינו מבדיל בין מיגנוט של מיליון שקלים לבין מיגנוט של 100 שקלים, אך המוח המודע שלנו צריך לתפוס את המטרה כברת הגשמה, כדי שיוכל להתחיל ולהביא לתודעה שלנו את הדרכים הטובות ביותר להגשים אותה. מסיבה זו,  מומלץ להתחיל להשתמש בתרגיל על דברים קטנים כמו זוג נעליים שחלמנו לקנות, או אולי טיול לחו"ל…ככול שנפתח אמון במגנטיות שלנו ונרחיב את התודעה לגבי מה אפשרי עבורינו, כך נוכל להגדיל את הבקשה שלנו בהמשך.

לפני התרגול, תבחרו לכם מה אתם רוצים למגנט אליכם ותצהירו על כך. זה יכול להיות סכום כסף, חפץ אוטו או בן/ת זוג – כל עוד אתם מאמינים שזה אפשרי עבורכם.
דרך טובה לבחון מה כדאי להזמין מהיקום היא דרך ראי הרגשות – כלומר, איך ההצהרה הזו, גורמת לנו להרגיש?
לדוגמא: בחרו סכום כסף שאתם רוצים למשוך אליכם, ותנו ציון בין 0% ל- 100% לרמת הסבירות שזה יתממש (בעינכם כמובן). אם הצהרתם שאתם רוצים למשוך מליון דולר, אך הסבירות מבחינתכם היא 20%, הורידו את הסכום. האם חצי מליון מרגיש לכם יותר נוח? אולי 100 אלף דולר? 10,000 דולר? 5,000 דולר?
המקום לעצור הוא כשתגיעו לציון 80%. כלומר- אתם מאמינים שיש סבירות של 80% שתצליחו. הסיבה שאיננו בוחרים רק במה שהוא 100% מבחינתינו, היא כי חשוב שנשאיר סוג של מתח אנרגטי בין מה שאנו רוצים לבין מה שאנו מאמינים שאנו יכולים לקבל, כדי להרחיב את התודעה.

טיפ נוסף שיעזור לכם להגדיל את ההזמנה מהיקום הוא שימוש בחוק היחסיות. (שהוא עוד אחד מחוקי היקום).
קחו את הסכום שבחרתם (שמרגיש לכם כמו ציון 80% ברמת הסבירות שיתממש), והתחילו לשחק איתו. הוסיפו לו אפס ודמיינו איך זה מרגיש. כעת הוסיפו עוד אפס ודמיינו איך זה מרגיש. ועוד אפס…וכן הלאה. כעת חזרו לסכום המקורי שלכם, ופתאום תראו – שהוא נראה לכם הרבה יותר הגיוני וסביר שתצליחו למשוך אותו…

רינת ידלין

תגובה אחת על “מדיטציה למיגנוט בשלושה שלבים

  1. ערן says:

    מדיטציה מדהימה ועצמתית ביותר!
    אני מבצע אותה על בסיס יומי ונהנה כל פעם מחדש מתחושת השלווה והרגיעה שמלווה אותי במהלך התירגול וגם שעות רבות אחריו במהלך היום,
    מומלץ ביותר!!!!!׳

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *