לילדות: מסרים לחיזוק הביטחון העצמי והערך העצמי, שיפור בלימודים והחדרת התשוקה ללמוד, שיפור חיי החברה, הקניית כלים להתמודדות עם טעויות ואתגרים, חיזוק תחושת ההגנה, שמחת החיים ועוד. (כנסו כאן לדף לבנים)

כולנו מייחלים לכך שהילדים שלנו, יהיו גרסה מוצלחת יותר שלנו. במידה רבה, אנו רוצים שיהיה להם כול מה שלא היה לנו כשגדלנו, ובמידה מסוימת- גם להגשים את חלומותינו דרכם. כשכואב להם- גם לנו כואב, וכשהם בריאים ומאושרים- אנחנו חשים בלתי מנוצחים. אנחנו רוצים שהם יהיו מוגנים בטוחים ושמחים. אנחנו רוצים לתת להם את תנאי הפתיחה הטובים ביותר להתמודדות עם החיים.

מה מכיל המוצר לילדות?

הקלטות לילדות מכילות הצהרות חיוביות לכול תחומי החיים של בנותינו, וניתן להאזין להן ולנגן אותן ברקע משך היום והלילה כדי לחזק את התחומים הללו בתוכן.

האזינו להצהרות הגלויות לחיזוק הביטחון לילדות:
הצהרות גלויות לחיזוק הביטחון לילדות

קלטות המסרים הסאבלימינלים מכילות את אותן ההצהרות, אך הן מוחלשות בטכניקה מיוחדת שהאוזן אינה שומעת, כך שכל מה שתוכלו לשמוע ברקע הוא מוזיקה וקולות בטבע, אך תת המודע של ילדתכם יקלוט את ההצהרות ויפנים אותן. תקבלו את המסרים הסאבלימינלים בשלוש גרסאות, שכול אחת מהן מכילה את אותן הצהרות בלשון נקבה עם פס קול (מוזיקת רקע) שונה, כדי שתוכלו לגוון ולבחור את המוזיקה שמתאימה לכם ביותר.

למה ההקלטה מוחלשת?

הטכניקה של הקלטת מסרים סאבלימינלים, מיועדת לעקוף את המוח המודע שעשוי להעלות התנגדויות בהאזנה להצהרות הגלויות. כשילדתכם תישמע למשל את המשפט “אני חכמה ונבונה” יתכן שהמוח המודע שלה יתנגד, כי אולי עד היום הניסיון והסביבה, שידרו לה מסרים סותרים. כאשר ההצהרות מוחלשות, הן עוקפות את ההתנגדויות במוח המודע ונקלטות ישירות בתת המודע, ודרך החזרתיות – הן מופנמות בתוכו עד שהן הופכות להרגל חשיבה חדש. כך שעם הזמן, תוכלו להבחין בשינויים – תחילה קטנים ואז משמעותיים, בביטחון העצמי ובחשיבה ובהתנהלות היומיומית שלה.
קראו עוד על מסרים סאבלימינלים…

איך משתמשים בקלטת לילדים?

במוצרים למבוגרים, אנו ממליצים תמיד לשלב עבודה בין הקלטות הגלויות לבין הקלטות הסאבלימנליות וכך גם כאן. היתרון בעבודה עם ילדים, הוא שהם אינם סגורים ומקובעים כמונו, ורובם עוד לא הספיקו לצבור חוויות ומערכות אמונות נוקשות. דווקא מסיבה זו, העבודה עם ההצהרות הגלויות, יעילה יותר בקרב ילדים מאשר עם מבוגרים כי במקרים רבים, כי הם עוד לא הספיקו לגבש דעה שלילית על עצמם. עם זאת – מצאנו שפעמים רבות, ילדים חסרים את המשמעת בהקשבה יומיומית להצהרות הגלויות והם משתעממים בקלות. מסיבה זו, ניגון של הקלטת הסאבלימינלית ברקע כשהם משחקים או עושים שיעורים, או בזמן השינה, יכולה להיות יעילה יותר ולשמר את עיקרון החזרתיות הנדרש כדי לשנות תבניות מחשבה ורגש.

למי מיועדות הקלטות לילדים?

הקלטות מיועדות לילדות מגיל 5 ועד 15.

מה יש בקלטות?

הקלטות מורכבות ממקבץ הצהרות עוצמתיות המיועדות לכול תחומי החיים של ילדינו: חיזוק הביטחון העצמי והערך העצמי, שיפור הלימודים והחדרת התשוקה ללמוד, שיפור חיי החברה, הקניית כלים להתמודדות עם טעויות ואתגרים, חיזוק תחושת ההגנה, שמחת החיים ועוד. כל ההצהרות מנוסחות בלשון נקבה, בגוף ראשון ובצורה חיובית, ונוסו בהצלחה עם ילדים ובני נוער בעולם.

מה ההבדל בין הקלטות השונות?

אין הבדל. שלושת הקלטות הסאבלימינליות מכילות את אותן ההצהרות, אך תוכלו לגוון ולבחור את מוזיקת הרקע ופס הקול שמתאים ביותר לכם ולילדיכם.

דוגמאות להאזנה

הקלטת הראשונה מכילה מוזיקה “חללית” למדיטציה וברקע שלה משולבים קולות טבע של פיקניק באחו.

האזינו לדוגמה מהקלטת לילדות בליווי מוזיקה למדיטציה וקולות פיקניק בטבע:
ביטחון עצמי לילדות עם מוזיקה וקולות פיקניק בטבע

הקלטת השנייה מכילה יצירה על פסנתר וברקע שלה משולב פס קול של מפל מים זורמים.

האזינו לדוגמה מהקלטת לילדות בליווי מוזיקה למדיטציה ורחש מפל מים זורמים:
ביטחון עצמי לילדות עם מוזיקה ומפל מים זורמים

הקלטת השלישית מכילה יצירה יפיפה לתזמורת שנקראת: Silver Blue Light, וברקע שלה משולב רחש גלי ים.

האזינו לדוגמה מהקלטת לילדות בליווי מוזיקה למדיטציה ורחש גלי ים:
ביטחון עצמי לילדות עם מוזיקה ורחש גלי ים

החבילה כוללת גם בונוס: מדיטציה לילדות לפני השינה – ארבעת המלאכים

האזינו לקטע מתוך המדיטציה לילדות לפני השינה: ארבעת המלאכים:

 

10 תגובות על “חיזוק ביטחון עצמי לילדות (בנות) בעזרת אימון תת מודע

  1. יערית אברהם אומר:

    שלום רב, רציתי לשאול אם ביתי בת 11 תוכל להאזין למדיטציה בזמן שינה או חייבת לשמוע רק בזמן ערות?

    • רינת ידלין אומר:

      כמובן יערית – זה גם כתוב: “ניגון של הקלטת הסאבלימינלית ברקע כשהם משחקים או עושים שיעורים, או בזמן השינה, יכולה להיות יעילה יותר ולשמר את עיקרון החזרתיות הנדרש כדי לשנות תבניות מחשבה ורגש.”

  2. ענת אומר:

    רינת שלום,
    רציתי לשאול מה הדרך הטובה לדעתך לשדך את המדיטציה לביתי בת ה10 שסובלת מחוסר ביטחון עצמי גדול בשנה האחרונה?
    תודה.

    • רינת ידלין אומר:

      כדאי להשמיע לה את המסרים הגלויים כדי לשמוע איך היא מרגישה, ואם זה בסדר אז להשמיע לה פעם ביום. ובמקביל להשמיע את המסרים הסמויים ברקע כמה שיותר, כשאת מתייעצת איתה, עם איזו מוזיקה היא מעדיפה לישון.

  3. שלו אומר:

    שלום רינת

    רציתי לשאול מה קורה אם אני מאזין למדיטציות שקניתי לבת שלי ? איך תת המודע שלי מתייחס למסריח האלו? ולחלופין איך תת המודע של הבת שלי מושפע אם היא שומעת מדיטציות שקניתי לי? האם אני חייב בעצם להיזהר ולא להשמיע מדיטציות שלי ברקע אם הבת שלי בת ה10 לידי? וההפך לגבי מדיטציות שלה האם אני אמור לא להקשיב כשאני משמיע לה?

    • רינת ידלין אומר:

      היי שלו, זה תלוי בסוג המדיטציה.
      כל המסרים הסאבלימינלים (מדיטציות סאבלימינליות) מנוסחים בצורה חיובית ומעצימה, משום שתת המודע אינו מבין מילות שלילה. מסיבה זו, אין להם אפשרות להזיק לאיש – מקסימום להועיל 🙂 . אם יש מסרים שאינם רלוונטיים עבורך (לדוגמה: אני מסיים את השיעורים בזמן כל יום), תת המודע שלך יתעלם מהם. אותו הדבר לגבי ביתך, אם תאזין למסרים שלך.
      לגבי המדיטציות בדמיון מודרך, הן מותאמות למבוגרים, והשפה שלהן פחות רלוונטית לילדים. כשאתה מתרגל אותן, רצוי לעשות זאת בפרטיות, במקום שקט ואם אפשר גם להשתמש באזניות כדי לחסום רעשים מהסביבה.
      מה שפחות מומלץ לילדים הן המדיטציות עם תדרים לאימון גלי מוח. (מסומנות בלוגו אדום). עדיף להימנע מלנגן אותן כשיש ילדים בסביבה, זו טכניקה שמתאימה יותר למוח בוגר. אם תרצה להתייעץ לגבי חומרים ספציפיים, אשמח לעזור 🙂 באהבה. רינת

  4. טלי אומר:

    היי,
    תודה רבה על המידע והתוכן.
    רציתי לדעת האם המסרים מלווים בתדרים לאימון גלי המוח?
    איך שונה המוזיקה בסרטון ממוזיקה רגילה?

    אודה לתשובה, טלי

    • רינת ידלין אומר:

      היי טלי, המסרים לילדים אינם מלווים בתדרים לאימון גלי מוח. זו טכנולוגיה שאינה מתאימה לילדים. המוזיקה בסרטון וברצועות היא מוזיקה נעימה שמתאימה יותר לילדים.

  5. אור אומר:

    שלום רב,
    תודה על האינפורמציה והמוסיקה הנהדרת. רציתי לדעת בבקשה אם ההצהרות הגלויות והסאבלימינליות מלוות במוסיקת סולפג’יו?
    תודה
    אור

    • רינת ידלין אומר:

      באהבה אור,
      המוזיקה ברצועות השמע לילדים אינה מלווה בתדרי הסולפג’יו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן