איך לתכנת את המוח להתחיל לחשוב כמו שחושבים מיליונרים!

כדי להיות מיליונר צריך לחשוב כמו מיליונר! מומחים אומרים לנו שהכול מתחיל בהלך הרוח או ב”סטייט אוף מינד” שלנו. אנשים עשירים, לרוב יישארו עשירים, פשוט בגלל הדרך בה הם חושבים, ולא פחות חשוב – מרגישים בנוגע לכסף או או עושר. הם מחזיקים ב”תודעת שפע”, והם נוהגים לחשוב רק במונחים של שגשוג והזדמנויות, ולא של חוסר, מגבלה או תחרות, כמו רוב האנשים.
אנשים אלה, עלולים לאבד את כל כספם בהשקעה אחת מסוכנת, אך לא יחלוף זמן רב עד שהם יחזירו לעצמם את כול ההפסד ואף מעבר לכך, פשוט כי מבחינתם – הם עדיין עשירים בהוויתם בלי קשר למצב חשבון הבנק שלהם. הם הצליחו לפתח הלך רוח של אמונה בכך שהכסף יישאר בחייהם וחשוב מכך, שבלי קשר למה שיקרה, הם תמיד יכולים לייצר אותו שוב!

כדי להתחיל לחשוב כמו מיליונר, אנו צריכים להחליף את תודעת המחסור בתוכנו, עם תודעת שפע, ואנו עושים זאת בעזרת פניה ישירה אל תת המודע. הצהרות חיוביות הם כמו התקנה של תוכנת מחשב בתוך המוח. הן נועדו להחליף את הדיבור הקבוע שיש לנו בנושא, “לנטרל”, אמונות שתוקעות אותנו, ולהטמיע במקומן אמונות מעצימות שמקדמות אותנו לעבר המקום בו אנו רוצים להיות. כדי שנוכל “לעבוד” על המוח המודע שזו המציאות שלנו כבר כעת, ולהימנע מההתנגדויות שהוא מעלה, אנו מטמיעים את ההצהרות ישירות בתת המודע, בעזרת טכניקה סאבלימינלית הכוללת מסרים מוחלשים (שרק תת המודע יכול לקלוט).

ההצהרות במדיטציה הסאבלימינלית, תעזורנה לתת המודע שלכם לשנות את “הדיבור הפנימי הקבוע” שלכם בנוגע למה אפשרי עבורכם. ברגע שתתחילו לחשוב ולנהוג כמו מיליונרים, הפעולות שלכם יובילו אתכם לעבר הדרכים הטובות ביותר באמצעותן תוכלו למשוך כסף לחיים. הן יסייעו לכם לפתח אמונה בעצמכם ולפעול בזרימה עם אנרגיה של כסף, להיות רגישים לרמזים מהסביבה ולקבל מוטיבציה להרוויח ולהתעשר. הן תעזורנה לכם לפתח תשוקה בוערת להשיג עוד כסף והצלחה, להציב מטרות גבוהות יותר ולקבל אומץ לקחת סיכונים מחושבים. התכנות החדש יגרום לכם לכוון לשמיים ולא לעצור עד שתשיגו את מטרותיכם.

המדיטציה הסאבלימינלית משולבות במוזיקה עם רחש גלי ים מרגיע או ברחש גלי ים נקי. בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רחש נעים של גלי ים, עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת. לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ לשלב מידי פעם גם האזנה למסרים הגלויים, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם.

הקשיבו למסרים הגלויים איך לחשוב כמו מיליונר -לגברים:
לחשוב כמו מיליונר, הצהרות גלויות לגברים

הקשיבו למסרים הגלויים איך לחשוב כמו מיליונרית -לנשים:
לחשוב כמו מיליונרית הצהרות גלויות לנשים

הקשיבו לפסקול המוזיקה בקלטת מוח של מיליונר/ית:
מוח של מיליונר בליווי מוזיקה

לרכישת המוצר ליצור מוח של מיליונר:

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים לחשיבה של מליונר

מסרים סאבלימינלים או תת הכרתיים, מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קבעו את כוונתכם לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשנות אמונות בנוגע למה אתם מסוגלים או לא מסוגלים (למשל להיות מיליונרים), עליכם להגביה את רף הציפיות שלכם למקום עליו רובינו לא מעזים לפנטז. כשאנו מזמנים אנרגיה של כסף היא צריכה מקומות לזרום אליהם. נסו לחשוב מה תעשו עם הכסף כשתהיו מיליונרים, וחישבו בגדול, בתים, חופשות, כוח, פרסום – אל תפחדו לבקש את שאתם רוצים, באמת (בתנאי שזה מה שאתם באמת רוצים….) ונסו להרגיש איך זה לשהות בתוך האנרגיה הזו. תמשיכו להשתעשע עם התחושות האלו בזמן שאתם מאזינים.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להיות מיליונר? מה אתה עושה בכסף שלך? איך אתה מבלה את זמנך? איך אנשים סביבך תופסים אותך? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע  וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו עירניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם להתעשר?

הקלטות “איך ליצור מוח של מיליונר”הן חלק מהתכנית למשיכת שפע כלכלי שמכילה 7 קלטות עם הצהרות בתחומים הבאים: שינוי אמונות לגבי כסף, מגנוט שפע וכסף, ומוח של מיליונר.

תוכלו להוריד את החבילה המלאה הכוללת: 3 קלטות עם תדרים לאימון גלי מוח, שלהן מומלץ להאזין עד שעה ביום – רצוי במצב מדיטטיבי.
3 קלטות של המסרים על רקע פסי קול שונים: מוזיקה, גלי ים או “רעש חום” (לנדודי שינה), המיועדות להאזנה משך כל היום והלילה (בלולאה).
וכמובן גם את קלטת ההצהרות הגלויות, כדי שתוכל להאזין להן פעם בשבוע, ולשלב את עבודת המוח המודע עם תת המודע, ואף לבחון ולהשוות את השינוי שחל בהרגשתך.
לרכישת התכנית המלאה-סאבלימינלים לשפע כלכלי. (לנשים ולגברים בנפרד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן