איזון צ’אקרות לגברים: פתיחה ואיזון של שבעת מרכזי האנרגיה בגוף ב- 35 דקות ליום

הצ’אקרות הן שבעה מרכזים אנרגטיים בגוף האדם. ניתן לדמיין אותן כספירלות הנמצאות ברטט תמידי כלומר מסתובבות ללא הפסק – כשלכול אחת מהן צבע ייחודי משלה. הן מהוות שער או פורטל לכניסה ויציאה של אנרגיה מהגופים שלנו לשדה המאוחד בסביבתנו, והן הדרך שלנו לתקשר עם אותו שדה. כשהמרכזים הללו נחסמים מסיבות שונות, או שאינם פועלים בצורה אופטימלית, יש לכך השפעה על על הגוף הפיזי, המנטלי, הרגשי והאתרי שלנו, ומסיבה זו, יש חשיבות גדולה לפתוח ולאזן אותן על בסיס יומי, כדי לאפשר את הזרימה החופשית של אנרגיית החיים בתוכנו.
(
לחבילת איזון הצ’אקרות לנשים).

ניגון קערות קריסטל או קערות טיבטיות

קערות קריסטל, הנקראות גם ‘קערות טיבטיות‘ על שם מקורן, הן מדיום עתיק יומין של ריפוי בסאונד, הנמצא בשימוש כבר אלפי שנים בתרבויות המזרח, ומוצאו מהרי ההימלאיה. המנעד העשיר של הצלילים, מופק מהקערות באמצעות הקשה וסיבוב מתמשך של המוט, משפיע על המוח, ומשנה את התדר של המאזין ושל השדה המגנטי הסובב אותו. הצליל המופק מהקערות ממשמש כממריץ ומרפא עבור אברי הגוף השונים, ואף ידוע כמיצר מצבי תודעה שונים דרך גלי המוח והשפעת תדרי הסאונד על תאי הגוף הפיזי.

הקערות הטיבטיות (Tibetan singing bowls), עשויות מקריסטל קוורץ איזון הצ'אקרות עם קערות קריסטל ומסרים חיובים - לגברים
או מברונזה המיועדת לפעמונים, מה שהופך אותן לתיבות תהודה מושלמות המיועדות להפיק צליל מתמשך. הצלילים המופקים על ידי הקערות, מתמשכים לאורך זמן ועולים ויורדים בשל צורת הנגינה המיוחדת. מחקרים הוכיחו כי הצלילים היחודים הללו, נשמעים לא רק על ידי האוזן אלא גם באמצעות חיישנים של שמיעה המפוזרים בגוף, ואנו יכולים ממש “לחוש” את הצליל שלהם רוטט בתוך גופנו. חלק מהטונים הללו, מעוררים את מרכזי האנרגיה או הצ’אקרות בגוף הפיזי, כמו גם אברים או מערכות אחרות בגוף הפיזי.

מה מכיל המוצר לאיזון צ'אקרות לגברים:

הרצועות הבאות מיועדות לאיזון ופתיחה של הצ’אקרות, והן מכילות את הצלילים היחודים לכול אחת המהצ’אקרות על פי המסורת הטיבטית. הן משולבות במוזיקה יחודית לכול צ’קרה או לחילופין בליווי של קולות קסומים מהטבע. כול רצועה מחולקת ל- 7 חלקים שווים בני 5 דקות כול אחד, כשהיא מתחילה מצ’אקרת הבסיס ומסיימת ב צ’אקרת הכתר- סך הכול 35 דקות של תרגול שמטרתו לעורר את אנרגיית הקונדליני בגוף ולפתוח את מרכזי האנרגיה.

כדי להעצים את האפקט – על גבי כול אחד משבעת החלקים, מוקלטות הצהרות חיוביות שמתאימות לאותה הצ’אקרה בהתאם לתפקידיה בגוף ובנפש (על פי המסורות העתיקות מהמזרח), כך שניתן לבצע את התרגול כמדיטציה פעילה כשהמוח המודע מפנים את ההצהרות העוצמתיות ובונה בהן אמון. אם תעדיף להאזין לצלילים בלבד ולנקות את המוח, תקבל גם את הגירסה הסאבלימינלית שכוללת את אותן ההצהרות העוצמתיות, כשהן מוחלשות באופן שרק תת המודע יקלוט אותן. בתחילת כול צ’אקרה או מקטע – תשמע את הגונג של קערת הקריסטל (המתמשך לאורך המקטע כולו) ואת ההכרזה על שם הצ’אקרה – כדי שתוכל למקד את המודעות שלך בה.

כול הרצועות מכילות שכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים כללים להתרגעות והעלאת התדר, המוקלטים לכול אורכן.

המסרים הם:
הנשימה שלי יציבה ועמוקה
אני מחובר לאני הפנימי שלי
אני שקט משוחרר ורגוע
הגוף שלי חזק ומלא עוצמה
אני מקבל את כול הטוב לחיי
אני מלא באנרגיה חיובית
הצ’אקרות שלי פתוחות והאנרגיה זורמת בהן בחופשיות

מה תקבל בחבילה?

שתי רצועות של מדיטציה פעילה הכוללת האזנה למסרים המעצימים עם שני סוגי פסקול:

1.הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה המוקלטות כמדיטציה פעילה כשברקע מוזיקה יחודית לכול מקטע, ניגון על קערות קריסטל, ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.
2. הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה המוקלטות כמדיטציה פעילה כשברקע קולות פיקניק בטבע, ניגון על קערות קריסטל, ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.

דוגמה להאזנה מדיטציה פעילה עם מוזיקה (צ’אקרת השורש):
איזון צ’אקרת השורש לגברים עם מוזיקה

שתי רצועות של הצהרות סאבלימינל לצ’אקרות עם שני סוגי פסקול:

1. ניגון על קערות קריסטל כשברקע מוזיקה יחודית לכול מקטע, הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה, המוקלטות כמסרים סאבלימינלים ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.
2. ניגון על קערות קריסטל כשברקע קולות של פיקניק בטבע, ציוץ ציפורים ונהר מים זורמים, הצהרות חיוביות יחודיות לכול צ’אקרה המוקלטות כמסרים סאבלימינלים, ושכבה נוספת של מסרים סאבלימינלים להתרגעות והעלאת התדר.

דוגמה להאזנה מסרים סאבלימינלים עם מוזיקה (צ’אקרת השורש):
איזון צ’אקרות סאבלימינלים עם מוזיקה

בונוס: שתי רצועות של אימון גלי מוח לאיזון הצ’אקרות:

1. מוזיקה “חללית” מדיטטיבית עם טונים בינוראלים ואיזוכרונים לפתיחת הצ’אקרות (35 דק’ – רצוי להאזין עם אוזניות).
2. שירת מקהלה עם טונים בינוראלים ואיזוכרונים לפתיחת הצ’אקרות (35 דק’ – רצוי להאזין עם אוזניות).

דוגמה להאזנה מהרצועה לאיזון צ’אקרות עם מוזיקה חללית:
איזון צ’אקרות עם מוזיקה חללית ונעימת חליל

איך להאזין לרצועות איזון הצ’אקרות?

כדי להפיק את המיטב מכול אחת מהרצועות, שב או תשכב במקום נוח ותדאג שלא יפריעו לך למשך 35 דקות. רצוי שתפנה לך זמן מוגדר, ועם אתה מתרגל את המדיטציה על בסיס יומי, עדיף שזה יהיה בשעה קבועה פחות או יותר, כדי להרגיל את המוח. שים את הקלטת ברקע ותקשיב לצלילי הגונג הקריסטלי שמתלווה ברקע של כול צ’אקרה. הרצועות מתחילות בצ’אקרת הבסיס ומסתיימות בצ’אקרת הכתר ונמשכות 5 דקות כול צ’אקרה. אם בחרת להאזין לקלטת עם הרצועות הסאבלימינליות, בתחילת כול צ’אקרה תשמע את שם הצ’אקרה ותוכל להעביר את המודעות שלך אליה. תאזין לצילצול פעמון הקריסטל בתחילת כל מקטע – ותנוע ממנו עם הצליל כשאתה חש אותו, נע בעיגולים ומתפשט באזור של הצ’אקרה בגופך. דמה את הצ’אקרה לספירלה המפיצה אור בתוך גופך ואפשר לאור לצאת מגופך מאותה הצ’אקרה ולהתפשט בחלל.

כנסו כאן לדף לנשים

תגובות על הרצועות:

ישראל ל.

היי רינת
בחרתי להתחיל עם רצועת הקריסטלים והמסרים.
ובכן – מדהים ! ! !
פשוט מדהים ! ! !
איך הרגשתי לפני:
עייף, משוטט מחוץ לגוף, לחלוטין לא מרוכז. הרגשה לא טובה בצ’אקרות 2 ו 3 . לחץ ומתח באיזור העורף ומאחורי הראש.
אחרי:
חזרה הביתה. (לראשונה אחרי למעלה מעשר שנים חזר אלי רגש דחיה פיזי ושמו הקאה למרות שלא זוכר את עצמי בעשר שנים האחרונות מקיא אם לא דחפתי אצבע)
הרגשה שאני שוב בבית, בתוך הגוף, חי, רגוע אך עירני מאוד. מרוכז בלי מאמץ…
ההרגשה שהדבר הזה איזן או החזיר כמה מערכות בגוף לתפקוד תקין……….
התוצאות פשוט מדהימות, ומדהים עוד יותר שזה פשוט עובד…
האזנתי להמון טונים ממקורות שונים לפני, אבל אף אחד לא היה אפקטיבי כמו זה.
תודה רבה רבה
ישראל

שבוע שני של האזנה:
הולך ונהיה חיובי מרגע לרגע.
השבוע לדוגמא גיליתי שהתעוררו בי מחדש דברים רדומים.
הרצון לעשות, ליצור להגשים. ההבנה של מה שאני רוצה באמת….
זה פשוט מדהים!
ההרגשה הפיזית הכללית טובה מאוד, סוג של תחושה שחילוף החומרים בגוף התאזן ונעשה מהיר….
תודה רבה רבה רבה
שבוע מעולה – ישראל

ישראל ל. / יזם

2 תגובות על “איזון צ’אקרות לגברים – קערות קריסטל ומסרים חיובים

  1. רונן אומר:

    היי רינת,
    רציתי להגיד לך תודה!
    תודה על המדיטציות שלך!
    זה עוזר לי המון בתקופה האחרונה.
    רכשתי גם את המדיטציה לצאקרות.
    את לא מבינה איזה דבר נפלא וטוב עשית!
    אני ממליץ למטופלים שלי בחום על המדיטציות שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן