הרזיה לגברים: איך תצליח להתמיד בכל דיאטה בה בחרת, באופן טבעי ובלי סבל, בעזרת כוחו של המוח ותכנות מכוון של תת המודע. לחצו כאן להרזיה לנשים:

זו עובדה ידועה שהגוף שלנו זקוק לתזונה נכונה ופעילות גופנית כדי לרדת במשקל, אך הדיאטה האמיתית והיחידה שיכולה גם לסייע גם להרזיה מהירה וגם לשמירה על המשקל הרצוי היא “דיאטה במחשבות“. אם המחשבות והרגשות שלנו לא יתמכו בהחלטה שלנו לרדת במשקל, הגוף שלנו לא ישתף פעולה וגם כוח הרצון החזק ביותר לא יספיק.

למעשה אנשים רבים שמתמודדים עם משקל עודף ומצליחים בעזרת כוח הרצון לרדת במשקל, חוזרים אחרי תקופה קצרה למשקל הקודם שלהם, רק כי הם ממשיכים לחשוב מחשבות “שמנות” שתומכות בדימוי הגוף הכבד אליו התרגלו משך שנים. למרבה הצער, המחשבות הללו כבר הפכו להרגל חשיבה, ואצל חלקינו גם לאובססיה – והנתיבים במוח שלנו כבר מתוכנתים לחזור ולהעלות אותן בלי הפסק ובלי שום אלטרנטיבה ראויה.

מחשבות כמו “אני לא אצליח“, “מי תרצה אותי” או “לא מגיע לי להיות רזה“, או מחשבות כמו “התעמלות ודיאטה הן סבל“, ולצידן מחשבות שמסתתרות בתת המודע כמו “השומן מגן עלי מהסביבה” או “אם ארזה לא יאהבו אותי” ועוד ועוד. עודף במשקל יכול לנבוע מסיבות רבות שמשתנות מאדם לאדם. המחשבות האוטומטיות שלנו (הרגלי החשיבה) מעלות בנו תחושות שונות כמו רגשות אשם, שיפוט עצמי, תאוב , כעס ויאוש, שמונעות מאיתנו בפועל לבצע את השינוי שאנו מבקשים.

המטרה של הקלטות הסאבלימינליות להרזיה לגברים, היא להיכנס לכול הסיבות הללו, לעשות בהן “סוויץ” חיובי, ולהטמיע אותן בתת המודע, כדי שנוכל לשנות את הדיבור הפנימי האובססיבי שקשור במשקל שלנו.
החבילה כוללת שתי מדיטציות סאבלימינליות. כול אחת מהן מטפלת באספקטים שונים שמהם יכולה לנבוע ההשמנה. אם אתם רוצים לכסות את כול הסיבות האפשריות, רצוי להאזין לשתי הקלטות במקביל. כול ההצהרות בקלטות מנוסחות בגוף ראשון ובצורה חיובית בלבד, כך שכאשר תת המודע שלכם יזהה את הסיבות האמיתיות שלכם להשמנה, הוא יבחר ויטמיע את מה שהכוונה וההתמקדות שלכם תתווה עבורו.

בקלטות הבאות תמצאו הצהרות או סוגסטיות עוצמתיות שיעזרו לתת המודע שלכם לשנות אתהדיבור השלילי” המטריד לגבי עצמכם וסביבתכם, ולאמץ דפוסי חשיבה בריאים יותר, שישרתו אתכם בצורה מושלמת להגשמת מטרתכם לרזות ולהשאר רזים. ההצהרות יעזרו לכם לפתח חשיבה חיובית יותר של אדם רזה ובריא, ולהתנות את המוח לחשיבה חדשה. כל המסרים משולבים במוזיקה מרגיעה ורחש גלי ים. בזמן ההקשבה לקלטות לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או גלי ים, אך עם זאת המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויטמיע אותם.

לצד הקלטת עם המסרים התת הכרתיים תוכלו להאזין כאן למסרים עצמם – כפי שהוקלטו בגלוי, ובליווי מוזיקת רקע נעימה. מומלץ להאזין למסרים הסמויים להרזיה לגברים כמה שרק אפשר – בזמן עבודה על המחשב, פעילות בבית וגם בשינה. (לא מומלץ להאזין בזמן נסיעה).למסרים הגלויים מומלץ להאזין לפחות פעם בשבוע על מנת לחזק את ההטבעה הסמויה, ומניסיוננו, יש גם אנשים שיבחרו להאזין תכופות למסרים הגלויים לצד האזנה למסרים הסמויים. לא מומלץ להאזין למסרים הגלויים כאשר אתם נמצאים בלופ של “חשיבה שלילית” על עצמכם, כי הם רק יעוררו עוד התנגדויות.

שימו לב ! כמו בכול טיפול בהתמכרות – לפני ההאזנה עליכם לקחת החלטה חד משמעית להגיע למשקל היעד שלכם, ולהתחייב בפני עצמכם שזה המשקל שנכון עבורכם, ולא לקבל שום תוצאה אחרת!
תקבעו יום בו תתחילו באופן מודע להתאמן או לשנות את הרגלי האכילה (ממחר דיאטה…), ותעמדו בהתחייבות הזו. ההצהרות יתמכו בהחלטה שלכם ובתהליך כולו ברמה הרגשית, כשכול הצלחה בדרך תמנף את ההצלחה הבאה. השילוב של החלטה נחושה עם פעילות תומכת (דיאטה ופעילות גופנית), נדרשת כדי לשלב בתהליך את המוח המודע שאינו מאמין שיש דרך לרזות בלי להפסיק לאכול או להתחיל להתעמל.

אם התחלתם להאזין, מבלי שלקחתם החלטה ברורה – זה בסדר. רק תתחילו להיות יותר מודעים בכול פעם שאתם אוכלים, ונסו להבחין האם יש שינוי בתחושה שלכם לגבי מאכלים מסויימים ואם יש פעמים ש”יותר קל לכם לוותר” על מאכלים מסוימים או על הביס הבא, או לחילופין ההתנגדות שלכם לפעילות גופנית יורדת. המודעות היא המפתח שיחזק את הכוונה שלכם ויגבש בכם החלטה, ובגלל שמדובר בתהליך מתמשך- אי אפשר לוותר על האחריות האישית שלכם ועל ההחלטה לעשות את השינוי. אז קדימה לשנס מותניים ולעבודה :).

מה כוללת חבילה?

  1. מסרים סאבלימינלים  לגברים עם מוזיקה נעימה ורחש גלים. (60 דק’ – להאזנה בלולאה).
  2. מסרים סאבלימינלים לגברים עם מוזיקה חללית לשינה. (60 דק’ – להאזנה בלולאה).
  3. מסרים סאבלימינלים לגברים עם רחש גלי ים מרגיע. (60 דק’ – להאזנה בלולאה).
  4. מסרים סאבלימינלים לגברים על רקע קולות גשם ביער עד ושילוב תדרים בינוראלים ואיזוכרונים שמעודד יצור חומצה קולגנית שתורמת לשרפת שומן בכבד, למניעת כניסה של סוכר לדם ולחילוף חומרים מואץ. (40 דק’ – להאזנה עד פעם ביום עם אוזניות).
  5. מסרים סאבלימינלים לגברים על רקע מוזיקה ותדר איזוכרוני להמסת תאי שומן, 295.8 הרץ, מלווה במוזיקה מדיטטיבית. תדר שמרטיט את תאי הגוף ומעודד חיסול תאי שומן. (40 דק’ אין צורך באזניות).
  6. מסרים סאבלימינלים לגברים על רקע מוזיקה מדיטטיבית ותדר בינוראלי הפונה ישירות למערכת המטבולית וגורם לה לפעול בצורה טובה יותר ולשפר את חילוף החומרים. (40 דק’ – להאזנה עד פעם ביום עם אוזניות).
  7. רצועת המסרים הגלויים להורדה במשקל לגברים. (15 דק’ להאזנה פעם בשבוע).

דוגמאות להאזנה:

דוגמה מתוך המסרים הגלויים להורדה במשקל לגברים:
הורדה במשקל לגברים הצהרות גלויות

דוגמאות פסקול ברקע המסרים הסמויים:

דוגמה לפס הקול מסרים עם מוזיקה חללית לשינה:
פס הקול בקלטת מוזיקה לשינה

דוגמה לפס הקול מסרים עם מוזיקה נעימה ורחש גלי ים:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

דוגמה לפס הקול מסרים עם תדר איזוכרוני להפחתת תאי שומן ומוזיקה:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

דוגמה לפס הקול מסרים עם תדר בינוראלי לחיזוק המערכת המטבולית ומוזיקה:
פס הקול בקלטת מוזיקה וגלי ים

הוראות האזנה לתדרים בינוראלים:

החבילה כוללת גם רצועות שמע משולבות בתדרים בינוראלים לאימון גלי מוח.
כדי להפיק את המיטב מהטון הבינוראלי רצוי להאזין באזניות או פשוט למקם את הרמקולים משני צידי הראש. הכי מומלץ להאזין לרצועות עם אזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.
כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה, שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות “מיובשים” כך תשפיעו לטובה על תוצאות הטיפול.

שימו לב: אין להאזין לקלטת במידה ואתם נוהגים או עושים פעילות שיכולה לסכן אתכם. האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ עמו לפני ההאזנה.
כמו כן אין להאזין למוזיקה בינוראלית עם אזניות במקרים הבאים: אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים, אם יש לכם הפרעה נפשית ידועה, אם אתן בהריון, אם יש לכם קוצב לב, אם יש לכם רגישות גבוהה לאור, אם אתם מתחת לגיל 17, תחת השפעת תרופות או סמים, 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב, 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים. זה חשוב משום שהטכנולוגיה עדיין נמצאת במחקר. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

איך להפיק את המיטב מקלטות המסרים להורדה במשקל לגברים:

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם, לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם לערב גם את החלק המודע שלכם על מנת ששני חלקי המוח יעבדו בתאום.

1) קבעו את כוונתכם וקחו החלטה לפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים לשנות הרגלי חשיבה שמושרשים בכם משך שנים רבות, חשוב מאוד להצהיר בפני תת המודע שלכם בצורה חד משמעית על הבחירה שלכם לרזות ולהישאר רזים, אבל הכוונה הזו צריכה להשתרש במוח ברמות שונות.

הנה טיפ קטן שיעצים את השפעת הקלטות – קחו לכם 10 דקות במהלך ההאזנה, ונסו לדמיין את עצמכם במשקל הרצוי לכם ובעיקר לדמיין ולחוות את התחושות שלכם באותו משקל. תעמידו פנים שאתם שחקן שמשחק אדם רזה, ו”תישארו בדמות” הזו – כמה שיותר זמן במהלך היום. תראו עצמכם רזים במראה ובעיני אנשים בסביבה, תרגישו רזים כשאתם עוסקים בפעילויות שונות. תאמנו את המוח שלכם ואת הלב- לחשוב ולהרגיש את מה שאתם בוחרים.

2) תרגלו הקשבה פסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 30 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

3) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום, עם אחת משלושת רצועות השמע המשלבות תדרים. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לקלטת בקשב לפחות פעם אחת ביום, משך 20-40 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
* לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
* ויזואליזציה: נסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין. איך זה מרגיש להיות במשקל הרצוי לכם. חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

4) שימרו על מיקוד – גם אם יש לכם נושאים רבים שאתם מעוניינים לטפל בהם ואינכם יודעים איפה להתחיל, התחילו תמיד בנושא אחד, רצוי זה שחשוב לכם ביותר. הרעיון הוא להתמקד בכל תקופה בנושא יחודי, כי הפוקוס שלנו חיוני ביצירת המציאות ובבניית תבניות החשיבה החדשות.

5) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרוויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

6) היו ערניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם; אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפידבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף “לחגוג” כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

מחפש פתרון כולל לדיאטה והרזיה?

החבילה הזו היא חלק מהתכנית המורחבת להרזיה לנשים ולגברים בנפרד שכוללת:
1. את חבילת המסרים הסאבלימינלים + תדרים להורדה במשקל.
2. דמיון מודרך להטמעת אמונות חדשות ותמונת המשקל האופטימלי.
3. מדיטציה בסגנון היפנותרפיה עצמית להאזנה לפני ותוך כדי שינה.

תגובות על הרצועות:

התחלתי להאזין לרצועות ובכן השינוי היה מיידי.
התחלתי מיידית בפעילות גופנית מבורכת שהגיעה כדחף פנימי לקום ולעשות
התחלתי להקפיד יותר על ארוחה מסודרת וקבועה ובכללי להיות פעיל הרבה יותר.
אני מאזין לרצועות תוך כדי שינה והאפקט פשוט מדהים – אני פשוט קופץ מהמיטה להליכה ריצה בלי מאמץ בכלל. אני מאוד מאוד מודה לך על המתנה ועל האיכות והכי חשוב שזה עובד! פשוט עובד!
יריב ב.

היי רינת תודה. אני חייב לציין שהתוכנית לירידה במשקל פשוט עובדת, להערכתי ירדתי בין 7-8 ק”ג. ואיך לתאר את זה הכי טוב ? הרצון פשוט הגיע מבפנים אחרי האזנה למדיטציות. המונמון תודה…
ישראל.ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן