שנו את האמונות המגבילות שחוסמות כסף מלהגיע אליכם, ותשנו את חייכם!

רוב האנשים מחזיקים באמונות מגבילות בנוגע לכסף, ולא באשמתם. כשגדלנו, ההורים והסביבה שלנו שרצו בטובתנו, ביקשו להגן עלינו בכך שלימדו אותנו שהעולם מלא סכנות, ושמוטב שנשמר לנפשינו; הם רצו שנבין את משחקי הכוחות בעולם, שלא נפתח ציפיות שיכאיבו לנו, שלא נהיה פריירים ובעיקר- ש”נהיה מציאותיים”. סביר להניח, שרבים מאיתנו גדלו על משפטים כמו “כסף לא גדל על העצים“, “בשביל כסף צריך לעבוד קשה“, או פשוט “אין מספיק לכולם“. כל ההתניות השליליות הללו, יכולות להותיר רשמים חזקים על נפשו של כול ילד, והן אלו שתכתבנה (כמעט בוודאות) את רמת העושר שהוא יאפשר לעצמו להשיג בחיים.

בנוסף, אנשים רבים חונכו להאמין כי להיות עשיר זה להיות רע, וכדי להיות עשיר אתה צריך להיות חמדן או לדרוס אחרים. אמונות כמו “העשירים תמיד מתעשרים על חשבוננו” או “אי אפשר להתעשר בלי לשקר” או אפילו “אני לא אוהב עשירים” הן סממנים של תודעת מחסור, שיכולים להרחיק כמעט לחלוטין את הלך הרוח הנדרש כדי להשיג הצלחה כלכלית, ולחיות חיים של שפע ועושר.

איך להחליף את האמונות המזיקות שמשאירות אותנו במקום ולהתחיל לחיות את החיים שעליהם חלמנו?

איך אפשר לשנות אמונות והתניות שהושרשו בנו כול החיים? לשנות תחושה חזקה כמו מחסור כאשר המציאות לכאורה מאשרת את קיומו? הרי המודעות לכך כשלעצמה – אין בידה לשנות את המציאות הזו. כמה שלא נספר לעצמינו שהעושר הוא בראש והכול תלוי בנו – עד כמה באמת אנו מסוגלים לשנות הרגלי חשיבה שהושרשו בנו כול החיים, ורבים מהם יושבים בתת המודע ואיננו יודעים מה הם?

כבר אמרנו שכדי לפתח תודעת עושר, עלינו לחוש עשירים כבר עתה. לחוש שמגיע לנו, לחוש שאנו מוכשרים ואנו מסוגלים להשיג ולשמר עושר. לחוש שאין באמת מחסור ואין תחרות מול אחרים, ושהכול מתחיל ונגמר בתוכנו. אבל תחילה, עלינו לשכנע את המוח המודע ואת תת המודע שלנו – שאלו הם פני הדברים. מסיבה זו בדיוק, נוצרה הטכנולוגיה של המסרים הסאבלימינלים (תת הכרתיים).

קלטות האודיו של המסרים הסאבלימינלים, יעזרו לתת המודע שלכם לשנות את “הדיבור הפנימי הקבוע” שלכם בנוגע לכסף, ולאמץ כאמת אמונות חדשות שתומכות בשאיפה למשוך כסף לחייכם. ההצהרות משולבות במוזיקה עם רחש גלי ים מרגיע, או עם גלי ים בלבד. בזמן ההקשבה לקלטת, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רחש נעים של גלי ים, עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה לא מודעת, וידאג לממש אותם בחייכם.

לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ לשלב מידי פעם גם האזנה למסרים הגלויים, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם.

הקשיבו להצהרות הגלויות לשינוי אמונות לגבי כסף – לגברים:
הצהרות גלויות לשינוי אמונות לגבי כסף לגברים

הקשיבו להצהרות הגלויות לשינוי אמונות לגבי כסף – לנשים:
הצהרות הגלויות לשינוי אמונות לגבי כסף לנשים

דוגמה לפס הקול של המוזיקה בקלטת (לנשים ולגברים):
שינוי אמונות לגבי כסף עם מוזיקה

 

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים לשינוי אמונות בנוגע לכסף

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קבעו את כוונתכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשנות אמונות בנוגע לכסף, חשוב תחילה לשבת עם עצמכם ולהגדיר מה הן האמונות שתוקעות אותכם במקום? אילו אמונות חדשות הייתם רוצים לאמץ? ומה תהיה התחושה שלכם ברגע שהאמונות שלכם על כסף ישתנו, והוא יתחיל לזרום בקלות בחייכם?

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביוםשבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה להיות חופשי ברמה כלכלית? לחוש הקלה ושחרור מתחושת ההישרדות? מה אתה עושה בכסף שלך? איך אתה מבלה את זמנך? איך אנשים סביבך תופסים אותך? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע – וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד – גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו עירניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם להתעשר?

הקלטות “שינוי אמונות לגבי כסף”הן חלק מהתכנית למשיכת שפע כלכלי שמכילה 7 קלטות עם הצהרות בתחומים הבאים: מגנוט שפע וכסף, איך ליצור מוח של מיליונר, ושינוי אמונות לגבי כסף.

תוכלו להוריד את החבילה המלאה הכוללת: 3 קלטות עם תדרים לאימון גלי מוח, שלהן מומלץ להאזין עד שעה ביום – רצוי במצב מדיטטיבי.
3 קלטות של המסרים על רקע פסי קול שונים: מוזיקה, גלי ים או “רעש חום” (לנדודי שינה), המיועדות להאזנה משך כל היום והלילה (בלולאה).
וכמובן גם את הקלטת של ההצהרות הגלויות, כדי שתוכל להאזין להן פעם בשבוע, ולשלב את עבודת המוח המודע עם תת המודע, ואף לבחון ולהשוות את השינוי שחל בהרגשתך.

לרכישת התכנית המלאה לשפע כלכלי. (לנשים ולגברים בנפרד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן