הרזיה תוך שינה – מדיטציה ללילה

פוסט הרזיה תוך שינה - מדיטציה ללילה

"כל הדברים שאני אוהב באמת לעשות הם בלתי חוקיים, בלתי מוסריים, או משמינים" אלכסנדר וולקוט.

עבור רבים מאיתנו, המשמעות של לעשות דיאטה או לעסוק בפעילות גופנית קבועה, היא לחיות בעולם של חוקים נוקשים, שקשה לעמוד בהם לאורך זמן. זו גם הסיבה שרובינו מאבדים את כול כוח הרצון אחרי תקופה, וגם אם הגענו למשקל הרצוי, זה מרגיש כמו מלחמה יומיומית לשמור עליו. ירידה במשקל ושמירה על התוצאות לאורך זמן, חייבים להתחיל בתת המודע.

זה לא סוד שהדרך לרזות עוברת דרך מה שאנו אוכלים ואיך שאנו מפעילים את הגוף, כך שהאופציה האפקטיבית היחידה להוריד במשקל ולשמור עליו – היא לשנות את התפיסה שלנו על מה שאנו אוכלים ועל פעילות גופנית.  למשל- ברגע שנשנה את כול התפיסה לגבי אוכל בריא ונשכנע את עצמינו שהוא טעים, ומעניק לנו את אותו העונג, הגוף שלנו ימשך באופן טבעי למאכלים הללו, וירצה לאכול רק אותם. יתרה מכך, המשמעות של שינוי בתפיסה- אינה בהכרח להפסיק לאכול את מה שאנו אוהבים – אלא לאכול ממנו במידה ולא מעבר למה שהגוף זקוק לו.

מדיטציה או דמיון מודרך בטכניקה "הפנותרפיה עצמית" הוא אחת הדרכים הטובות ביותר הידועות כיום, לצורך ביצוע שינוי משמעותי ועמוק בדפוסי החשיבה וההתנהגות הקשורים למשקל עודף. מלבד התרומה שלה לשינוי הרגלי האכילה והדפוסים הקבועים, שיעזרו לכם לרזות – מחקרים הוכיחו שזו השיטה היעילה ביותר לשמר את המשקל הרצוי אליו הגעתם, כי היא נכנסת לתת המודע ועושה שם שינוי משמעותי שמחזיק לאורך זמן.

מהי הפנותרפיה עצמית?

ראשית – חשוב להבין שלא מדובר בהיפנוזה, אלא בדמיון מודרך שעוצב במיוחד להעביר את המוח שלנו למצב של גלי אלפא – מצב שכולנו חווים כמה פעמים משך היום. לדוגמא: כשאנו שקועים בריכוז בטלויזיה או בספר טוב, שקועים במשחק וידאו ואפילו תוך כדי נהיגה. זה המצב שבו אנו נמצאים לפני שאנו נרדמים, ומיד כשאנו מתעוררים בבוקר – כשאיננו במודעות מלאה. במצב זה, כשהמוח מאט לגלי אלפא (או גלים נמוכים יותר- כולל גלי מוח דלתא בזמן שינה), הפוקוס מצטמצם, הנשימה מאטה, ואנו פתוחים לסוגסטיות (הצעות או השאות מבחוץ) פי 200 מאשר במצב של פעילות מוחית בזמן ערות (גלי ביתא).

למעשה יש חלק במוח שלנו שתמיד עירני, והוא קשור לאוזניים שתפקידן להגן עלינו בזמן השינה. מחקרים הוכיחו שהשמיעה פועלת כמו מצלמת מעקב, היא מקליטה אינפורמציה 24/7. לראיה, אמא יכולה לישון עם מוזיקה גבוהה בלי בעיה אך להתעורר בשניה שהתינוק השמיע גיהוק. בעוד שהעינים שלנו יכולות להעצם ולחסום את שדה הראיה- לאוזנים אין את האפשרות הזו. הן פקוחות תמיד וסופגות אינפורמציה אפילו מתחת לתחום התודעה כך שלא משנה אם נרדמתם במהלך ההאזנה, תת המודע שלכם ער וקולט את מה שנאמר, והוא יטמיע אותו בהצלחה בשיגרת חייכם.

על המדיטציה:

המדיטציה הזו מיועדת להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה. היא מתאימה לגברים ולנשים, ומלווה בתדר אימון גלי מוח להרפיה עמוקה (אין צורך באוזניות). סביר להניח שתירדמו במהלך ההאזנה, אך תת המודע שלכם ימשיך להאזין ולהטמיע את ההנחיות החדשות שקיבל. הרצועה מתחילה בתרגיל הרפיית שרירים מדורגת, ושאחריה תיכנסו לתוך עולם הדמיון ותתחילו לתכנת את המוח שלכם לשנות הרגלי אכילה ודפוסי מחשבה מגבילים. ההנחיות יעזרו לכם לשפר את מערכת היחסים עם אוכל, לחזק את המוטיבציה לאכול אוכל בריא ולהתעמל, לשפר את דימוי הגוף ולהתאהב בו כפי שהוא, ולחוות את  עצמכם במשקל הרצוי לכם. היא מיועדת לנשים ולגברים (בלשון רבים), והטכניקה שבה הוקלטה מיועדת להפיל עליכם שינה, כדי להסיר את ההתנגדויות של המוח המודע.

איך להאזין?

יש להאזין למדיטציה כל לילה לפני השינה ותוך כדי שינה, משך תקופה של 30 יום לפחות- ולאחר מכן מידי פעם, על-פי  הצורך. מומלץ מאוד לנסות לתרגל את המדיטציה לפחות פעם בשבוע בישיבה במצב ערות – כדי לשלב את המוח המודע בפעילות ולחזק את הכוונה שלכם. בגלל הטכניקה של היפנותרפיה עצמית, סביר להניח שתתקשו לשמור על קשב רציף במהלך 70 דקות, אך האפקטיביות של המדיטציה לא תיפגע.

האזינו לחלק הראשון של המדיטציה (12.30 דק' של הרפיית שרירים):

בנוסף, תוכלו לרכוש את החבילה המלאה להורדה במשקל הכוללת 13 קלטות:

* המדיטציה בהפנותרפיה עצמית להאזנה לפני השינה ותוך כדי שינה (70 דקות).
* חבילת המסרים הסאבלימינלים להורדה במשקל (6 רצועות לגברים ונשים בנפרד).
* דמיון מודרך לבוקר או לשעות היום (35 דק'+ מחולקת ל-20 דק' עבור כל חלק).
* סדרת תדרים להרזיה: תדר להמסת תאי שומן, תדר לחיזוק המערכת המטבולית ותדר להורדה במשקל והפחתת צלוליסיט.
(30 דק' כול אחד).

רינת ידלין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *