החבילה המלאה להורדה במשקל

פוסט החבילה המלאה להורדה במשקל

הרזיה קלה בעזרת אימון ותכנות התת מודע.

אם נמאס לך לנסות דיאטה אחרי דיאטה בלי לראות תוצאות, לרדת כמה קילוגמים ושוב לעלות, להסתובב כל היום בתחושה שהגוף שלך הוא לא באמת הגוף שמגיע לך, ולחשב כל ביס שנכנס לפה, כדאי מאוד שתדע/י ש:

שינוי אמיתי במשקל, שנשאר גם לאורך זמן, מתחיל תמיד בתת המודע.

מה באמת יעזור לך להגיע למשקל האופטימלי שלך ולשמור עליו?

יש המון סיבות לעודף במשקל אך רובן ככולן מתחילות בתת המודע שלנו.
המחשבות האוטומטיות שלנו שהן "דפוסי חשיבה קבועים", מעלות בנו תחושות שונות כמו רגשי אשמה, שיפוט עצמי, תאוב, אכזבה ויאוש, שמונעים מאיתנו לעשות את השינוי שאנו מבקשים. עבור רבים מאיתנו, המשמעות של לעשות דיאטה או לעסוק בפעילות גופנית קבועה, מתפרשות כסבל מתמשך. זה מרגיש לנו כמו כלא עם חוקים נוקשים, שקשה לעמוד בהם לאורך זמן. זו גם הסיבה שרובינו מאבדים את כוח הרצון אחרי תקופה קצרה, וגם אם הגענו למשקל הרצוי, זה מרגיש כמו מלחמה יומיומית לשמור עליו. הסיבה לכך היא שירידה במשקל ושמירה על התוצאות לאורך זמן, חייבות להתחיל בתת המודע. כשתת המודע שלנו, מקשר הרזיה לסבל, הוא לא יניח לנו לסבול!

אם המחשבות והרגשות שלנו לא יתמכו בהחלטה שלנו לרדת במשקל, הגוף שלנו לא ישתף פעולה, וגם כוח הרצון החזק ביותר והמוטיבציה הגבוהה ביותר – לא יספיקו.

בדיוק מסיבה זו, נוצרה סדרת הקלטות לאימון התת מודע לירידה במשקל.

הסדרה כוללת טכנולוגיות חדישות שעוקפות את המוח המודע, ומשפיעות ישירות על תת המודע:

* מסרים סאבלימינלים (סוגסטיות) שעוקפים את המוח המודע הביקורתי.
* תדרים לאימון גלי המוח המשפיעים על הגוף והתודעה.
* דמיון מודרך מדוייק להטמעת אמונות חדשות ותמונת המשקל האופטימלי עבורך.
* מדיטציה בסיגנון הפנותרפיה עצמית להאזנה לפני ותוך כדי שינה.

ניסית את כל הדיאטות וכלום לא עזר?

לא משנה כמה פעמים נאבקת להוריד במשקל – זה אפשרי גם עבורך!

טכנולוגיות השמע החדישות בסידרה, מתחברות הישר למאגר האנרגיה היצירתית שטמון עמוק בתת המודע שלך.
למצב בו המוח נמצא בקליטה מוגברת, ותדרים שונים, מילים, וביטויים, מעגנים הלך רוח חדש ורזה שמחסל את החבלה העצמית, ומעיר את הגירסה החיונית והבריאה שלך. כך שהורדה במשקל – אף פעם לא הייתה קלה יותר!
הגירוי של גלי המוח מפעיל את הכוח הבלתי מוגבל של תת המודע שלך והופך אותו קליט ורספונסיבי לכל מסר שנבחר להטמיע בו. המסרים האלו יעזרו לך לשנות תבניות חשיבה ותבניות אכילה רגשיות, להעלות את הערך והכבוד כלפי עצמך וגופך, לשנות את היחסים שלך עם אוכל ולקבל את עצמך.

מה מכילה הערכה?

הערכה כוללת 15 קלטות להאזנה עם מגוון לבחירה והנחיות לתרגול עם הקלטות:

דמיון מודרך לבוקר או למהלך היום

קלטת 1: 35 דק' של דמיון מודרך עצמתי עם שני חלקים: טיפול בהבטים הפיזים וטיפול בהבטים מנטלים ורגשים.

מלבד זאת, תקבלו גם את הדמיון המודרך להורדה במשקל מחולק לשני החלקים: החלק הפיזי והחלק הרגשי מנטלי בנפרד (20 דק' כל אחד), כדי שתוכלו להתמקד נקודתית באחד ההיבטים על פי בחירתכם.

קלטת 2: 20 דק' של דמיון מודרך המטפל בהיבטים הפיזים של השמנה בעזרת ויזואליזיה או הדמיית הלהבה האדומה: להבה קסומה ששורפת תאי שומן וחודרת לכל מערכות הגוף, התאים והדנ"א, כדי ליצור בהם שינוי פזיולוגי.

קלטת 3: 20 דק' של דמיון מודרך המטפל בהיבטים הרגשיים והמנטלים הקשורים להשמנה, והוא כולל הדמיית מראה שבה תוכלו לראות ולחוש את עצמכם במשקל האופטימלי שלכם, כדי לאמן את המוח ואת תת המודע בתחושות הללו, על מנת שיוכלו להביא אתכם לשם בקלות ובמהירות.

מדיטציה בהפנותרפיה עצמית להאזנה לפני ובזמן השינה

קלטת 4: 70 דק' של מדיטציה בהפנותרפיה עצמית ללילה: מיועדת להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה, ומלווה בתדר אימון גלי מוח להרפיה עמוקה (אין צורך באוזניות). מדיטציה בדמיון מודרך שמשוחחת ישירות עם תת המודע ומסייעת לו לקבל הנחיות ודפוסים חדשים. סביר להניח שתירדמו במהלך ההאזנה, אך תת המודע שלכם ימשיך להאזין ולהטמיע את ההנחיות שהכי טובות עבורכם.

חבילת תדרים להורדה במשקל, 3 רצועות להורדה

קלטת 5: 20 דק' תדר איזוכרוני להמסת תאי שומן, 295.8 הרץ, מלווה במוזיקה מדיטטיבית. תדר שמרטיט את תאי הגוף ומעודד חיסול תאי שומן. אין צורך באוזניות.

קלטת 6: 20 דק' תדר בינוראלי הפונה ישירות למערכת המטבולית וגורם לה לפעול בצורה טובה יותר ולשפר את חילוף החומרים – מלווה במוזיקה מדיטטיבית. יש להאזין עם אוזניות.

קלטת 7: 20 דק' שילוב תדרים בינוראלים ואיזוכרונים שמעודד יצור חומצה קולגנית שתורמת לשרפת שומן בכבד, למניעת כניסה של סוכר לדם ולחילוף חומרים מואץ. רצוי להאזין עם אוזניות.

חבילת מסרים סאבלימינלים להורדה במשקל (כולל תדר לשינוי התנהגותי)

קלטת 8: 20 דק' להאזנה בלולאה: תוכן א' – רצועת מסרים סאבלימינלים לשינוי הדימוי העצמי והדימוי הפיזי, להקניית תחושת ביטחון בתוך הגוף בכל משקל , וסיוע להתמודדות עם הפחד משינוי.

קלטת 9: 20 דק' להאזנה בלולאה: אותה הרצועה עם מסרים סאבלימנאלים מלווים ברחש גלי ים. אין צורך באוזניות.

קלטת 10: 20 דק' להאזנה בלולאה: אותה הרצועה עם מסרים סאבלימנאלים בתוספת תדר בינוראלי – אימון גלי מוח לשינוי התנהגות. (להאזנה פעם עד פעמיים ביום עם אוזניות).

קלטת 11: 20 דק' להאזנה בלולאה: תוכן ב' – הצהרות להקניית ביטחון עצמי ושליטה עצמית, חיזוק המטבוליזם והפעילות בתוך הגוף, נטרול התמכרויות, התגברות על ביישנות/פחד חברתי/ופחד מהתבלטות, ושחרור אנרגיה כבדה ומטען רגשי מול אחרים (הורים, ילדים והסביבה).

קלטת 12: 20 דק' להאזנה בלולאה: אותה הרצועה עם מסרים סאבלימנאלים בתוספת תדר בינוראלי – אימון גלי מוח לשינוי התנהגות. (להאזנה פעם עד פעמיים ביום עם אוזניות).

קלטת 13: 20 דק' להאזנה בלולאה: אותה הרצועה עם מסרים סאבלימנאלים מלווים ברחש גלי ים מרגיע. (אין צורך באוזניות).

קלטת 14: תוכן א' המסרים הגלויים להורדה במשקל.

קלטת 15: תוכן ב' במסרים הגלויים להורדה במשקל.

דוגמאות להאזנה:

דוגמאות להאזנה מתוך הדמיון המודרך להורדה במשקל:

האזינו לחלק הראשון של הדמיון המודרך להורדה במשקל לנשים:

האזינו לחלק הראשון של הדמיון המודרך להורדה במשקל לגברים:

דוגמאות להאזנה מתוך מדיטציית הפנותרפיה עצמית ללילה – לרזות תוך שינה:

המדיטציה הזו מיועדת להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה, והיא מלווה בתדר אימון גלי מוח להרפיה עמוקה (אין צורך באוזניות). סביר להניח שתירדמו במהלך ההאזנה, אך תת המודע שלכם ימשיך להאזין ולהטמיע את ההנחיות החדשות שקיבל. הרצועה מתחילה בתרגיל הרפיית שרירים מדורגת, ושאחריה תיכנסו לתוך עולם הדמיון ותתחילו לתכנת את המוח שלכם לשנות הרגלי אכילה ודפוסי מחשבה מגבילים. ההנחיות יעזרו לכם לשפר את מערכת היחסים עם אוכל, לחזק את המוטיבציה לאכול אוכל בריא ולהתעמל, לשפר את דימוי הגוף ולהתאהב בו כפי שהוא, ולחוות את עצמכם במשקל הרצוי לכם. היא מיועדת לנשים ולגברים (בלשון רבים), והטכניקה שבה הוקלטה מיועדת להפיל עליכם שינה, כדי להסיר את ההתנגדויות של המוח המודע.

איך להאזין? יש להאזין למדיטציה כל לילה לפני השינה ותוך כדי שינה, משך תקופה של 21 יום לפחות- ולאחר מכן מידי פעם, על-פי הצורך. מומלץ מאוד לנסות לתרגל את המדיטציה לפחות פעם בשבוע בישיבה במצב ערות – כדי לשלב את המוח המודע בפעילות ולחזק את הכוונה שלכם. בגלל הטכניקה ההיפנותרפית, סביר להניח שתתקשו לשמור על קשב רציף במהלך 70 דקות, אך האפקטיביות של המדיטציה לא תיפגע.

האזינו לחלק הראשון של המדיטציה (12.30 דק' של הרפיית שרירים) או הורידו למחשב שלכם בלחיצה על החץ:

הרפיית שרירים מדורגת

דוגמאות להאזנה מתוך קלטות התדרים לאימון גלי מוח להורדה במשקל:

האזינו לדוגמה מהתדר להפחתת תאי שומן עם מוזיקה:                תדר איזוכרוני- להפחתת תאי שומן

האזינו לדוגמה מהתדר לחיזוק המערכת המטבולית עם מוזיקה:    תדר לחיזוק המערכת המטבולית

האזינו לדוגמה מהתדר להורדת משקל וצלוליטיס עם קולות גשם: תדר להורדת משקל וצלוליטיס עם קולות גשם

דוגמאות להאזנה מתוך קלטות המסרים הסאבלימינלים להורדה במשקל:

בקלטת הראשונה להורדה במשקל: תמצאו הצהרות לשינוי הדימוי העצמי והדימוי הפיזי, להקניית תחושת ביטחון בתוך הגוף בכל משקל , וסייוע להתמודדות עם הפחד משינוי.

הקשיבו לרצועת המסרים הגלויים הראשונה להורדה במשקל לגברים:   הורדה במשקל לגברים 1 הצהרות גלויות

הקשיבו לרצועת המסרים הגלויים הראשונה להורדה במשקל לנשים:    הורדה במשקל לנשים 1 הצהרות גלויות

בקלטת השנייה להורדה במשקל: תמצאו הצהרות להקניית ביטחון עצמי ושליטה עצמית, חיזוק המטבוליזם והפעילות בתוך הגוף, נטרול התמכרויות, התגברות על ביישנות/פחד חברתי/ופחד מהתבלטות, ושחרור אנרגיה כבדה ומטען רגשי מול אחרים (הורים, ילדים והסביבה).

הקשיבו לרצועת המסרים הגלויים השנייה להורדה במשקל לגברים:    הורדה במשקל לגברים 2 הצהרות גלויות

הקשיבו לרצועת המסרים הגלויים השנייה להורדה במשקל לנשים:     הורדה במשקל לנשים 2 הצהרות גלויות

דוגמאות המוזיקה בקלטות:

פסקול ברצועה ראשונה של מסרים סאבלימנאלים להורדה במשקל:              הורדה במשקל 1 פסקול מוזיקה

פסקול באותה הרצועה עם מסרים בתוספת תדר בינוראלי  לשינוי התנהגות:  הורדה במשקל 1 עם תדר לשינוי התנהגות

פסקול ברצועה השנייה של מסרים סאבלימנאלים להורדה במשקל:              הורדה במשקל 2 פסקול מוזיקה

פסקול באותה הרצועה עם מסרים בתוספת תדר בינוראלי לשינוי התנהגות:  הורדה במשקל 2 – עם תדר לשינוי התנהגות

הוראות שימוש בערכה המלאה

משך לפחות 30 יום, התחילו את היום שלכם עם דמיון מודרך להורדה במשקל. תוכלו להאזין גם כשאתם עוד במיטה, לפי שקמתם, או לחילופין להתישב למדיטציה לפני שתתחילו את סדר היום שלכם.רצוי להאזין לדיסק המלא (35 דק'), ולאחר 21 יום אפשר לעבור להשתמש בחלק א' (להיבטים הפיזים של עליה במשקל) או בחלק ב' (להיבטים הרגשיים מנטלים של המשקל). על פי הצורך.

משך לפחות 30 יום, סגרו את היום שלכם במיטה עם מדיטציה בהפנותרפיה עצמית ללילה, להאזנה לפני ותוך כדי שינה. נגנו את המדיטציה במיטה לפני שאתם הולכים לישון. הדיבור המונוטוני ירדים אתכם לתוך שינה עמוקה ונעימה, אך גם כשתרדמו, תת המודע שלכם ימשיך לקלוט ולהפנים את המסרים המעצימים שהיא מכילה, וימשיך לאמן את המוח שלכם לשינוי הרגלי חשיבה ודפוסי אכילה, ולהורדה במשקל.

במשך לפחות 30 עד 90 יום, במהלך כל היום ואם ניתן גם בלילה, האזינו כמה שיותר לקלטות המסרים הסאבלימינלים להפחתה במשקל. תוכלו להאזין לכל אחת מהרצועות עם פסי הקול השונים, על פי בחירתכם, ולנגן אותה ברקע, בזמן שאתם עובדים, מנקים, מתאמנים, לומדים או ישנים. הקלטות עובדות כמו שטיפת מח חיובית ובזמן ההאזנה, תשמעו רק מוזיקה או קולות בטבע, אך המסרים המוחלשים יקלטו על ידי המוח ויאמנו אותו להרזיה.

במהלך התכנית, שלבו מתי שתוכלו האזנה לתדרים לאימון גלי מוח. בחרו אחד משלושת התדרים ובצעו יחד איתו מדיטציה של 20 דקות. פשוט שבו בשקט עם התדר והמוזיקה ברקע, ונסו לנקות את המחשבות ולהכנס למדיטציה, כשכוונתכם המוצהרת היא הורדה במשקל.

חשוב לקרוא !
כמו בכל טיפול בהתמכרות – לפני ההאזנה עליכם לקחת החלטה לעשות שינוי, ואף לקבוע יום בו תתחילו דיאטה מסויימת, שינוי מודע בהרגלי האכילה או פעילות גופנית לצורך הרזיה. קחו החלטה חד משמעית להגיע למשקל היעד שלכם, תתחיבו בפני עצמכם שזה המשקל שנכון עבורכם, ואל תקבלו שום תוצאה אחרת! בגלל שהמוח המודע שלנו, מתקשה להאמין שניתן לרזות בלי דיאטה או פעילות גופנית, עלינו לשלב גם אותו בתהליך, כדי שהוא לא יטרפד אותו. הקלטות יתמכו בהחלטה שלכם ובתהליך כולו ברמה הרגשית, כך שהתהליך לא יתפס בעיניכם כסבל, וכל הצלחה בדרך תמנף את ההצלחה הבאה.
אם התחלתם להאזין, מבלי שלקחתם החלטה ברורה – זה בסדר. רק תתחילו להיות מודעים יותר בכל פעם שאתם אוכלים,  ונסו להבחין האם יש שינוי בתחושה שלכם לגבי מאכלים מסויימים ואם יש פעמים ש"יותר קל לכם לוותר" על מאכלים מסוימים או על הביס הבא, או שההתנגדות שלכם לפעילות גופנית יורדת. המודעות היא המפתח שיחזק את הכוונה שלכם ויגבש בכם החלטה! בגלל שמדובר בתהליך מתמשך- אי אפשר לוותר על האחריות האישית שלכם ועל ההחלטה לעשות את השינוי – שמגובה גם בפעולות כמו דיאטה או התעמלות. אז קחו החלטה וקבלו את התמיכה לה אתם זקוקים בעזרת פניה ישירה אל תת המודע.

רינת ידלין

2 תגובות על “החבילה המלאה להורדה במשקל

  1. רותם says:

    שלום רינת,
    נכנסתי לראשונה לאתר, ואני מוקסמת!! ממש מתקשה להתנתק מהקריאה. איזה שפע, ברור ומעמיק. תודה!!!

    האם תוכנית הירידה במשקל יכולה להתאים לילד בן 10? ניתן להתאימה?
    תודה רבה!

  2. רינת ידלין says:

    היי רותם יקרה, רוב תודות. התכנית היא למבוגרים, ונועדה להתגבר על הרגלי אכילה וחשיבה של שנים. אין לי תוכנית כזו לילדים, הדעה הרווחת היא שכדאי לעבוד עם מישהו שיקנה לילד הרגלים נכונים כבר מעכשיו, כמו דיאטנית ילדים.:) המון בהצלחה. רינת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *