זימון נשמה תאומה – איך לזמן מהיקום את תאום הנשמה לזוגיות מושלמת

אנשים רבים מאמינים, שיש לנו נשמה תאומה על כדור הארץ. נשמה שהיא חלק מנשמתנו, שהופרדה מאיתנו לפני שהתגלגלנו לעולם הזה, ומשלימה אותנו ברמה הזוגית הקוסמית, כאילו היינו אדם אחד.
אחרים, סבורים שיש לנו קבוצה של נשמות תאומות שכול אחת מהן יכולה להיכנס לחיינו מסיבה אחרת, על מנת לחדד שיעורים שעלינו ללמוד. כשאנו רוצים לזמן את הנשמה התאומה שהיא הזוגיות הקוסמית שלנו, עלינו להיות ממוקדים בבחירה שלנו. קשר נשמתי יכול להיות גם קשר טעון או סוער כשהוא בא ללמד שיעורים לעתיד, כך שעדיף להיות זהירים במה שאנו מבקשים…

הקשר בין נשמות תאומות, הוא קשר רוחני במהותו. כשתפגשו אדם שהוא תאום נשמה שלכם, יתכן תדעו זאת בתאי גופכם. מאחר ויש לנו יותר מתאום נשמה אחד, הרי שמטבע הדברים הקשר בין נשמות תאומות, יכול להתקיים ברמות שונות. הוא יכול להיות שליו ובטוח, עמוק או סוער, או אפילו מרגיז ועוכר שלווה, ולא תמיד יתאים כאן דווקא קשר זוגי.

כדי לחדד את הבקשה לזוגיות קוסמית, תוכלו להאזין לסדרת הצהרות עוצמתיות המוקלטות בטכניקה סאבלימינלית (תת הכרתית) שיעזרו לכם למשוך את הנשמה התאומה הזוגית שלכם לחייכם.
לפני שתקחו החלטה להאזין לחבילה, כנסו אל תוך עצמכם והאזינו ללבכם.
מי הוא אותו תאום נשמה שלכם? מה יהיה טיב הקשר? האם זהו קשר זוגי? האם אתם מבקשים סערות או שלווה וביטחון? איך תרגישו במחיצתו של אותו אדם שהוא נשמתכם התאומה? נסו למפות את ההרגשה הזו ולהעצים אותה. שחזרו את הרגשה הזו לפחות פעם ביום (רצוי יותר) כשאתם מאזינים והתוצאות יפתיעו גם אתכם.

למגנט את הנשמה התאומה – מדיטציה סאבלימינלית לנשים

99

האם את מתגעגעת לתאום הנשמה הקוסמי שלך? חשה תשוקה עזה למצוא ולהתאחד עמו? זה הזמן לשדר זאת באופן מוצהר ליקום! ההצהרות המוקלטות למגנוט בן הזוג והנשמה התאומה, מיועדות לשנות את דפוסי החשיבה שלך בנוגע לאפשרות למצוא את תאום הנשמה הזוגי המושלם עבורך. מטרתן לכוון את תת-המודע שלך, כך שיביא אותך בצורה אינטואיטיבית למקום ולסיטואציה בה תוכלי להיפגש עם אותו אדם, ואף לזהות אותו כשיכנס לחייך.
(למדיטציה לגברים)

קרא עוד

למגנט את הנשמה התאומה – מדיטציה סאבלימינלית לגברים

99

מת לפגוש את הנשמה התאומה שלך? רוצה לזמן את האישה הזו לחייך? זה הזמן לשדר זאת באופן מוצהר ליקום! ההצהרות המוקלטות למגנוט הנשמה התאומה, מיועדות לשנות את דפוסי החשיבה שלך בנוגע לאפשרות למצוא את תאומת הנשמה המושלמת עבורך. מטרתן לכוון את תת-המודע שלך, כך שיביא אותך בצורה אינטואיטיבית למקום ולסיטואציה בה תוכל להיפגש עם אותה נשמה, ואף לזהות אותה כשתיכנס לחייך.
(למשיכת הנשמה התאומה לנשים)

קרא עוד

מסרים סאבלימינלים

תוכלו להוריד את המדיטציה הסאבלימינלית ב-4 גרסאות עם סוגי פסקול שונים.

בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק את המוזיקה, אך המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויטמיע בכם תבניות חשיבה חדשות. לצד הקלטות עם המסרים התת הכרתיים תקבלו גם את המסרים עצמם כפי שהוקלטו בגלוי בליווי מוזיקת רקע נעימה – ותוכלו גם להאזין להם כאן:

הקשיבי להצהרות הגלויות למשיכת הנשמה התאומה לנשים:
הצהרות גלויות למשיכת הנשמה התאומה לנשים

הקשב להצהרות הגלויות למשיכת הנשמה התאומה לגברים:
הצהרות גלויות למשיכת הנשמה התאומה לגברים

מומלץ להאזין למסרים הגלויים לפחות פעם בשבוע על מנת לחזק את ההטבעה הסמויה, ומניסיוננו, יש גם אנשים שיבחרו להאזין תכופות למסרים הגלויים לצד האזנה למסרים הסמויים. הקפידו להקשיב למסרים הגלויים, רק כשאתם במקום טוב עם עצמכם וללא התנגדויות כדי לחזק את הטיפול.

משיכת הנשמה התאומה1

ההצהרות בקלטת, מיועדות לשנות את הדיבור הפנימי שלכם בנוגע לאפשרות למצוא את תאום הנשמה הקוסמי שלכם.

מטרתן לכוון את תת המודע שלכם, כך שיביא אתכם בצורה אינטואיטיבית למקום ולסיטואציה, שבה תוכלו להיפגש עם אותו אדם, לזהות אותו, ולהיות פתוחים ליצור עמו קשר.
ההצהרות משולבות בכמה סוגים של פסקול, כדי שתוכלו לגוון בינהן:

* הקלטת הראשונה, מלווה במוזיקה ותדר בינוראלי בגלי אלפא ותטא למשיכת הנשמה התאומה.
* הקלטת השניה מלווה במוזיקה נעימה.
* הקלטת השלישית מלווה בקולות מפל מים זורמים בטבע.
* הקלטת הרביעית מלווה ב”רעש לבן”: רעש קוסמי שממסך את כל שאר רעשי הסביבה, כך שכעבור זמן מה, תפסיקו לשמוע אותו. מיועד במיוחד לפוקוס וריכוז או לשינה.

דוגמאות להאזנה

דוגמת פס הקול בקלטת הראשונה עם תדר בינוראלי למשיכת הנשמה התאומה:
משיכת הנשמה התאומה עם תדר בינוראלי

דוגמת פס הקול בקלטת השניה – בליווי מוזיקה:
משיכת הנשמה התאומה עם מוזיקה

שימו לב:
מומלץ להאזין למוזיקה בינוראלית עם אוזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.
אין להאזין למוזיקה עם תדר בינורלי (Brain wave entrainment) עם אוזניות במקרים הבאים:
בזמן נהיגה או הפעלת ציוד חשמלי.
• אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים.
• אם אתם סובלים מהתקפי סכיזופרניה, אפילפסיה או seizures התקפים פסיכוטיים.
• אם יש לכם OCD או הפרעה נפשית ידועה.
• אם אתן בהריון.
• אם יש לכם הפרעות בקצה הלב או קוצב לב.
• אם יש לכם רגישות גבוהה לאור.
• אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים.
• שלושים דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים.
• מתחת לגיל 18.

האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ עמו לפני ההאזנה. אם בחרתם להאזין לקלטת, אתם עושים זאת על אחריותכם.
כאן תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח).

כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות “מיובשים” כך תשפיעו לטובה על תוצאות האימון. *אם האזנתם בניגוד להוראות, יתכן ותחוו כאב ראש, דפיקות לב או צליל זימזום באזניים. יש לנוח ולשתות הרבה מים עד שהתחושות יעברו.

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים למשיכת הנשמה התאומה:

מסרים תת הכרתיים, נועדו לחזק את הכוונה המודעת שלכם, לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם, ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת שיחזק את ההטבעה בתת מודע.

1) קחו החלטה וקבעו את כוונתכםלפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. הקשר בין נשמות תאומות, יכול להתקיים ברמות שונות. הוא יכול להיות שלוו ובטוח, עמוק או סוער, או אפילו מרגיז ועוכר שלווה, ולא תמיד יתאים כאן דווקא קשר זוגי. לפני ההאזנה, כנסו אל תוך עצמכם והאזינו ללבכם. מי הוא אותו תאום נשמה שלכם? מה יהיה טיב הקשר? האם זהו קשר זוגי? האם אתם מבקשים סערות או שלווה וביטחון? איך תרגישו במחיצתו של אותו אדם שהוא נשמתכם התאומה? נסו למפות את ההרגשה הזו ולהעצים אותה. שחזרו את הרגשה הזו לפחות פעם ביום (רצוי יותר), כשאתם מאזינים, והתוצאות יפתיעו גם אתכם.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות ברקע כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות – היא המפתח, והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מהקלטות הסאבלימינליות בקשב, לפחות פעם אחת ביום – משך 20 דקות. מומלץ לתרגל את ההקשבה האקטיבית עם אוזניות, עם הקלטת שמכילה את תדר הנשמה התאומה (בתנאי שמותר לכם להאזין לתדר בינוראלי).
בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** לתרגל ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להיות עם בן/ת הזוג שהוא תאום נשמה? דמיינו את התחושה, את המגע, הריח והצליל, דמיינו איך זה נראה, מה אתם עושים יחד? איך אתם מרגישים יחד? איך הסביבה מגיבה אליכם? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע,משיכת הנשמה התאומה וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים פועלים עליכם, כשעם הזמן תוכלו לחוש, כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) שימרו על מיקוד גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

6) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

7) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

4 תגובות על “נשמות תאומות – איך למשוך נשמה תאומה לזוגיות קוסמית

  1. יערה אומר:

    כתבה מעולה…
    לצערי אני משקיעה המון באתרי הכרויות בשביל למשוך את הנפש התאומה אלי, אבל תמיד מרגישה שגברים כמעט ולא מתרגשים יותר מהיכרות.
    יש איזושהי עבודה שאוכל ליישם איתך על מנת להגדיל את הסיכויים שלי להגיע לזוגיות המיוחלת שכבר נמאס לי לחכות לה?

    • רינת ידלין אומר:

      תודה יערה, אני לא מטפלת – אני חוקרת ויוצרת 🙂 מי שקונה בחנות מוכן להשקיע בעצמו בלי צורך בגורו או תומך. הכול תלוי בך. כמה שתאזיני יותר, כך תראי תוצאות.

  2. דליה גולן אומר:

    הי רינת,
    כתבתי לך לפני מס’ ימים ובצדק, מחמאות על האתר הנפלא והאיכותי שלך שגיליתי “במקרה” : )

    רציתי לעדכנך, שהדוגמאות למדיטציה למשיכת הנפש התאומה לא עובדות, האם יש תקלה כלשהיא?
    רציתי להאזין על מנת להחליט האם לקנות ולהוריד.

    בברכת חג שמח!
    דליה

    • רינת ידלין אומר:

      תודה לך דליה, כיף לשמוע. אנא נסי שוב, הכל עובד. (עדכני אותי אם עדיין לא הצלחת).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן