תדרי אהבה – סדרת תדרים המעוצבים לעורר רגשות אוהבים

הטונים בקלטות הבאות, עוצבו כדי להביא את המוח לתדר בו הוא פועל כאשר אנו מאוהבים – כלומר שיחרור הורמונים מסוימים שמעוררים רגשות כמו התרגשות, חמימות בלב, עקצוצים ואופוריה. מומלץ להאזין במצב רגוע ושקט על מנת להעלות את התדר הכללי שאותו אנו משדרים ליקום. מצויין גם להדמיה למשיכת בן או בת זוג או לשיפור היחסים הזוגיים הנוכחים.

הרצועות הבאות מכילות מכלול תדרים בינוראלים וטונים איזוכרונים, המולבשים זה על זה. התדרים הללו נועדו לשפר את את נקודת המשיכה שלכם מול תת המודע והיקום, על ידי כך שהם מעודדים את המוח להפריש הורמונים שמיוצרים לרוב כאשר אנו מאוהבים. כדי להפיק את המיטב מהטונים הבינוראלים, רצוי להאזין עם אוזניות. במידה ותבחרו להאזין ללא אוזניות, עדיין תוכלו להינות מהטונים האיזוכרונים שאינן דורשים האזנה עם אוזניות.
קראו עוד על טונים איזוכרונים כאן.

כל רצועה נמשכת 30 דקות ומכילה את התדרים הבאים:

טונים בינוראלים:

אוזן ימין: 136.1 הרץ- טון שמקושר לשמש ולסיבוב כדור הארץ סביבה (שנת כדור הארץ). מקושר לאור חום ושמחה. אפקט מרגיע ומרפא בתו #C. אוזן שמאל 146.6הרץ = 10.5הרץ בגלי אלפא. תדר לריפוי ואיחוד הגוף והנפש, מיצב ומרגיע, מוריד לחץ דם. חלקי גוף: בלוטת התימוס, הדם והסירקולציה בגוף. אפקטים: מעורר תחושת אהבה לחיים, לעצמנו ולאחרים- תו F.

טונים איזוכרונים:

תו נושא: 393.0 המקושר לעיניים ולהדמיה- מעורר תחושת חום ואהבה. פולס איזוכרוני: 10.5 הרץ בגלי מוח אלפא.

תדר גלי מוח אלפא: תדרי אלפא במוח נעים בין 8 ל- 13 הרץ. גלי אלפא נחשבים לתדרים שבין ערות לשינה. כאשר המוח מתפקד בתדרים אלו הוא במצב מתאים ביותר לקליטת אינפורמציה ולהטמעת הצהרות חיוביות. מצב מוח בגלי אלפא הוא מצב רגוע במיוחד, כמו בזמן חלום בהקיץ, או מוח ריק ממחשבות. גלי אלפא משרים מצב תודעתי של תחושת זרימה ומודעות מנותקת מהגוף, ובזמן מדיטציה הם יוצרים שער בין המודע לתת המודע.

שימו לב: אין להאזין לקלטת במידה ואתם נוהגים או עושים פעילות שיכולה לסכן אתכם. האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ איתו לפני ההאזנה.

אין להאזין למוזיקה בינוראלית עם אוזניות במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. אם בחרתם להאזין לקלטת, אתם עושים זאת על אחריותכם. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

תוכלו להוריד את הרצועה עם מספר סוגי פסקול ברקע:

האזינו לדוגמה מתוך הרצועה תדרי אהבה בליווי מוזיקה נעימה וקולות טבע בג’ונגל:
תדרי אהבה בליווי מוזיקה נעימה וקולות טבע בג’ונגל

האזינו לדוגמה מתוך הרצועה עם תדרי אהבה בליווי מוזיקה קצבית וקולות גשם:
תדרי אהבה בליווי מוזיקה קצבית וקולות גשם

האזינו לדוגמה מתוך הרצועה לתדרי אהבה עם מוזיקה מדיטטיבית:
תדרי אהבה עם מוזיקה מדיטטיבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן