מדיטציה לביטחון עצמי – דמיון מודרך לחיזוק הביטחון העצמי ותחושת השליטה בחיים

רבים מאתנו, חשים לעתים קרובות תחושת חוסר אונים או “אבדן שליטה בחיים“. תחושה שהחיים מנהלים אותנו ולא להיפך. ושאנו תקועים ב”מבוי סתום” שלא מאפשר לנו מוצא אחר. המדיטציה לביטחון עצמי, נועדה להתמודד עם התחושות הללו ולהאיר בנו מחדש את תחושת הביטחון העצמי והשליטה בחיינו. הבסיס שלה הוא “לקבל את מה שיש כדי שנוכל לקבל את מה שאנו מבקשים“.

במדיטציה לביטחון עצמי, אני רוצה להעביר אתכם תהליך בדמיון מודרך, במהלכו נתבונן במה שיש בחיינו כעת ונקבל את כול מה שיש בשלמות. לאחר מכן נעלה זיכרון שמח של תחושת שליטה בחיים- נחווה ונעצים את הזיכרון ונפזר אותו בכול תאי הגוף, ואז נודה על מה שיש לנו, כדי לחזק את המיגנוט של מה שאנו רוצים ולחדש את תחושת השליטה בחיינו.

המדיטציה לביטחון עצמי הינה באורך 25 דק’, מלווה במוזיקה נעימה ורחש גלים, ותקבלו אותה ב-2 וריאציות:

הקלטת הראשונה – מדיטציה לביטחון עצמי משולבת עם מוזיקה ורחש גלים.
הקלטת השניה – מדיטציה לביטחון עצמי משולבת עם מוזיקה, רחש גלים וטון איזוכרוני לאימון גלי מוח בגלי אלפא שנקרא: Imagine, ומשפר את היכולת לדמיין.

קראו עוד על טונים ותדרים לאימון גלי מוח

מדיטציה לחיזוק הביטחון העצמי והשליטה בחיים

99

מדיטציה עצמתית במיוחד שמיועדת להחזיר לנו את הביטחון בעצמינו ואת השליטה בחיים שלנו. במדיטציה הזו, נעבור תהליך בדמיון מודרך, במהלכו נתבונן במה שיש בחיינו כעת ונקבל את כול מה שיש בשלמות. לאחר מכן נעלה זיכרון שמח של תחושת שליטה בחיים – נחווה ונעצים את הזיכרון ונפזר אותו בכול תאי הגוף, ואז נודה על מה שיש לנו, כדי לחזק את המיגנוט של מה שאנו רוצים ולחדש את תחושת השליטה בחיינו.

קרא עוד

האזינו למדיטציה לחיזוק הביטחון העצמי ותחושת השליטה בחיים (ללא אימון גלי מוח):

3 תגובות על “מדיטציה לשיפור הביטחון העצמי ותחושת השליטה בחיים

  1. יונת אומר:

    היי רינת,
    רציתי לשתף אותך במשהו שחוויתי ממש לפני כשעה והדהים אותי, הקשבתי להקלטה והופתעתי מאוד, פשוט התחלתי לבכות מתחושת ההוקרה שהרגשתי… זה אומר שאני בכיוון טוב ושזה עובד נכון? זה מדהים אבל התחלתי להודות כבר מעצמי קצת לפני שזה נאמר בהקלטה.
    הרגשתי שהשרירים בעיניים שלי רועדים והתמלאתי בתחושה שאני אדון לתחושות שלי ולרגשות שלי ולא אף אדם אחר. אני בוחרת איך להרגיש ומה לקחת.
    תודה,
    יונת

    • רינת ידלין אומר:

      תודה לך יונת. שמחה מאוד שחווית חוויה עצמתית במדיטציה.
      זה לא יקרה בכל פעם, כי זה תלוי בהרבה גורמים,?
      אך לתירגול מדיטציה יש תמיד ערך – גם נקודתי וגם מתמשך.
      מומלץ לתרגל את המדיטציה הזו פעם ביום, רצוי בשעה קבועה, משך כחודש,
      כדי לקבל תוצאות יציבות וקבועות.

  2. רגינה אומר:

    זה עובד עלי וגם על הסביבה שלי. אני רואה יותר ברור את תמונת החיים שלי. יש פחות בלבול . יש יותר כוח רגשי ואמונה בכוחות של עצמי.הכל באמת בסדר…היקום מגן ושומר עלי ומאפשר לי לממש את כל משאלותי התומכות בבריאות ובחיים שלי ושל משפחתי….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן