איזון הצ’אקרות לנשים: פתיחה ואיזון של שבעת מרכזי האנרגיה בגוף ב- 35 דקות ליום

הצ’אקרות הן שבעה מרכזים אנרגטים בגוף האדם. ניתן לדמיין אותן כספירלות הנמצאות ברטט תמידי כלומר מסתובבות ללא הפסק, כשלכול אחת מהן צבע יחודי משלה. הצ’אקרות מהוות שער או פורטל לכניסה ויציאה של אנרגיה מהגופים שלנו לשדה המאוחד בסביבתנו, והן הדרך שלנו לתקשר עם אותו שדה. כשהמרכזים הללו נחסמים מסיבות שונות, או שאינם פועלים בצורה אופטימלית, יש לכך השפעה על על הגוף הפיזי, המנטלי, הרגשי והאתרי שלנו, ומסיבה זו, יש חשיבות גדולה לפתוח ולאזן אותן על בסיס יומי, כדי לאפשר את הזרימה החופשית של אנרגיית החיים בתוכנו. (לאיזון הצ’אקרות לגברים)

ניגון קערות קריסטל או קערות טיבטיות:

קערות קריסטל, הנקראות גם ‘קערות טיבטיות‘ על שם מקורן, הן מדיום עתיק יומין של ריפוי בסאונד, הנמצא בשימוש כבר אלפי שנים בתרבויות המזרח, ומוצאו מהרי ההימלאיה. המנעד העשיר של הצלילים, מופק מהקערות באמצעות הקשה וסיבוב מתמשך של המוט, משפיע על המוח, ומשנה את התדר של המאזין ושל השדה המגנטי הסובב אותו. הצליל המופק מהקערות ממשמש כממריץ ומרפא עבור אברי הגוף השונים, ואף ידוע כמיצר מצבי תודעה שונים דרך גלי המוח והשפעת תדרי הסאונד על תאי הגוף הפיזי.

הקערות הטיבטיות (Tibetan singing bowls), עשויות מקריסטל קוורץ קערות קריסטל
או מברונזה המיועדת לפעמונים, מה שהופך אותן לתיבות תהודה מושלמות המיועדות להפיק צליל מתמשך. הצלילים המופקים על ידי הקערות, מתמשכים לאורך זמן ועולים ויורדים בשל צורת הנגינה המיוחדת. מחקרים הוכיחו כי הצלילים הייחודים הללו, נשמעים לא רק על ידי האוזן אלא גם באמצעות חיישנים של שמיעה המפוזרים בגוף, ואנו יכולים ממש “לחוש” את הצליל שלהם רוטט בתוך גופנו. חלק מהטונים הללו, מעוררים את מרכזי האנרגיה או הצ’אקרות בגוף הפיזי, כמו גם אברים או מערכות אחרות בגוף הפיזי.

מה מכיל המוצר לאיזון צ'אקרות לנשים:

הרצועות הבאות מיועדות לאיזון ופתיחה של הצ’אקרות והן מכילות את הצלילים הייחודים של קערות הקריסטל לכול אחת המהצ’אקרות על פי המסורת הטיבטית.
הן משולבות מוזיקה ייחודית לכול צ’קרה או לחלופין בליווי של קולות קסומים מהטבע. כול רצועה מחולקת ל- 7 חלקים שווים בני 5 דקות כול אחד, כשהיא מתחילה מצ’אקרת הבסיס ומסיימת ב צ’אקרת הכתר. סך הכול 35 דקות של תרגול, שמטרתו לעורר את אנרגיית הקונדליני בגוף ולפתוח את מרכזי האנרגיה.

כדי להעצים את האפקט – על גבי כול אחד משבעת החלקים, מוקלטות הצהרות חיוביות שמתאימות לאותה הצ’אקרה בהתאם לתפקידיה בגוף ובנפש (על פי המסורות העתיקות מהמזרח), כך שניתן לבצע את התרגול כמדיטציה פעילה כשהמוח המודע מפנים את ההצהרות העוצמתיות ובונה בהן אמון.

אם תעדיפי להאזין לצלילים בלבד ולנקות את המוח, תקבלי גם את הגרסה הסאבלימינלית, שכוללת את אותן ההצהרות העוצמתיות כשהן מוחלשות באופן שרק תת המודע יאזין להן. בתחילת כול צ’אקרה (או כול 5 דקות) – תשמעי את הגונג של קערת הקריסטל (המתמשך לאורך המקטע כולו) ואת ההכרזה על שם הצ’אקרה – כדי שתוכלי למקד את המודעות שלך בה.

כול הרצועות מכילות שכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים כללים להתרגעות והעלאת התדר, המוקלטים לכול לאורך כול הרצועה.
המסרים הם:
הנשימה שלי יציבה ועמוקה.
אני מחוברת לאני הפנימי שלי.
אני שקטה משוחררת ורגועה.
הגוף שלי חזק ומלא עוצמה.
אני מקבלת את כול הטוב לחיי.
אני מלאה באנרגיה חיובית.
הצ’אקרות שלי פתוחות, והאנרגיה זורמת בהן בחופשיות.

מה תקבלי בחבילה?

שתי רצועות של מדיטציה פעילה הכוללת האזנה למסרים המעצימים עם שני סוגי פסקול:

1.הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה המוקלטות כמדיטציה פעילה כשברקע מוזיקה יחודית לכול מקטע, ניגון על קערות קריסטל, ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.
2. הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה המוקלטות כמדיטציה פעילה כשברקע קולות פיקניק בטבע, ניגון על קערות קריסטל, ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.

דוגמה מתוך המדיטציה הפעילה לנשים – צ’אקרת הלב:
צאקרת הלב מדיטציה

שתי רצועות של הצהרות סאבלימינל לצ’אקרות עם שני סוגי פסקול:

1. ניגון על קערות קריסטל כשברקע מוזיקה יחודית לכול מקטע, הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה, המוקלטות כמסרים סאבלימינלים ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.
2. ניגון על קערות קריסטל כשברקע קולות של פיקניק בטבע, ציוץ ציפורים ונהר מים זורמים, הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה המוקלטות כמסרים סאבלימינלים, ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.

דוגמה מתוך המדיטציה הסאבלימינלית- צ’אקרת השורש:
צאקרת השורש סאבלימינלים

בונוס: שתי רצועות של אימון גלי מוח לאיזון הצ’אקרות:

1. מוזיקה “חללית מדיטטיבית עם טונים בינוראלים ואיזוכרונים לפתיחת הצ’אקרות (35 דק’ – רצוי להאזין עם אוזניות).
2. שירת מקהלה עם טונים בינוראלים ואיזוכרונים לפתיחת הצ’אקרות (35 דק’ – רצוי להאזין עם אוזניות).

דוגמה להאזנה מהרצועה לאיזון צ’אקרות עם מוזיקה חללית:
איזון צ’אקרות עם מוזיקה חללית ונעימת חליל

איך להאזין לרצועות איזון הצ’אקרות?

כדי להפיק את המיטב מכול אחת מהרצועות, שבי או שכבי במקום נוח ותדאגי שלא יפריעו לך למשך 35 דקות. רצוי שתפני לך זמן מוגדר, ואם את מתרגלת את המדיטציה על בסיס יומי, עדיף שזה יהיה בשעה קבועה פחות או יותר, כדי להרגיל את המוח. שימי את הקלטת ברקע ותקשיבי לצליל הקריסטל שמתלווה ברקע של כול צ’אקרה. הרצועות מתחילות בצ’אקרת הבסיס ומסתיימות בצ’אקרת הכתר ונמשכות 5 דקות לכול צ’אקרה. גם אם בחרת להאזין לקלטת עם הרצועות הסאבלימינליות, בתחילת כול צ’אקרה תשמעי את שם הצ’אקרה ותוכלי להעביר את המודעות שלך אליה. בתחילת כול מקטע, תשמעי פעמון קריסטל, וממנו תנועי עם הצליל כשאת חשה אותו בגופך, נע בעיגולים ומתפשט באזור של אותה הצ’אקרה בגוף. דמי את הצ’אקרות כספירלה המפיצה אור בתוך גופך ואפשרי לאור לצאת מגופך מאותה הצ’אקרה ולהתפשט בחלל.

כנסו כאן לדף עבור גברים

תגובה אחת על הפוסט “איזון הצ’אקרות לנשים – צלילי קערות קריסטל ומסרים חיובים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן