חיזוק האהבה העצמית

ביסוס אהבה עצמית

איך להתחיל לאהוב את עצמך – בצורה טבעית וקלה בעזרת סוגסטיות לשינוי הדיבור הפנימי

אהבה עצמית היא הבסיס לכל התפתחות אישית או שינוי חיובי שנרצה לייצר בחיים. היא קשורה ומשפיעה על השפע שנחווה, על מערכות היחסים שלנו, על ההצלחה בחיים וכמובן על הבריאות שלנו, אז לפני כל פעילות אחרת שאתם עושים כדי לפתח את עצמכם, כדאי שקודם כל, תיישמו את האהבה העצמית, כי בלעדיה – הבסיס לכל שינוי שתרצו לייצר, יהיה רעוע.

בקלטות המסרים הסאבלימינלים לביסוס האהבה העצמית, תמצאו הצהרות עוצמתיות שיעזרו לתת המודע שלכם לשנות את "הדיבור הפנימי הקבוע" שלכם בנוגע למי אתם, מה אתם שווים ומה מגיע לכם. כאשר תתחילו לחזק את האהבה כלפי עצמכם ואת תחושת הזכאות בחיים, תוכלו לראות מידית שינויים משמעותיים הן בהתנהלות היומיומית שלכם, והן ביחס לו אתם זוכים מהסביבה.

ההצהרות הסאבלימינליות או תת הכרתיות שבדיסקים הללו, נוסו בהצלחה מרובה במקומות שונים בעולם והן תעזורנה לכם לפתח אהבה עצמית ואמונה בכך שאתם שווים וראויים לקבל את כול מה שרק תבקשו. המסרים יתרמו לחיזוק האהבה שלכם כלפי עצמכם, ויטביעו את האמונה שמגיע לכם לאהוב את עצמכם ולהיות אהובים.

הקשיבו להצהרות הגלויות לחיזוק אהבה עצמית לגברים:

הקשיבו להצהרות הגלויות לחיזוק אהבה עצמית לנשים:

תקבלו את המסרים הסמויים לאהבה עצמית בליווי 4 סוגים של פס קול: הראשון עם מוזיקה מרגיעה וקולות גשם, השני מלווה בקולות מפל מים זורמים בטבע, השלישי מלווה במוזיקה מרגיעה יחד עם תדר אהבה 528, והרביעי בשילוב "רעש חום"- רעש שממסך את כול ההפרעות החיצוניות מהסביבה בכך שהוא עולה עליהן, ואחרי זמן מה, תפסיקו לשמוע אותו, אך במקביל, תפסיקו גם לשמוע את ההפרעות של רעשי הסביבה, ותוכלו להתרכז. ניתן להקשיב למסרים הסאבלימינלים עם "רעש חום", משך היום, בעבודה ובשעות הפנאי, והוא גם מיועד להאזנה בזמן השינה, ויעזור לחלק מכם, להירדם ולישון טוב יותר.

בזמן ההאזנה לקלטות, לא תשמעו את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או רעש רקע, אך יחד עם זאת, המוח שלכם יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת, ויפנים אותם כדי להתחיל להביא את השינוי שאתם מבקשים בחייכם.
לצד הקלטות עם המסרים הסאבלימינלים, תקבלו גם קלטת של ההצהרות עצמן כפי שהוקלטו במקור בשילוב מוזיקה נעימה. מומלץ להאזין להן פעם בשבוע, כדי לשלב את המוח המודע בתהליך, אך הקפידו לעשות זאת רק כשאתם במקום טוב ומאמינים בעצמכם, אחרת המוח מודע שלכם יעלה התנגדויות שיסתרו את הכוונה המקורית שלכם. עם הזמן, הקלטות הגלויות ישמשו לכם אינדיקציה לשינוי שחל, כשכול פעם שתאזינו להן, ההתנגדויות שלכם תלכנה ותפחתנה. קראו עוד על הטכניקה של מסרים סאבלימינלים…

דוגמאות להאזנה

האזינו לדוגמת מוזיקה בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק האהבה העצמית:                             לאהוב את עצמך  עם מוזיקה וקולות גשם

האזינו לדוגמת מוזיקה עם תדר אהבה 528 בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק האהבה העצמית: לאהוב את עצמך עם מוזיקה ותדר אהבה 528

האזינו לדוגמת הרעש החום בקלטת הסאבלימינלית לחיזוק האהבה העצמית:                      לאהוב את עצמך  עם רעש חום

איך להפיק את המיטב מהקלטות לביסוס האהבה העצמית

מסרים תת הכרתיים מיועדים לחזק את הכוונה שלכם לשנות דפוסי חשיבה ישנים שאינם משרתים אתכם עוד, ולהטביע דפוסים חדשים שיעבדו למענכם. על מנת להפיק את המיטב מההקשבה, עליכם להאזין כמה שיותר משך היום והלילה משך תקופה – מכיוון שהם עובדים כמו שטיפת מוח חיובית.

1) קבעו את כוונתכםמסרים לאהבה עצמיתלפני שאתם מתחילים לעבוד עם המסרים, חשוב מאוד שתקבעו את כוונתכם בצורה ברורה. כשאתם רוצים להתחיל לאהוב את עצמכם, ולהפסיק את החבלה העצמית, הגדירו קודם כל מה הסיבות שיש לכם לאהוב את עצמם (ויש רבות לכל אדם…). איך אתם רואים אהבה עצמית? האם זה אומר להפסיק להאשים את עצמכם? האם זה אומר להעמיד את עצמכם לפני אחרים? אם יש תחומים בהם אינכם מרוצים מעצמכם, החליטו לסלוח לעצמכם ולקבל את עצמכם כפי שאתם. בנוסף חישבו גם על התחומים בהם אתם כן אוהבים ומעריכים את עצמכם ותעצימו את התחושה הזו. זה יעזור למוח שלכם לעשות את הקישור עם התחומים אותם אתם מנסים לחזק.

2ׂ) תרגלו הקשבה אקטיבית פעם ביום. שבו או שיכבו בנוחות, תרגיעו את הגוף ואת המחשבות ותאזינו לאחת מקלטות המסרים הסבלימינלים בקשב או במדיטציה, לפחות פעם אחת ביום, משך 20 דקות. בזמן ההאזנה, אתם יכולים לעשות שני דברים:
** לתרגל מדיטציה שקטה בהרפיה – ללא מחשבות.
** ויזואליזציה: תרגעו לגמרי ושחררו מחשבות ונסו לדמיין מה תהייה תחושתכם, כאשר תשיגו את המטרה שלשמה התחלתם להאזין: אין זה מרגיש לאהוב את עצמך בלי תנאי? איך אתם נוהגים ומדברים כאדם שאוהב את עצמו? איך הסביבה מגיבה אליכם? חדדו את התחושות הללו, השתעשעו איתן בדמיון ונסו לשהות כמה שיותר זמן בתוך האנרגיה הזו, במהלך ההקשבה.

3) תרגלו הקשבה פאסיבית – הקשיבו לקלטות כל יום, כול היום והלילה, לפחות במהלך 21 הימים הראשונים, או במקרים שאין שינוי – משך 90 ימים. לאחר מכן תוכלו להקשיב מידי פעם כשתחושו בצורך. הניחו לקלטות להתנגן ברקע כשאתם בבית, עובדים, מבשלים מתאמנים או צופים בטלוויזיה. חזרתיות היא המפתח והמוח שלכם יקלוט את הסוגסטיות גם אם אינכם מודעים להן.

4) האזינו לקלטת המסרים הגלויים פעם בשבוע, וכך תשלבו את עבודת המוח המודע עם תת המודע. יתכן שתוך האזנה לקלטות הגלויות, תחושו התנגדות כלפי משפטים מסוימים, לכן מומלץ להאזין להן רק כשאתם מרגישים טוב עם עצמכם, בתחום בו התמקדתם. הסוגסטיות הגלויות יתנו לכם אינדיקציה, שתראה לכם כיצד המסרים הסמויים עובדים, כשעם הזמן תוכלו לחוש כיצד ההתנגדויות שלכם בהאזנה להצהרות הגלויות מתמוססות, וקל לכם יותר לקבל את ההצהרות – גם ברמה מודעת.

5) האזינו בזמן שינה – הרבה אנשים שמחים להירדם עם צלילי מוזיקה רגועים או צלילים מהטבע, ומשתמשים בקלטות המסרים הסאבלימינלים בזמן השינה. האזנה תוך שינה היא אפקטיבית במיוחד כי האינפורמציה עוברת ללא הפרעה לתת המודע, ואתם מרויחים 8 שעות של עבודה עצמית.

6) היו עירניים לשינויים ותחגגו כל שינוי – השינויים שנוצרים בעזרת המסרים הסאבלימינלים הם מעודנים ובאים מבפנים, לכן יתכן שבתחילה אפילו לא תשימו לב שמשהו השתנה. פעמים רבות אנשים אחרים בסביבה שלכם, הם אלו שישקפו לכם שהשתנתם, אז שימו לב במיוחד למחמאות ולפיטבקים שאתם מקבלים מהסביבה וכשהבחנתם בשינוי, תדאגו לציין זאת, להתגאות בעצמכם ואף "לחגוג" כל שינוי – ובכך לעזור להטמיע אותו.

טיפים לקידום האהבה העצמית:

1. התחילו לשים לב לאיך אתם מדברים על עצמכם. באילו מילים אתם משתמשים? האם אלו מילים חיוביות? רובינו נוטים להיות ביקורתיים כלפי עצמנו, כי אנו חשים שהיינו יכולים לעשות או להיות יותר. אנו סבורים שהביקורת העצמית תשפר אותנו, אך לרוב היא עושה את ההפך הגמור. איך נוכל לסמוך או לאהוב אדם שאיננו מעריכים? שימו לב למילים שאתם חושבים ומדברים על עצמכם, ואם תפסתם עצמכם בדיבור שלילי – נסו להחליפו בדיבור חיובי, אפילו אם אינכם מאמינים לעצמכם. במילים אחרות –  הפסיקו להלקות את עצמכם. רגשות אשם, הם אחד הגורמים המרכזיים שמושכים אלינו כאב נפשי אך גם כאב פיזי.  תתחילו לדבר אל עצמכם במונחים חיוביים. הלקאה עצמית ואשמה עצמית רק ימשכו עוד סבל לחייכם. אם תפסתם את עצמכם אומרים "איזה טיפש אני" או "שוב נכשלתי" תעצרו מיד ותצהירו: אני סולח לעצמי על הכל. מותר לי לטעות וזו זכותי להשתפר.

2. שימו לב גם למילים שאתם אומרים על עצמכם מול אנשים אחרים, ונסו לא להזדהות עם הקטנה עצמית ושליליות. אם חבר אומר לכם, "אני גרוע במספרים", או "תראה כמה שמנתי" – הנטיה הטבעית היא לומר גם אני,  כי זה יוצר חיבור ונותן לאדם מולכם תחושה שהוא לא לבד. המנעו מלשקף את מה שאחרים חושבים על עצמכם. במקום זאת, אתם יכולים לומר- "אני בטוח שאתה לא כל-כך גרוע", או "אתה נראה נהדר כפי שאתה".

3. אם אתם רוצים להישאר חיוביים לגבי עצמכם, הקיפו את עצמכם באנשים חיוביים שיעודדו אתכם להתרכז בטוב שבכל דבר. זה לא תמיד קל, אבל עם הזמן כשתשפרו את האהבה העצמית שלכם היא תשתקף גם בסביבה, כאשר אנשים שליליים יחושו שאין מי שיזין את האנרגיה הקבועה שלהם,  ויפרדו מחייכם, ובמקביל אנשים שיבחינו באופטימיות שלכם, ימשכו אליכם כמו מגנט.

4. ולסיום טיפ קטן שיעזור לכם לשפר את האהבה העצמית שלכם: לפני שאתם מדברים, כותבים, פועלים או לוקחים החלטה, תמיד תשאלו את עצמכם: "מה מישהו שאוהב את עצמו, היה עושה עכשיו?". וכשהתשובה עולה, תפעלו על-פיה, ותוכלו לראות איך לאט לאט הכל משתפר.

מבצע משתלם:

עכשיו גם תוכלו להנות ממבצע על חבילת המודעות העצמית הכוללת את החבילה לחיזוק האהבה העצמית ועוד 3 חבילות:
* מסרים לחשיבה חיובית
* מסרים להערכה עצמית
* מסרים לשיפור הביטחון העצמי

4 חבילות במחיר של 3 !
קראו עוד על חבילת המודעות העצמית.

רינת ידלין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *