פתיחת הצ’אקרות – או מרכזי האנרגיה בגוף, באמצעות האזנה לתדרים לאימון גלי מוח

הצ’אקרות הן שבעה מרכזים אנרגטים בגוף האדם, וניתן לדמיין אותן כספירלות הנמצאות ברטט תמידי, כלומר מסתובבות ללא הפסק – כשלכול אחת מהן צבע יHחודי משלה. הן מהוות שער או פורטל לכניסה ויציאה של אנרגיה מהגופים שלנו לשדה המאוחד בסביבתנו, והן הדרך שלנו לתקשר עם אותו שדה. כשהמרכזים הללו נחסמים מסיבות שונות, או שאינם פועלים בצורה אופטימלית, יש לכך השפעה על על הגוף הפיזי, המנטלי, הרגשי והאתרי שלנו, ומסיבה זו, יש חשיבות גדולה לפתוח ולאזן אותן על בסיס יומי, כדי לאפשר את הזרימה החופשית של אנרגיית החיים בתוכנו.

האנרגיה שמגיעה מצ’אקרת השורש ועולה עד הכתר מכונה בשפת הסנסקריט – קונדליני. היא מתוארת כנחש שמסתובב סביב עמוד השדרה, מעצם הזנב ועד הקודקוד, ומעורר בדרכו את המרכזים האנרגטים בגוף: מהמרכזים הנמוכים של צ’אקרת הבסיס וצ’אקרת המין, ועד המרכז הגבוה ביותר בצ’אקרת הכתר, המקשר אותנו לעולמות העליונים.

אימון גלי מוח בתדריםהכלי של תדרים לאימון גלי מוח, הוא כלי עצמתי לאיזון ופתיחת הצ’אקרות. באמצעות האזנה פשוטה, לתדרים מיוחדים שפועלים על המוח ועל תאי הגוף, נוכל לאזן את מרכזי האנרגיה שלנו, לפתוח חסימות אנרגטיות בגוף, ולשפר את הזרימה בחיינו.

במיוחד לשם כך, יצרתי עבורכם שתי רצועות שמע של אימון גלי מוח לפתיחת הצ’אקרות, המיועדות לאקטיבציה (או “הפעלה”) ואיזון של הצ’אקרות. ההקלטות מלוות במוזיקה מדיטטיבית במיוחד, (שני סוגי מוזיקה לבחירתכם), וברקע שלהן מולבשים טונים בינוראלים וטונים איזוכרונים המותאמים במיוחד לכול אחת מהצ’אקרות.
שתי הרצועות הן באורך של 35 דקות – כשלכול אחת מהצ’אקרות מוקדשות 5 דקות (החל מצ’אקרת הבסיס ועד הכתר). התדרים ברצועה:
תדר נושא בינוראלי 35 הרץ- מיועד לאיזון צ’אקרות עם פולסים איזוכרונים בתדר 12 הרץ שנחשב לאחד מתדרי כדור פתיחת הצ’אקרות הארץ ושער לשאר התדרים. 12 הרץ מקושר למרכוז, יציבות מנטלית, נקודת מעבר וצ’אקרת הגרון.

התדרים המיועדים לעורר את הצ’קרות או מרכזי האנרגיה:בינוראלים/איזוכרונים:

צ’קרת הבסיס – 256 הרץ 288 הרץ
צ’קרת המין – 288 הרץ 303 הרץ 606 הרץ
צ’קרת הסולר – 320 הרץ 182 הרץ 364 הרץ
צ’קרת הלב – 341 הרץ 128 הרץ
צ’קרת הגרון – 352 הרץ, 192 הרץ
צ’קרת העין השלישית – 448 הרץ 288 הרץ 144 הרץ
צ’קרת הכתר – 480 הרץ, 216 הרץ, 432 הרץ

כדי להפיק את המיטב מהרצועות, שבו או שכבו במקום נוח בו לא יפריעו לכם משך 35 דקות. התחילו להעביר את המודעות שלכם בין מרכזי האנרגיה, מהבסיס ועד הכתר. כדי להפיק את המירב מהטונים הבינוראלים, רצוי להאזין עם אוזניות. במידה ותבחרו להאזין ללא אוזניות, עדיין תוכלו להינות מהטונים האיזוכרונים שאינן דורשים האזנה עם אוזניות. קראו עוד על טונים איזוכרונים כאן.

הזהרה: אין להאזין לקלטת במידה ואתם נוהגים או עושים פעילות שיכולה לסכן אתכם. האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים, ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ איתו לפני ההאזנה.
אין להאזין למוזיקה בינוראלית עם אוזניות במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. אם בחרתם להאזין לקלטת, אתם עושים זאת על אחריותכם. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

המוצר כולל 2 רצועות שמע להורדה:

דוגמה: שירת מקהלה עם טונים בינוראלים ואיזוכרונים לפתיחת הצ’אקרות (35 דק’ – רצוי להאזין עם אוזניות).
צ’אקרת הבסיס בליווי מוזיקה ומקהלה שמימית

דוגמה: מוזיקה “חללית” מדיטטיבית עם טונים בינוראלים ואיזוכרונים לפתיחת הצ’אקרות (35 דק’ – רצוי להאזין עם אוזניות)
צ’אקרת הבסיס בליווי מוזיקת חלל

תוכלו גם לקבל את שתי הרצועות במתנה, עם רכישת החבילה לאיזון הצ’אקרות (לנשים ולגברים בנפרד):

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן