חנות המדיטציות - ההצלחה הטבעית שלך

שיחרור זיכרונות כואבים על ציר הזמן – מדיטציה בדמיון מודרך עם תדרים

69

זיכרונות כואבים, יכולים להוות מקור לכאב מתמשך שמעיב על תחומים שונים בחיינו ותוקע אותנו במקום. בכל פעם שהזיכרון עולה, אנו חווים את הכאב מחדש כאילו אירע רק אתמול.

במדיטציה הזו, נתרכז בזיכרון כואב או לא נעים מהעבר, נעלה את הזיכרון על ציר הזמן, ונמחק אותו. לאחר מכן, נשנה את התסריט של מה שארע וניתן לו משמעות חדשה. ואז נטמיע את הזיכרון מחדש בבנק הזיכרונות על ציר הזמן – ללא המטען הרגשי שליווה אותו, וכך נשחרר את עצמינו מההשפעה המזיקה שלו.

Tempoary image

רכישה בטוחה!
נסו את המוצרים שלנו, ואם לא תהיו מרוצים אחרי 30 יום תקבלו החזר מלא!

חבילה בהנחה

תיאור

שחרור זיכרונות כואבים על ציר הזמן

במדיטציה לשיחרור זיכרונות, נבחר זיכרון שמכאיב לנו בכל פעם שהוא עולה, ונחזור על ציר הזמן לתקופה בה נוצר. שם נמחק את הזיכרון, נשנה את התסריט של מה שארע, וניתן לו משמעות חדשה. בהמשך נטמיע את הזיכרון מחדש בבנק הזכרונות על ציר הזמן – ללא המטען הרגשי שליווה אותו, כדי שיפסיק להשפיע עלינו, ועם הזמן, יפסיק להופיע כליל.

המדיטציה הינה באורך 30 דק', מלווה במוזיקה נעימה עם תדר 396 מסולם הסולפג'יו, לשיחרור פחדים ואשמות, ומסרים סאבלימינלים לשחרור מהעבר. אין צורך באוזניות.

המוצר כולל 2 רצועות שמע להורדה:

1. מדיטציה בדמיון מודרך לשיחרור זיכרונות כואבים עם הצהרות סאבלימנל לשיחרור מהעבר (30 דקות).

2. אותה המדיטציה לשיחרור זיכרונות כואבים עם הצהרות סאבלימנל לשיחרור מהעבר, בתוספת תדר 396 (30 דק').

לחצו כאן למידע נוסף ואופן השימוש במדיטציה לשיחרור זיכרונות

האזינו ל-10 הדקות הראשונות מתוך המדיטציה לשחרור זיכרונות כואבים: שחרור זיכרונות כואבים

המדיטציה לשחרור זיכרונות כואבים היא חלק מהחבילה המלאה לשחרור מהעבר (לנשים ולגברים בנפרד), ותוכלו לקבל אותה עם רכישת הערכה המלאה לשחרור העבר, הכוללת גם מסרים סאבלימינלים לשיחרור העבר.


הוראות האזנה למדיטציות עם תדרים

הנחיות לביצוע מדיטציה לשיחרור זכרונות כואבים:

מצאו מקום שקט בו תוכלו לשבת או לשכב ללא הפרעה עצמו עינים, קחו כמה נשימות ותרגעו. שימו את הקובץ להאזנה ברקע, ועקבו אחרי התסריט המופלא בדמיון מודרך. אוזניות אינן נדרשות, אם כי השימוש בהן יבטיח לכם חוויה מעצימה יותר. כל אוזניות יהיו יעילות , גם כאלו שנכנסות לאוזן, וגם כאלו שמכסות אותה.
המדיטציה מכילה תדר 396 מסולם הסולפג'יו, לשיחרור פחדים ואשמות, ומסרים סאבלימינלים לשיחרור מהעבר, ומומלץ להאזין לה בכל פעם שעולה בכל זיכרון כואב, ולהמשיך ולתרגל אותה עד שהמטען הרגשי סביב הזיכרון יורד והוא מפסיק להכאיב לכם.

לפני שתתחילו לתרגל, בחרו את הזיכרון איתו תרצו לעבוד, ותנו לו ציון במדד הכאב מ-1 עד- 10, כדי שתוכלו למדוד לאחר התרגיל, עד כמה המטען הרגשי ירד. המשיכו לתרגל עד שתגיעו למספר 0 עד 2, לפני שתמשיכו עם סט זכרונות חדש.

מומלץ להתחיל עם זכרונות שהמטען שלהם פחות טראומטי אך הם עדיין מעוררים בכם תחושת אי נוחות, בושה או אשם כאשר הם עולים. אתם יכולים לדמות את המוח לעץ עם שורשים, כשכול שורש שאתם חותכים, תורם להחלשה של של גזע זכרונות מסויים, ועם הזמן, גם זכרונות קשורים שאינכם זוכרים, יחלשו וישתחררו מתת המודע שלכם. בעיקרון, כול זיכרון שאנו משנים בדמיון – יתרום בסופו של דבר לשיחרור של דפוסים בהווה ויעזור לנו בהמשך לגשת ולשחרר בקלות רבה יותר גם זכרונות טראומטים יותר.

שימו לב, שהתרגיל הזה יכול להעלות רגשים קשים, על מנת שנוכל לטפל בהם ולהשאיר אותם בעבר, לכן מומלץ להשתמש בו בזהירות הראויה ולעקוב היטב אחר כול ההוראות. הרגשות הקשים עולים על מנת שנוכל לקבל אותם ולאשר שזו הרגשתינו, פשוט כי זו הדרך שלהם להשתחרר. אל תלחמו בשום מחשבה או רגש שעולים במהלך התרגול, אלא פשוט קבלו, תיזרמו, ושחררו, ומובטחת לכם הקלה גדולה.

הוראות האזנה למדיטציות בדמיון מודרך

ישנן דרכים רבות לתרגל מדיטציה בדמיון מודרך, כאשר אנו מאזינים להנחיות ברקע, והמוח שלנו משלים את החסר באמצעות הדמיון והרגש.
רוב המדיטציות שתמצאו באתר מחולקות לשתים:
1. מדיטציות בדמיון מודרך – מיועדות להאזנה לפחות פעם ביום, רצוי בבוקר או לפני השינה.
2. מדיטציות בטכניקת היפנותרפיה עצמית (לא היפנוזה!!*) המלוות בסוגסטיות חיוביות, ומיועדת להאזנה לפני השינה ובזמן השינה. (שימו לב: בארץ רק רופאים מסויימים מורשים לעסוק בהיפנוזה, ולא מדובר כאן בהיפנוזה, אלא בטכניקה של הקלטת דמיון מודרך *קראו עו על היפנותרפיה מתוך ויקיפדיה.)

ניתן לתרגל את המדיטציה בכל שעה, אך הכי מומלץ לתרגל בבוקר או לפני השינה, כאשר המוח שלנו פועל בגלי אלפא כלומר במצב תודעה רגוע וקליט.
כמו כל הרגל חדש שאנו מטמיעים בחיים, החזרתיות כאן חשובה מאוד כדי ששני חלקי המוח, המודע והלא מודע, יתחברו למסר. ההמלצה היא לתרגל את המדיטציה מידי יום ביומו – בין פעם אחת לפעמיים ביום.
אתם יכולים להישאר במיטה בבוקר על מנת לתרגל, ובאותה המידה לתרגל במיטה בלילה, לפני שאתם נרדמים. כשהמוח שלכם יתרגל לחוות הרפיה, הכניסה למצב מדיטטבי תהיה קלה ומהירה. המוח שלנו לומד תוך תרגול, ולכן שעה קבועה לתרגול יומי עדיפה מבחינת האפקטיביות, כי באותה השעה המוח כבר ידע להכין את עצמו, והכניסה למצב מדיטטיבי תהיה מהירה וקלה.
חשוב לקבוע מראש זמן לתרגול, למצוא אזור שקט שם לא יפריעו לכם ולכבות מכשירי חשמל, פלאפונים או כל דבר שיכול להכניס רעש ולהוציא אתכם מריכוז.
רצוי ללבוש בגדים נוחים שלא יגבילו את התזוזה או הנשימה שלכם.
רצוי לא לאכול לפחות חצי שעה לפני התרגול כדי שפעולת המעיים לא תפריע לכם להתרכז.
רצוי לשתות הרבה מים לפני ואחרי התרגול, כמו בכול עבודה אנרגטית. המוליכות הגבוהה של המים, והיכולת שלהם לשפר פעילות חשמלית ומעבר מידע בגוף, יתרמו לאפקטיביות של התירגול.
אפשר להדליק נר, או קטורת, ולעמם את האורות – כל מה שיכול לעזור לך להיכנס לאווירה. ריח קבוע – למשל ריח קטורת בזמן מדיטציה, יכול גם הוא לשמש למוח כתזכורת, ולסייע לו להיכנס למצב גלי אלפא בצורה מהירה יותר.
לאחר שהכנתם את המקום, תוכלו להתיישב או לשכב בצורה הנוחה לכם ביותר. אתם יכולים לשבת עם רגלים משוכלות מתחת לגוף (ישיבה מזרחית), או בישיבת לוטוס או חצי לוטוס. אפשר גם לשבת על כיסא עם משענת ישרה כשהרגלים מונחות ישר על הרצפה ולא משוכלות. אתם יכולים להניח את הידיים בחיקכם או על הברכיים, כשכפות הידיים פונות כלפי מעלה או מטה. אתם יכולים לשכב כשהידיים פרושות לצידי הגוף או במרכז הגוף על הבטן או הלב. השתמשו בכל תנוחה שאתם מוצאים כנוחה במיוחד, ושתעזור לכם להירגע ולהתרכז.
שימו את הקלטת ברקע (הכי מומלץ להשתמש באוזניות), היכנסו לתנוחה והתחילו לתרגל.

• חלק קטן מהמדיטציות, הן מדיטציות בטכניקה של היפנותרפיה עצמית. הן מיועדות ללילה וארוכות מהשאר הרצועות, (לרוב מעל שעה).
• הטכניקה שבה הוקלטו: לדוגמא משפטים ארוכים שלא נגמרים, טון דיבור מונוטוני במיוחד ועוד, עוצבו במיוחד כדי להפיל עליכם שינה.
• המדיטציות ללילה מלוות בסוגסטיות חיוביות שתת המודע שלכם יפנים, גם אם תירדמו במהלך ההאזנה.
• לפני שאתם הולכים לישון, שימו את המדיטציה ברקע (עם או בלי אוזניות), כשרוב הסיכויים שלא יעבור זמן רב עד שתהיו שקועים בשינה עמוקה.
• כמו כל הרגל חדש שאנו מטמיעים בחיים, חשוב לשלב את עבודת המוח המודע עם המוח התת מודע, ולכן, ההמלצה היא לפחות פעם בשבוע, לתרגל את המדיטציה בישיבה או בזמן ערות, כשהסיכוי שתירדמו קטן. קחו לכם שעה פנויה, ושימו את המדיטציה ברקע, כשאתם עוקבים אחר ההנחיות. אמנם הסיכוי שתצליחו לעקוב אחר ההנחיות קטן (בגלל הטכניקה), אך המוח המודע שלכם יפיק רבות מההאזנה, גם אם לא תצליחו להתרכז.

לרוב, איננו ממליצים להאזין למוזיקה עם תדרים לאימון גלי מוח מעל שעה עד שעה וחצי ביום. לכן במידה והמדיטציה שרכשתם כוללת אימון גלי מוח (טונים בינוראלים ואיזוכרונים), ניתן להאזין לה בין פעם לפעמיים ביום. לתדרי הסולפיג'יו, ולקערות קריסטל – ניתן להאזין כמה שרוצים.

בפועל אין שום מגבלה על תרגול מדיטציות- ואתם יכולים לתרגל מדיטציה כל היום כמו שעושים הנזירים הבודהיסטים. עם זאת- מאחר ואינכם נזירים, יש חשיבות גבוהה גם לשאר הפעילות העשייה  וההגשמה של חלומותיכם בה אתם עוסקים בשוטף, והמדיטציה- תשפר גם אותם.

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לתרגל מדיטציה או מדיטציה בדמיון מודרך לפחות פעמיים ביום- 20 דקות כל פעם.  אם אין לכם זמן פנוי או סבלנות- מינימום של 20 דקות עד חצי שעה של תרגול ביום, גם הם ישנו את חייכם.

זה תלוי בהרגשה שלכם ובתוצאות. רצוי לתרגל מדיטציה מסויימת, עד שתרגישו תוצאות והרגשתכם תשתפר. בכל פעם שתתרגלו את אותה המדיטציה- תחוו תוצאות אחרות, ומומלץ להתמיד עם כל מדיטציה לפחות שבוע עד שבועיים כדי לעגן את התוצאות כתבניות ודפוסי חשיבה חדשים.

תרגול מדיטציה על בסיס קבוע, ישנה את חייכם, בתנאי שתתמידו. התרגול יקנה לכם שלווה, וביטחון, ריכוז, יצירתיות, שיפור בהרגשה בכללית ושיפור בבריאות הפיזית.
לעיתים נדירות, יתכן שבזמן התרגול, יעלו נושאים מכאיבים שמבקשים שיחרור. ההמלצה במקרה זה היא לעשות הפסקה בהאזנה, ולחזור להאזין לאחר זמן מה כשהרגשתכם השתפרה. קחו החלטה מודעת לפני שאתם מתחילים לתרגל, שכל מה שקורה במהלך ההאזנה ואחריה הוא בסדר גמור והוא חלק מהשיפור שאתם מבקשים לעצמכם. גם אם אינכם מצליחים להתרכז, וגם אם עולה בכם כעס או בכי. הכול בסדר כי אתם פועלים לטובתכם הגבוהה. הקפידו להתבונן בכל רגש שעולה – מהצד, כאילו אתם צופים בסרט, ועם הזמן הוא יתפוגג. השכר על התמדה הוא גבוה שכן חוסר התנגדות יאפשר לעוד ועוד רעיונות חדשים להיכנס מבלי שיתקלו בהתנגדות גורפת.

• שיטה קלה וכמעט "עצלנית" שכל אחד יכול לעשות בבית עם עצמו.
• אין צורך בשום ניסיון קודם במדיטציה והתועלת לרוב מידית או מהירה מאוד.
• כל אחד יכול לבחור את התחום בו הוא מעוניין להתמקד ולתרגל עצמאית בלי תלות באיש.
• ניתן לתרגל היכן שרוצים, מתי שבוחרים ואיך שמתאים לכם.
• אין צורך באביזרים מיוחדים או יקרים, כול שנדרש הוא פינה שקטה ומחשב/טלפון.
• הקלטות מוגבלות בזמן – מה שנותן מסגרת ידועה מראש לכל מדיטציה.
• הקלטות מלוות במוזיקת רקע מיוחדת עם תדרים שיש לה השפעה חיובית על גלי המוח.
• השימוש בדימויים פופולאריים לנושאים שונים כמו כאב או מרגוע, פונה לממוצע הרחב של מאזינים שהדימויים הללו "עובדים" עבורם.
• הקלטות מאפשרות רגעי שקט ומוזיקה שמטרתם לאפשר לתת המודע להעלות נושאים, ומעודדות השלמת פערים ויצירתיות בעזרת שימוש בשפה פתוחה וסוגסטיבית.
• הקלטות מאפשרות לכם לחזור ולתרגל שוב ושוב, בכל תחום בחיים בו תבחרו, ואף למדוד תוצאות.

•    הקלטות הבאות מיועדות לשפר תחומים שונים בחייכם, ואנו מקווים כי הן תסייענה לכם לעשות כן.
אם אתם נתונים תחת השגחה רפואית או מקצועית או נוטלים תרופות, אנו ממליצים כי תתיעצו עם הרופא המטפל שלכם לפני שתתחילו להאזין.
כמו בכול שינוי שאתם עושים באורך החיים, תמיד מומלץ להתייעץ עם הרופא או המטפל שלכם, וכך גם לפני שאתם מתחילים לתרגל מדיטציה,או כול שיטת טיפול אנרגטית שיש לה השפעה על התודעה.  (אם אתם נוטלים תרופות, או סובלים ממחלה נוירולוגית או הפרעה תפקודית – אל תתחילו מבלי שעשיתם זאת!).

•    דיסקים אלו נוצרו בלב פתוח ורצון להביא מזור לכמה שיותר אנשים. הכלים של הדמיון המודרך, הם כלים עוצמתיים מאוד ולכן, באחוז קטן מהמקרים, עם תחילת ההאזנה יעלו לפני השטח נושאים רגשיים המבקשים שחרור. זה מצב טבעי ואפילו רצוי, הנובע מכך שלאחר שלמדנו איך לשחרר התנגדויות על בסיס יומי, כל אותם נושאים שגרמו לנו להתנגדות, עולים לפני השטח ומרגישים כעת יותר גרוע. זה נובע מהעובדה שהדיסוננס או חוסר ההתאמה בין איפה שאנו נמצאים, לאיפה שאנו רוצים להיות – גדל. ההמלצה במקרה זה היא לעשות הפסקה בהאזנה, ולחזור להאזין לאחר זמן מה כשהרגשתכם השתפרה.
קחו החלטה מודעת לפני שאתם מתחילים לתרגל, שכל מה שקורה במהלך ההאזנה ואחריה הוא בסדר גמור והוא חלק מהשיפור שאתם מבקשים לעצמכם. גם אם אינכם מצליחים להתרכז, וגם אם עולה בכם כעס או בכי. הכול בסדר כי אתם פועלים לטובתכם הגבוהה.
הקפידו להתבונן בכל רגש שעולה – מהצד, כאילו אתם צופים בסרט, ועם הזמן הוא יתפוגג. השכר על התמדה הוא גבוה שכן חוסר התנגדות יאפשר לעוד ועוד רעיונות חדשים להיכנס מבלי שיתקלו בהתנגדות גורפת.
•    חשוב גם לציין, כי על אף שההאזנה היא תרפויטית, אינה מהווה תחליף לטיפול רפואי ויש להשמע להוראות הרופא בלי קשר לעבודה הפנימית שאתם עושים עם עצמכם. במילים אחרות- אין לראות בדברים הכתובים או נאמרים באתר, המלצה להפסקת כל טיפול רפואי או כתחליף לו.
כמו כן, איננו ממליצים על האזנה בזמן נהיגה, בשל האופי המרגיע של המוזיקה.
•    תוכלו לקרוא כאן עוד על סוגי מדיטציות : מהי מדיטציה – סוגי מדיטציות.


למידע נוסף
שדות מסומנים ב * הינם שדות חובה

יש לכם שאלה? מעוניינים לקבל מידע נוסף על המוצר?