מדיטציית כדור הזהב, מדיטציה רוחנית לעבודה עם האנרגיה המינית עם תדרהתהודה של שומאן

האנרגיה המינית, היא כוח עצום שהוענק לנו מלידה וכמו אצל שאר החיות על כדור הארץ, היא קשורה להישרדות שלנו כפרטים וכמין אנושי – אבל לא רק. היחוד שלנו משאר בעלי החיים על האדמה, היא הדרך בה אנו מניעים אנרגיה בעזרת מחשבות, רגשות, מילים ומעשים – וכך גם כאן. אנרגיה מינית מקושרת מסורתית למקור הבריאה ולאנרגיית החיים עצמם. היא קשורה ליצירה הגשמית על כדור הארץ ולתשוקת החיים, אך היא משמשת גם ככלי להרחבת התודעה והתחברות לידע גבוה.

מדיטציית כדור הזהב- דמיון מודרך לאנרגיה מינית – להורדה 21.25 דק’ . לחצו על החץ להורדת הרצועה למחשב שלכם: כדור הזהב- דמיון מודרך לאנרגיה מינית

האנרגיה הזו, שוכנת במרכזים הנמוכים או הגשמיים יותר של הגוף (כמו צ’אקרת המין וצ’אקרת הבסיס). בהתאם למציאות בה אנו חיים, היא מושפעת מאוד, הן מהצורך ההישרדותי והן מהסביבה בה גדלנו. מאז ומתמיד נגזרה ההתייחסות האנושית אל המין, מהנורמות החיצוניות באותו עידן ובאותה סביבה אנושית. אצל רבים מאיתנו, ההתייחסות למין, כוללת מערכות אמונות שאספנו בדרכינו, נורמות ותכנות סביבתי, וקונפליקט פנימי בין החלקים הגבריים והנשיים בתוך כול אחד.

בניגוד למה שהתרגלנו לחשוב, לאנרגיה המינית יש השפעה לא רק על מערכות היחסים שלנו, אלא על תחומים רבים בחיינו. כאשר האנרגיה הזו, אינה נמצאת בזרימה הרמונית, הוא תשפיע על תחושת ההישרדות שלנו, על היצירתיות והתשוקה בחיים (לאו דווקא תשוקה מינית), על זרימה של אנרגיית השפע, ועוד ועוד.

תורות רוחניות רבות, דוגלות בהתנזרות ממין ככלי שמטרתו העברת הפוקוס מהיצר ההישרדותי ה”נמוך” לעולמות הגבוהים יותר של של הרוח. אך ישנן גם תורות עתיקות ועכשויות, שגורסות שדווקא תיעול של האנרגיה הזו לאנרגיה גבוהה יותר, שמכילה כוח יצירה, יכול להביא אותנו להתעלות רוחנית אמתית.

המדיטציה הבאה מבוססת על תקשור שהתקבל על ידי חבר לפני כמה שנים, ומטרתה לנקות חסמים, עכבות וגבולות שהלבשנו על עצמינו לאורך הדרך, והתחברות למקור הבריאה של האנרגיה המינית. זוהי עבודה עם האנרגיה המינית שהיא אנרגיית יצירה, בריאה ואהבה, ונחשבת למקור החיים כולם.
המדיטציה מלווה בטון בינוראלי מיוחד- התהודה של שומאן, שהוא הטון של “פעימות הלב” של כדור הארץ ויש בו כדי לסנכרן את המוח לקליטה מושלמת. יש להאזין עם אוזניות לקבלת האפקט המלא.

אנרגיית כדור הזהב – דמיון מודרך רוחני לניקוי חסמים גבולות ומגבלות:

כדור הזהב – דמיון מודרך לאנרגיה מינית – להורדה 21.25 דק’ . לחצו על החץ להורדת הרצועה למחשב שלכם: כדור הזהב- דמיון מודרך לאנרגיה מינית

אולי יעניין אתכם:

5 תגובות על “מדיטציית כדור הזהב להורדה בחינם

  1. M.D אומר:

    שלום בקשר למדיטציית כדור הזהב, האם צריך לשמוע את זה בתדירות מסויימת או שזה חד פעמי?

    • רינת ידלין אומר:

      עדיף להקשיב משך תקופה מסויימת בין 20-30 יום כדי להטמיע את ההנחיות טוב יותר.

  2. יסכה רבקה אומר:

    שמחה מאוד!, את זה חיפשתי כבר שנים. אולי 20 שנה ואולי יותר משנת 1986. אני גם עכשיו לא מצטערת – כי אולי זה הזמן. תודה מכל הלב. רבקה יסכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן