איך לשפר ולחזק את ההערכה העצמית בעזרת שינוי הדיבור הפנימי שלנו על עצמנו

סובלים מהערכה עצמית ירודה? כמה פעמים קרה שתפסתם את עצמכם אומרים בלב “אני לא שווה“, “אני לא מספיק טוב” או סתם “אני לא בסדר“?
הדיבור הזה הוא אוטומטי, והוא מגיע מאותו חלק במוח שהתרגל לתבניות מחשבה קבועות שדואגות לשמר אתכם במקום במקום להתקדם הלאה. כדי שתוכלו להתחיל לקבל את ההערכה שאתם מבקשים מהסביבה, השלב הראשון הוא ללמוד להעריך את עצמכם. בדיסקים לחיזוק ההערכה העצמית, תמצאו הצהרות עוצמתיות שיעזרו לתת המודע שלכם לשנות את “הדיבור הפנימי הקבוע” שפוגם בהערכה העצמית שלכם, ולחזק בצורה בריאה את הערך ואת הדימוי העצמי שלכם.

ההצהרות בקלטות המסרים הסאבלימינלים, תעזורנה לכם לפתח הערכה עצמית יציבה ומבוססת, ואמונה בכך שאתם שווים וראויים להערכה. הן נוסו בהצלחה במקומות שונים בעולם, וסייעו לאנשים רבים לשפר את חייהם.

תקבלו את המסרים בליווי 4 סוגים של פס קול:
הראשון עם מוזיקה מרגיעה.
השני מלווה בקולות פיקניק באחו ביום אביבי.
השלישי בשילוב “רעש לבן“- רעש שמטרתו למסך את כול הרעשים החיצוניים ומיועד להאזנה משך היום וגם תוך כדי שינה.
והרביעי בשילוב רחש גלי ים מרגיע עם תדר 396 מסולם הסולפיג’יו.

מהו “רעש לבן”? רעש שממסך את כול ההפרעות החיצוניות מהסביבה בכך שהוא עולה עליהם. משום שמדובר בתדר מונוטוני, אחרי זמן מה, תפסיקו לשמוע אותו, אך ההפרעות של רעש חיצוני יפסקו. ניתן להקשיב למסרים הסאבלימינלים עם “רעש לבן”, משך היום, בעבודה ובשעות הפנאי, והוא גם מיועד להאזנה בזמן השינה, ואף ויעזור לחלק מכם להירדם ולישון טוב יותר.

מהו “תדר 396”? תדר 396 הרץ מסולם הסולפיג’יו הינו תדר לשחרור פחדים ואשמות, המיועד להפוך עצב לשמחה. תדר שמחזק את הכוח הפנימי, תר אחר חסמים בתת המודע שהביאו למצב הנוכחי, ומכין את הדרך לשחרור מפחד ומאשמה. (קשור לצ’אקרת הבסיס).

בזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רעש רקע, אך יחד עם זאת, המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת, ויפנים אותם כדי להביא את השינוי הפנימי שאתם מבקשים לעצמכם.

לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור, בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ להאזין למסרים הגלויים פעם בשבוע, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם. עם הזמן, תוכלו להאזין למסרים הגלויים ולהבחין בשינוי שחל בכם כאשר ההתנגדות להצהרות הגלויות, הולכת ויורדת. קראו עוד על הטכניקה של מסרים סאבלימינלים…

דוגמאות להאזנה

הצהרות גלויות לחיזוק ההערכה העצמית לגברים:

ההצהרות הגלויות לחיזוק ההערכה העצמית לנשים:

האזינו לדוגמת המוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק הערכה עצמית:
חיזוק הערכה עצמית עם מוזיקה

האזינו לדוגמת הרעש הלבן בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק הערכה עצמית:
חיזוק הערכה עצמית עם רעש לבן

איך להפיק את המיטב מהקלטות להערכה עצמית

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קחו החלטה וקבעו את כוונתכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשנות אמונות בנוגע לדימוי העצמי וההערכה העצמית שלכם, חשוב שתשבו עם עצמכם ותגדירו מה הוא הדימוי אותו אתם מבקשים לקבע, ואיך אתם רוצים שהסביבה תתפוס אתכם. נסו למצוא מה הם המקומות בהם אתם כן מעריכים את עצמכם על מנת לחזק את התחושה הזו בתוככם.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות המסרים הסבלימינלים בקשב או במדיטציה, לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: תרגעו לגמרי ושחררו מחשבות, ונסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין: אין זה מרגיש להעריך את עצמכם? איך אתם מתנהגים כשאתם מעריכים את עצמכם? איך הסביבה מגיבה אליכם? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע, וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

6) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם, אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

מבצע משתלם:

המדיטציה הזו היא חלק מהחבילה למודעות עצמית הכוללת 4 מדיטציות במחיר של 3 !
* מסרים להערכה עצמית
* מסרים לחשיבה חיובית
* מסרים לאהבה עצמית
* מסרים לשיפור הביטחון העצמי

2 תגובות על “חיזוק ההערכה העצמית והקניית ערך עצמי גבוה

  1. עדן אומר:

    אני שומע במשך כמה ימים את הצהרות לגבר להערכה עצמית. בהתחלה הייתי מאוד שלילי לגבי זה ואת לא מבינה איך זה שינה את הרגש ומחשבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן